Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19321 til 19340 af 52201
-
Opnår ikke ønskede gennemsnit!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg tror ikke jeg opnår gennemsnittet til Ha.Almen som er 6.6 på Aarhus Universitet. Grundet min dårlig eksamensstart! (f.eks.: Ærgeligt man skal få 02 i et emne og fag man har styr på!) Jeg går på 2.HF og er i gang med eksamerne. Hvad er der af løsninger og plan-b'... -
analyse af kim fupz aakeson løven
Forumindlæger der nogen som har læst novellen "løven" af kim fupz. da jeg ikke ved hvordan man kan samligne overskriften med selve handlingen, skriv hvis i ved det? -
Eksamen d. 18., franskhjælp d. 17.
ForumindlægHejsa Jeg skal op i fransk d. 18. juni. Det er en 24-timers eksamen, dvs. at jeg skal op d. 17. juni kl. 08.15 og trække et spørgsmål. I denne forbindelse kunne jeg rigtigt godt tænke mig at have en franskhjælper til rådighed d. 17. juni, meget gerne fra efter jeg har trukket spørgsmålet. Jeg har... -
Pleaze, hvad er en baggrundsartikel
ForumindlægHvad er en baggrundsartikel, hurtigt,..... -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Perspektivering?
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal perspektivere to tekster med hinanden. Jeg har selvfølgelig arbejdet med perspektivering før, men jeg har lidt svært ved at komme i gang med denne opgave. Derfor tror, jeg det ville hjælpe, hvis der var nogen, der ville være søde kort at forklare, hvad e... -
For meget talesprog?
ForumindlægHej. Jeg sidder med en danskopgave, og jeg er lidt i tvivl, om jeg godt kan skrive hænge ud, eller om det bliver for meget talesprog? Er der om muligt andre ord, som har samme betydning, som at hænge på gadehjørner? På forhånd tak. -
Projektuge - Identitet og de sociale medier
ForumindlægHej allesammen! Jeg har projekt i næste uge og mit overemne er kommunikation. Som mit underemne, har jeg valgt "Identitet og de sociale medier" Jeg skal have lavet en form for produkt, men jeg ved ikke hvad det skal være. Det vil derfor være rigtig dejligt hvis nogen har haft lidt af ... -
Co2
ForumindlægHejsa er der nogen som kan forklare mig hvorfor der kommer co2 om natten? -
Feedback på Essay (Dansk)
ForumindlægFotofobi Jeg er rigtig glad for at gå i skole, men der er ét problem. De fleste i min klasse vil gerne have at gardinerne er trukket fra, men af dette får jeg lys i øjnene - og det påvirker min ydeevne. Derfor opstår der mange gange konflikter fordi at jeg gerne vil have gardinerne trukket for, ... -
Hjælp til min kørekort
ForumindlægHar lige et spørgsmål. Hvis i kigger på billedet, så viser tavlen, "af og pålæsning 7-10 med pil ned. 1. Standsning og parkering forbudt før tavlen. Er det et Ja eller nej? 2. Standsning og parkering forbudt efter tavlen. Er det et Ja eller nej? 3. Af og pålæsning af passager er tilladt ... -
Gode råd til Fysik Eksamen
Forumindlæghej allesammen hej allesammen og tak for jeres gode råd, jeg vil bare spørge om i har nogen gode råd til fysik skr. eksamen imorgen ?? hvordan jeg kan komme op og få et 10 tal, hvad skal jeg huske osv... på forhånd tak :-) -
Engelsk A eksamen
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om nogen kan fortælle mig hvor jeg kan øve mig på del. prøve 1 i Engelsk A? Jeg har virkelig svært ved opgave A, hvor man skal finde fejlen og rette dem og bagefter skrive hvad fejlen er. -
De 3 hovedgenrer i Dansk
ForumindlægHej alle, hvad er de 3 hovedgenrer i dansk? -
bare for en sikkerheds skyld :-).
ForumindlægJeg har skrevet noget på engelsk om IRA, jeg har rettet det så godt jeg kan, men kunne godt tænke mig, at der var en, som ville tjekke den igennem for mig :-). -
Gennemsnitsberegning gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har oprettet denne tråd da jeg er en smule usikker på hvordan man beregner sit gennemsnit i gymnasiet. når man beregner gennemsnittet - medregner man da både eksamenskarakteren i et fag og samtidig også den årskarakter man har fået i faget? hvis nu man har været oppe i f.eks. dansk a ... -
hjælp! brug for studievejledning!
Forumindlæghej med jer. jeg går på stx. Håber i kan hjælpe mig med noget som jeg er meget i tvivl om. Jeg har spekuleret over noget. Jeg fik afsluttet naturgeografi på C niveau her i 2.g på et 7-tal årskarakter, men hvis jeg nu fortsætter med naturgeografi næste år på B niveau og får 10, kommer både min års... -
Tekstlæsning - hjælp
ForumindlægHej med jer :-) Vi er netop lige begyndt på faget religion, og jeg har et par spørgsmål til, hvordan man bør læse en tekst, og hvad man bør lægge vægt på! Vi har som lektie fået udleveret en tekst (Dekalog 1 side 12-17), der omhandler en samtale mellem en far og hans søn. Sønnen er nysgerrig,... -
Sro i biologi og idræt
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig mere enkelt disse punkter. Emne 1: Problemformulering Hvordan kan man forbedre sin fysiologiske kapacitet til et alpint skiløb? Problemstillinger 1. Redegør for energiomsætningen under højintenst arbejde 2. Lav en arbejdskravsanalyse af alpint skilø... -
Rimstilling og enderim i digt
ForumindlægHej! Hvordan er det med fri/fast rimstilling og enderim? Med enderim er det noget med noglebogstaver som viser rimene i en strofe??? ABAB osv. osv. Men hvordan i nedstående strofe, og hvorfor? Har søgt på nettet, men har underligt nok ikke kunnet finde ordentlig forklaring. Rio Janeiro Rio!...
