Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19381 til 19400 af 35989
  • Hjælp til AT "bilag"

    Forumindlæg
    Hej Når man fremlægger AT eksam hvornår snakker man om bilag. Skal man gør det som det sidste eller er der en anden måde at gøre det på? Tak
  • Erhversvsøkonomi

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en tutor i erhvervsøkonomi. Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi og jeg læser ha.fil på cbs. Skriv til mig på [email protected] Vh Jakob Kvist
  • hjælp plz

    Forumindlæg
    heej sidder med en eksamens spørgsmål * Definer 10-talslogaritmefunktionen, log(x) håber I kan hjælpe
  • Funktioner ????

    Forumindlæg
    Hey folkens.. er ved at læse op til eksamen og er gået lidt i stå mht grafer.. hvordan kan man finde ud af om en graf har en lineær, eksponentiel eller potensfunktion ?
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D
  • Sammenhængen mellem fremskrivningsfaktoren og renten?

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig det, Sidder med eksamens spørgsmål og synes det er ret dumt formuleret, og aner simpelthen ikke hvordan det skal forklares...
  • Argument for og imod tyrkiets optagelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan komme med 2 eller 4 argumenter for og imod tyrkiets optagelse i EU??? det vil være mest relavent. Skal op til eksamen på onsdag. På forhånd tak
  • ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..

    Forumindlæg
    Det er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:)
  • Trykt reklame

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd.
  • Hvordan gik det?? FSA

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n
  • Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie

    Forumindlæg
    Hey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak
  • SKRIFTLIG FYSIK

    Forumindlæg
    Hej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S
  • Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for

    Forumindlæg
    Skal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Homeless

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal have om hjemløse til engelsk eksamen. Hvad kultur kan man sige, at de lever i? Og hvad for en subkultur? Tak på forhånd.
  • Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd!
  • OPLÆSNING!

    Forumindlæg
    Man skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget???
  • En kærlighedshistorie

    Forumindlæg
    Hey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak :)
  • Sir Francis Bacons Afroismer

    Forumindlæg
    Jeg læser til filosofi-eksamen og mangler en forklaring på Bacons afroismer. Hvad er han overordnede mål med disse?
  • STIMULANSER

    Forumindlæg
    Hej! et af mine eksamens spørgsmål hedder: Hvorfor virker stoffer stimulerende?? (disse stoffer kan være cigaretter, cola, slik, alkohol osv.
  • KRIMIENS POPULARITET

    Forumindlæg
    Hej! :) Vil i ikke please tjekke mit essay som jeg skrev til dansk eksamen og evt. vurdere den? er nemlig meget usikker, synes den minder meget om en kronik?? :(