Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19321 til 19340 af 39512
  • HASTER! Samfundsaflevering om hvorfor Enhedslisten har valgt ny strategi!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen:) Er der nogle af jer, der har lavet en samfundsfags aflevering, hvor opgaven lyder: 1: Forklar med inddragelse af teorier om partiadfærd, hvorfor enhedslisten har valgt ny strategi?:) Håber jeg snart får svar!!
  • Eksamen maj 2004

    Forumindlæg
    HejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig?
  • Hjælp det haster

    Forumindlæg
    Hej derude.. :) Jeg sidder og pukler med en matematikaflevering, som omhandler rentesregning og annuitetsregning. I denne aflevering er der en opgave hvori der står hvad der menes med et stående lån. Jeg kan ikke finde noget om det nogen steder, hverken i mine bøger eller på internettet. Håber de...
  • Den grimme ælling, Romantikken

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har denne aflevering for hvor jeg skal skrive en romantisk analyse af "Den Grimme Ælling". Efter min mening har jeg fundet eksempler på Universamromantikken og Nationalromantikken: Monisme, sammensmeltning, panteisme, dyrkelse af naturen Men jeg kunne godt bruge nogen eksempl...
  • Adjektivernes svage bøjning opgaver

    Forumindlæg
    Hejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes svage bøjning. Sætningerne skal oversættes og analyseres. Dog er jeg usikker på, om jeg har brugt de rigtige sætningsled. Er der en venlig sjæl der vil kigge på det? Opgaven er vedhæftet.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg er i øjeblikket igang med en aflevering, desværre sidder jeg fast i en opgave. Er der nogle som kan hjælpe mig påvej? S vedhæftet fil (opgave 2,3) - skal jeg lave en funktionsforskift i Geogebra??
  • Adjektivernes blandet bøjning

    Forumindlæg
    Hejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes blandet bøjning. Sætningerne skal oversættes hvilet var nemt nok. Det er det med at analysere og brugt de rigtige sætningsled, som jeg er mere usikker på. Det er nemlig en stor del af opgaven. Er der en venlig sjæl der vil kigge...
  • Sproglige virkemidler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til at lave en afleveringer, men jeg kan simpelthen ikke finde det ark hvor jeg har en liste over sproglige virkemidler.. Nogen der har en liste, eller nogen der bare kan nogle af virkemidlerne bare lige sådan? Håber der er nogen der kan hjælpe..
  • Fransk: Le, les eller des cheveux?

    Forumindlæg
    hej. jeg er igang med at skrive en aflevering. der skal beskrives et billede. Jeg skrive sige: "hendes hår er langt og lyst" jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad der skal stå foran "hår"
  • Lektie støtte til afsætning

    Forumindlæg
    Min søn, som går på HHX 3 år, har brug for noget lektie støtte til afsætning. han er kommet 4 snart 5 afleveringer bagud. Vi bor i Trørød (tæt på Nærum)
  • Glose?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en aflevering og et spørgsmål lyder således:"Expliquez comment on peut être contaminé du sida".Altså, forklar hvorfor on peut?? (en smule/få) bliver smittet med aids?
  • En konflikt Danmark har deltaget i?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en aflevering i samfundsfag. Et af spørgsmålene lyder "Nævn en konflikt Danmark har deltaget i, og forklar hvorfor Danmark har deltaget i denne konflikt?" Er der nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål? :D
  • Dansk Analyse

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med en tysk aflevering, hvor jeg først skal anaylysere en sætning og derefter oversætter den. Problemet er jeg ikke kan analysere den her sætning den giver ikke rigtig mening for mig: "Dine bøger er ikke her."
  • Tegn det grafiske billede af ligningen i et koordinatsystem som det viste

    Forumindlæg
    Hej jeg har en mat aflevering for og er gået i stå ved det her spørgersmål: Tegn det grafiske billede af ligningen på et koordinat system som det viste. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave den, bare skriv hvise har brug for info ved ikke hvad der skal bruges så... Mange tak på forhånd til...
  • Blødersygdom 2.

    Forumindlæg
    Hej igen alle. Jeg sidder stadig med min biologi afleveringen men er kommet i et nyt problem. det er spørgsmål b) som lyder følgende: Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? hvad skal jeg gøre med det ? Jeg vedhæfter opgaven
  • Afstemme et reaktionsskema

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, og tænkte så på om der var nogen der ville hjælpe mig med at afstemme dette reaktionsskema ?(når tallet er i () er det fordi det er et sænket tal)CH(4) + O(2) --> CH(3)OHSå ville det være rigtig fedt !
  • Hastighedskonstant

    Forumindlæg
    hej. Jeg sidder og kæmper med en kemi aflevering og skal beregne hastighedskonstanten ved en 1. ordens reaktion. Jeg kender nogle givne koncentrationer til nogle bestemte tidspunkter. og ved at hastighedsudtrykket er: v = k * [A] ,, hvordan gør jeg?
  • Hjælp hurtigt

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering der skal laves inden for 30 min. Det er om potenser: a) x^6*y^6*x^-3/x^2*y^2 b) (a^-1*b)^2*4√3^5*√3
  • Andengradsfunktioner. (Parrablen)

    Forumindlæg
    Hey har lige brug for hjælp til denne sidste opgave i min aflevering:P Find Diskriminanten, nulpunkttet og toppunkttet. :) opgaven: X2 + 10x + 26 = 0 tror at diskriminantten er -4 håber der er en der kan hjælpe. :D
  • Audi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en længere tysk aflevering om Audi. Elemeneter som eksempelvis historie, nyheder o.l.Jeg har googlet den og kigget på Audis egen hjemmeside, men det er mest tidslinie oplysninger hvis i forstår. Har nogle af jer et godt link, eller evt. en sammenhængende tekst om dette liggen...