Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 34369
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal til dansk eksamen i morgen, og har valgt "solsort og snefnug" Men jeg kan simpelthen ikke finde et budskab i den? HAr i nogle ideér til hvad det kan være? :-) Tak på forhånd!
  • Historie Heeelp

    Forumindlæg
    Heej er der nogn god til laver synopsis, skal snart til eksamen historie B, plz hvis nogn der kan hjælp mig, ved at lave en god synopsis til min opgave.
  • Fysik eksamessæt 2009?!

    Forumindlæg
    Hey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe
  • Hvad er eksitentialisme ?!?

    Forumindlæg
    Hej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s
  • Billedanalyse

    Forumindlæg
    Så er der snart FSA dansk mundtlig eksamen og har valgt et prøveoplæg som er et maleri fra 1800-tallet, og ville høre om der var nogen, som skulle lægge inde med en analysemodel eller links til gode billedanalysemodeller? :) Tak på forhånd ..
  • hurtig svar

    Forumindlæg
    hey people, hvis jeg trækker development i morgen til min engelsk eksamen, kan jeg så snakke om crime, eller kan I give eksempler på hvad jeg skal snakke om?
  • Kemiske bindinger i salte

    Forumindlæg
    Et af spørgsmålene, der er opgivet til min eksame er: Kemiske bindinger i salte.. Men udover ionfobindelser, så aner jeg ikke hvad der ellers er af kemiske bindinger i salte. Er der nogen der kan hjælpe med det?
  • Bloomstaxanomi ??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen , og jeg har meget bruge for at vide hvad bloomstaxanomi er for noget ?? jeg har faktisk søgt om den på google , men jeg har forstår intet . Er der nogen der ved hvad den er , så kan forklerer det til mig :)) Tak
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til dansk eksamen i morgen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg mangler analyse ark på hvordan man analysere et billede og en reklame! Nogle der har nogle gode fif?
  • forskel på socialdemokratisme og socialisme?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er ved at redegøre for de forskellige ideologier til eksamen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad forskellen på socialdemokratisme og socialisme egentligt er? Håber nogen kan hjælpe mig. :)
  • Forsøg til bølger

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sige nogle forsøg man kan lave til fysik eksamen omkring bølger? De forsøg der er i mine forsøgsvejledninger er hvor det skal være mørkt, og det tror jeg bliver svært til prøven
  • Fysik B - Forslag til eksamenslæsning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i fysik B på onsdag og tænkte på om der er nogen, der har nogle gode ideer til hvordan man kan forberede sig på den eksamen? Er ikke supervild eller -god til at forberede mig til den slags eksamener hvor man ikke har emner opgivet....
  • vidensamfundet

    Forumindlæg
    heej!!! Jeg skal til eksamen i samfundsfag og jeg kan komme op i vidensamfundet, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad vidensamfundet er i må godt skrive hvis i ved det??? På forhånd tak :D
  • Hjælpelærer søges!!!

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal snart op i historie (d. 17), som er en 24 timers eksamen, og jeg søger derfor en hjælpelærer. Er der nogen der er interesseret eller ved hvordan jeg finder sådan en ?
  • jvnf.

    Forumindlæg
    kort spørgsmål: hvad betyder forkortelsen "jvnf."? Min lærer har skrevet forkotelsen i mange udleverede tekster, og jeg har ikke mulighed for at snakke med hende før eksamen.
  • Kulafbrænding

    Forumindlæg
    Er der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-)
  • Linjer i rummet

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i matematik og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvorfor kan linjer i rummet ikke beskrives vha. ligninger? Håber der er nogle der kan hjælpe.
  • Mitose: Hvornår?

    Forumindlæg
    Hey eksamen imorgen tidlig, en flink sjæl der kan svare mig hurtigt: Finder mitosen sted nå zygoten er kommet ind i livmoderen, eller på vej derind???? Tak på forhånd
  • Humanistisk metode !

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak
  • Eksponentiel vækst - Isoler b!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i matematik på tirsdag og er virkelig dååårlig til det.. Hjælp! På det vedhæftede billede har jeg skrevet en ligning ned (man kunne ikke sætte den ind her). Jeg skal have isoleret b, men kan ikke finde ud af det.