Søgning på: it eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 43097
-
Mitokondriesyge
ForumindlægHej er der nogen der har en besvarelse til opgave 4 - mitokondriesyge? Det er en STX -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Nulhypotese
ForumindlægAccepteres nulhypotesen, hvis p-værdien er højere end signifikationsniveauet? -
Engelsk disposition - Nelson Mandela
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en disposition til prøven i mundtlig engelsk. Vores overemne er "South Africa" og har har så valgt, at mit emne er Nelson Mandela. Jeg kunne bare godt bruge ligt hjælp til nogle punkter jeg kan snakke om...? s: Hvis I har nogle gode hjemmesider med god (eng... -
Eksamensbevis
ForumindlægHejsa.. kommer ens fraværsprocent til at stå på eksamensbeviset..? -
privatlærer i arbejdsret søges (JURA)
Forumindlægskal bruge en der kan hjælpe med at løse nogle cases, er villig til at betale for samarbejdet. -
FSA - dansk
ForumindlægHey ;) Jeg har trukket fordybelsesområdet "kærlighed og romatik" og da dette er et ret stort og indholdsrigt emne ville jeg høre om der var nogen der muligvis havde nogle forslag til hvad man kunne belyse? Har selv tænkt på noget med romatikken da det jo er rimeligt oplagt ;) --- -
Søger opgavehjælp til matematik B
ForumindlægSøger med lys og lygte efter "hjælp" til mine opgaver i matematik B. Ja kort fortalt en til at lave dem for mig. Der vil selvfølgelig være betaling pr. opgave. Kontakt pr. mail til [email protected] -
Essay.
ForumindlægHeej . :) Jeg har fornyligt skrevet min sidste dansk stil i mit gymnasie forløb. Men er meget rystet over udfaldet af karakteren og kunne derfor godt tænke mig, at hvis der var en der ville læse det igennem og give mig en udtalelse. på forhånd tak . :D -
Biologi afgangsprøve
Forumindlægjeg skal snart op i FSA, og jeg vil høre om der er nogen der har nogle konkrete bud på nogle forholdsvise sikre emner de kan stille spørgsmål om? al hjælp kan bruges :) -
Klage over karakter i skriftlig dansk
ForumindlægTil afgangsprøven i skriftlig dansk valgte jeg at skrive et essay. Der skal altså siges, at jeg fik 10 i alle 3 standpunkt og 10 i mit sidste essay, så for mig var det et sikkert valg. Alligevel endte jeg med at få 4, og efter at have snakket med resten af klassen, kom jeg frem til, at jeg ikke e... -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Analyse af Lille Claus og store Claus
Forumindlæg -
Matematik STX
ForumindlægNogen der ved om studienet har lagt et svar ud til stx123-MAT/A-07122012? jeg leder efter en besvarelse -
Hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej kære venner Jeg går på hf. og jeg skal træk engelsk tekst imorgen, hvor jeg har 24 timer til at forbrede mig. Jeg er ikke særlig god til engelsk, især til at analyser tekster og sådan. Og det er vigtig at jeg består i engelsk , fordi jeg kan ikke bliver optaget på videregående uddannelse hvi... -
Forbedre gennemsnit ?
ForumindlægHej alle. Jeg går på HF nu .. Min drøm er at komme ind på Jura senere hen .. Så vidt jeg ved skal man i gennemsnit have 7,2 i snit for af komme ind .. Men jeg regner ikke med mit snit kommer over de 4-5 stykker .. Mit spørgsmål er så, om jeg efterfølgende kan tage de fag jeg har fået 4 osv i o... -
Sammenspil ml biologi og historie
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet AT i fagene biologi b og historie a, jeg har metoderne på plads og det hele. men jeg er lidt lost med hensyn til hvordan de spiller sammen? hvilke fordele og ulemper er der ved dem? og hvordan begrænser de hinanden? - ved ikke i om skal bruge min problemformulering men den ... -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo... -
har lige brug for hjælp.
Forumindlægdet er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D. -
Humanistisk og samfundsvidenskablige metoder
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT årsprøve i fagene Tysk(Humanistisk) og Historie(Samfundsvidenskablige). Jeg har godt styr på det hele undtagen når jeg kommer til metoderne i historie og tysk. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige der da jeg ikke rigtig har brugt nogle metoder. Jeg har en tysk tekst som je...
