Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 19341 til 19360 af 27944
  • Valg af fag

    Forumindlæg
    Hey, jeg går på gymog skal til at skrive SRP og er komplet på bar bund med valg af fag og emne. Vil gerne have Biologi med men skal ogsa have et linje fag med som er Spansk eller engelsk (og dansk) Er helt på bar bund med hvad jeg skal vælge! Help!!! Mvh Jenny
  • Chidiock Tichborne’s poem ”My Prime of Youth Is But a Frost of Cares

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har noter eller skrevet en ophgave om til ”My Prime of Youth Is But a Frost of Cares" af Chidiock Tichborne Eller ka man måske finde noter på engelsk på nettet. Jeg har prøvet men der er ikke noget.. Nogen der ka hjælpe..?
  • IØ og Eng

    Forumindlæg
    Hej har du evt nogle gode emner man kan skriv om i iø og engelsk ? i need some tænkte lidt på velfærden i usa, eller obamas sygesikringsreform, men det er ikke meget så ja har du noget du har hørt om eller selv vil skrive om er du velkommen til at komme med dine forslag
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg tilbyder lektiehjælp i Dansk Engelsk Spansk På 1 og 2g niveau. Jeg kan også hjælpe med studieretningsopgaver, rette fejl i skriftlige opgaver m.m Tager 100 kr i timen og bor i Århus.
  • Ballet ideér

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen, Jeg skal (meget snart) skrive en ballet på engelsk, hvilket jeg har.. absolut INGEN erfaring med. Så er her nogen som kan forkælle mig lidt om kriterierne der om? Eller evt nogle gode ideér til, hvad jeg kunne skrive om?
  • Information Overload

    Forumindlæg
    Hey! jeg skal skrive en engelsk stil, hvor overskriften lyder sådan: Information Overload. Har i nogle links til denne opgave eller har i skrevet den selv samme stil, så må i meget godt skrive til mig og give mig nogle fif til indholdet :) TAK Maaanse
  • Villig til at rette evt?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg leder efter en der vil rette det jeg har oversat fra dansk til engelsk. Håber virkelig at der er nogle herinde der vil hjælpe. Vil værdsætte jeres hjælp! Hvis ja, så sig til. Så vil jeg enten vedhæfte den herinde eller sende den til deres mail. Mange tak på forhand Sayne
  • Samfundsfag i AT

    Forumindlæg
    Jeg arbejder med 9/11 i engelsk og samfundsfag i AT, men der findes ikke en konkret teori om terrorisme. Er der nogen der har et forslag til en samfundsfaglig teori jeg kan tage udgangspunkt i? Og er det nødvendigt at tage udgangspunkt i en teori/teoretiker når man arbejder med samfundsfag?
  • Ideer

    Forumindlæg
    Halløjsa derude. Jeg sidder her med en engelsk stil, hvor jeg skal skrive om Danmark til nogle, der ikke har besøgt Danmark før. Er der nogen, der kan hjælpe mig med nogle ideer til ting jeg kan komme ind på? På forhånd tak. Nadia
  • Rimeordbøger

    Forumindlæg
    Hehe, måske et lidt anderledes indlæg. Men findes der nogel online "rimeordbøger"? Sidder lige og skal skrive en ballet på engelsk og tænkte at med hjælp fra sådan en ordbog, ville det nu være meget nemmere :D Det ville da være genialt med sådan en.
  • Hurtig hjælp - ÉT ORD!

    Forumindlæg
    Skal aflevere engelsk stil i morgen. Og pludselig kan jeg ikke finde ud af at formulere; "og perspektivere temaerne i historien til omdiskuterede samfundsproblemer nutildags" - eller noget lignende.. Hvordan skriver man "perspektivere"? = Put in perspektiv with, eller?
  • Få sætninger

    Forumindlæg
    Nogen som vil se om de engelske sætninger er korrekte? Dansk: 1. Har du læst Hamlet? – Ja – Har du læst den på engelsk eller på dansk? 2. Sikke en flot kjole! Har du selv syet den? 3. Har chefen ringet? – Ja. – Hvornår har han ringet? 4. Hvem har lært dig at danse? 5. Hvor meget har du betalt for...
  • SSO- abstrakt. (haster)

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder her og er ved at lægge sidste hånd på min SSO om Herman Bang. Og så er det jeg skal skrive et abstrakt om opgaven. På engelsk. Og jeg er blank. Er der nogen der kan inspirere mig lidt? Evt. nogen der har et jeg må læse? /Christine
  • Guldkorn om 9/11

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal op i Mundlig Engelsk imorgen. Jeg vil gerne høre om i har nogle gode råd til hvad jeg kan sige om 9/11. Altså nogle ting som kan impornerer lærer og sensor. På forhånd tak
  • rettelser

    Forumindlæg
    Hej Derude *mangler hjælp her* Jeg skal aflevere en lille opgave på én side til i morgen i engelsk.. Så vil lige høre om der er en der har tid til lige at tjekke den? evt rette, hvis der er fejl? Hvis der er nogen må i gerne skrive tilbage, med jeres msn så kan jeg lige sende den? eller hvad? ...
  • Rettelse af forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    Hey folkens Jeg har en tekst, som jeg skal fremlægge til den engelske mundtlige eksamen om ikke så længe. Jeg ville høre, om der var nogle, der var interesserede i at rette den for lidt grammatik. Hvis der er mulighed og intereresse for dette, så venligst skriv i indbakken :-) Den er ikke...
  • Hvordan siger man?

    Forumindlæg
    Hvordan siger man "På trods af deres enorme økonomiske og materielle underskud har de et enormt menneskeligt overskud. Det bedste de ved er at dele ud af dette overskud i form af gæstfrihed, sang, dans, gaver osv" på engelsk?
  • HJÆLP Fortyndingsrække

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal have lavet en tabel med min fortyndingsrække til appendix. Jeg har svært ved at finde en "skabelon". Kan nogen hjælpe med hvordan jeg gør det korrekt/pænt? Jeg skriver på engelsk. Har vedhæftet data. Mange tak!
  • Help to English

    Forumindlæg
    Hej er der nogel som har set filmen: An inconvenient truth den handler om klimaændringerne jeg skal skrive 5 spørgsmål på engelsk, om filmen eller problemet jeg har set filmen i skolen mandag inden ferien, og kan ikke huske så meget af den, det er til i morgen :)
  • Noter til Romeo og Juliet

    Forumindlæg
    Jeg er nu i engelsk på højt niveau i gang med at læse Rome and Juliet og ville høre om der var nogen, som lå inde med noter til bogen? Jeg synes den er virkelig svær, så det ville være en stor hjælp! Mvh Ditte