Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19341 til 19360 af 135334
-
Hjælp- Kort spørgeskema til min eksamen :)
ForumindlægHej Ville være en kæmpe hjælp hvis du kunne besvare dette spørgeskema til min eksamen! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfn8E6i4g4Q7F6LAK5TqGAANGGhMUfzGFC_jl3BhY5Eefgo1w/viewform Del endelig med din venner! -
NV eksamen - Albedo
ForumindlægNogen gode råd til NV-eksamen? Har svært ved at huske det jeg skal sige -
Hjælp til Eksamen Socialrådgiver modul 1
ForumindlægHej jeg søger en der kan hjælpe med Socialrådgiver modul 1 eksamen Kontakt mig venligst hvis du kan hjælpe -
Hvad går denne eksamen egentlig ud på? :)
ForumindlægHej alle sammen! Ved godt der stadig er et stykke tid endnu, men er bare nysgerrig efter at vide hvordan en billedkunst eksamen foregår. Jeg går i 1.g stx og det kan jo være at jeg enten kommer op i samfundsfag eller billedkunst. Så ville gerne vide; er det nogle af jer derude, som har været ... -
Eksamen GSK mat?
ForumindlægHej. Hvordan fungerer eksamen på et gsk kursus i mat A? Er det ligesom i gym, eller kommer man kun op i mat a pensum? -
Fysiologi mundtlig eksamen - iltbindingskurven
ForumindlægHej, er der nogen der meget simpelt kan forklare mig iltbindingskurve? Bare i det omfang, som det forventes, at jeg skal kunne sige til eksamen. -
Undersøgelse til teknologi eksamen
Forumindlæghttps://www.surveymonkey.com/s/XTZ7QVK - i må meget gerne besvare denne survey, da vi er to unge mennesker, der er igang med et eksamens projekt. :D -
Essay underemne til mundtlig eksamen.
ForumindlægEr der nogle der har nogle underemner til essay (Den personlige genre). Det er nemlig til min mundtlig eksamen jeg skal bruge det til. -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der sidder inde med nogle tips og tricks til den mundtlige eksamen i mat A. på HTX? På forhånd tak! -
Multimedie C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til multimedie eksamen C på STX. Jeg er i tvivl om hvordan den foregår?? nogle der kan hjælpe?? -
Naturgeografi C eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i naturgeografi i morgen, og jeg kunne godt tænke mig at se et eksempel på et eksamensspørgsmål fra dem der har været oppe :-) (og nej, ikke dem fra EMU...) - på forhånd tak! -
Produkt til samfundsfag eksamen
ForumindlægHej, Vi har trukket samfundsfag til eksamen, vores emne er social arv Nogle der har en idé til hvad man kunne lave af produkt? -
BIOLOGI EKSAMEN IMORGEN!!!
ForumindlægHej kan nogle hjælpe mig med dette spørgsmål, skal nemlig op til eksamen imorgen: "En analyse af funktioner, celler skal kunne varetage" Håber i kan hjælpe -
y tilvægst for f(x) = b * e^kx
ForumindlægHejsa nogen der kan gi et bud på denne: Jeg skal finde den relative y-tilvægst for: f(x) = 40 * e^-0,7348x Y tilvægsten skal findes til x tilvægst på 3.... -
Stx matematik B august 2007 - prisme
ForumindlægEn bestemt type af lukkede beholdere har form som et retvinklet prisme, hvor grundfladen er en ligebenet retvinklet trekant. Endvidere er rumfanget af en sådan beholder 100. a) Angiv overfladearealet af en sådan beholder som funktion af kateternes længde x. Jeg har set mange spørgsmål på ... -
opgave 8.8.5 orbit b htx/eux hjælp
ForumindlægHej Sp Jeg har brug for lidt hjælp til spørgsmålet i bunden af skærmbilledet, ("Indtegn målingerne i et (x; Ffj) – koordinatsystem") Som der kan ses, har jeg beregnet størrelsen for f_fj/X Men jeg er ikke sikker på, hvordan grafen skal se ud, eller om det, jeg har plottet, er ko... -
Hjælp! Hvordan udregner jeg mit kvote 2 snit
ForumindlægJeg skal have udreget mit kvote 2 snit: http://bachelor.au.dk/fileadmin/www.bachelorguide.au.dk/Optagelse/Eksempler_paa_udregning_af_fagsnit_DA.pdf Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg udreger mit snit, da jeg ikke ved, hvordan man skal gøre, hvis man har det på et højere niveau? Kvote 2 fa... -
Skal man op i mundtlig historie i 3.g?
ForumindlægHej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB -
Mat A skr. eksamen 2009
ForumindlægHvad er en god idé at læse op til matematik skr. eksamen? hvad er pensum her? - hvad kan man forvente at regne? -
Studieretningsprojekt (SRP) om Shoolshootings i engelsk og psykologi
ForumindlægHej. Jeg skal skrive studieretningsprojekt (SRP) om Schoolshootings i engelsk og psykologi. Jeg skal komme ind på ondskab og identitetsdannelse. Er der nogen forslag til engelske bøger der omhandler schoolshootings (hvor man hører om personen/personerne der har lavet schoolshootings? Og er der hv...
