Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 178711
-
Hjælp til Matematik FSA 2006(Vikingeskibe)
ForumindlægHej, jeg har brug for noget hjælp til opgave 2.5, da det er den sidste jeg sidder og "bikser" med. Jeg har den desværre ikke på pdf eller word format, men den kan findes på google! Men opgaven er således: Omregn farten til km/t , når vi ved at skibets fart er 5 knob, og 5 knob = 0,515 m... -
Hjælp til færdigheds matematik! Til imorgen!
ForumindlægOpgaven lyder således: Der indsættes 3.000 kr. den 1. januar og derefter hvert halve år - seks gange i alt. Den årlige rente er 1,25% Håber nogen kan hjælpe mig med, hvordan denne opgave skal løses og hvordan den skal stilles op. Tak på forhånd :) -
Lille opgave i matematik
ForumindlægHej alle sp brugere... Kan nogen hjælpe med denne lille opgave please? Mvh Kristoffer god weekend til alle... -
Matematik aflevering, hjææælp hurtig
ForumindlægHey skønne hjælper. Jeg er igang med en matematim aflevering, hvor jeg har svær ved en opgave, ville blive utrolig taknemlig hvis en/flere gad at hjælpe. :-) PYTHAGORAS Lige noget tekst: Da templerne i Grækenland blev bygget, var det vigtigt at afsætte nøjagtige vinkler. Pythagoras var alle... -
Matematik - FSA - 9 klasse
ForumindlægHej jeg kæmper virkelig med den her opgave i en problemregning, håber at der er nogen der kan hjælpe vis sammenhængen mellem saltvandets masse og saltets masse i en tabel, en graf eller med en funktionsforskrift. På Læsø undersøger man saltkoncentrationen ved at se, om et æg kan flyde på sal... -
Matematik km3 til m3 hjææælp
ForumindlægHej alle Jeg skal omregne 1,082657777*1012 km3 til m3 og jeg kan virkelig ikke få det til at fungere.. er der en der kan hjælpe mig med det? På forhånd mange tak -
hjælp til lille opgave i matematik
Forumindlægden ligger i filen nede :) -
Tysk-Årsprøve/eksamen - Tips?
ForumindlægJeg skal til tysk årsprøve her d. 8/6.. Jeg går i 1.g.Jeg er ikke god til tysk.. fik 5 i årskarkter :(.. Men det er simpelthen fordi jeg ikk siger nok i timerne.. Men det gør jeg i hvert fald næste år!!Men altså, er der nogen der har nogle tips til en tysk årsprøve i 1.g ? Jeg mangler stadig lidt... -
IØ mdt eksamen
ForumindlægHej...Jeg søger efter evt. sider som kan hjælpe en til at få lavet gode noter nu når jeg skal op til IØ mdt. snart...Skal lige siges dette fag bestemt ikke er min stærke side, derfor har jeg kun brug for seriøse svar! Da det haster en anelse..Håber nogle har nogle gode links, noter eller lign. so... -
Eksamen I Overmorgen... :S
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er lige blevet færdig med 9. klasse, og skal nu til nogle forskellige eksamner, og det første er fysik/kemi... Jeg mangler mest forsøg, så det ville bare være SÅ fedt, hvis I kunne hjælpe mig... :p Jeg mangler forsøg til emnerne: ¤ Atomer ¤ Og Syrer/baser Jeg hå... -
Hjælp til 9.klasses dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "Krigens Spor" som fordybelses emne og tænkte på om i havde nogle forslag til tekster? -
Dansk Eksamen - Jomfruen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid novellen Jomfruen strækker sig over? Jeg er selv meget i tvivl. -
Den kolde krig - eksamen
ForumindlægHej:) Jeg har idag trukket den kolde krig, hvor udleverede materiale fokuserer på blokaden og Berlin murens opbyggelse og fald. Forskellige politikere udtaler sig om hændelserne. USA, Tyskland, Sovjet og Frankrig er de væsentlige involverede lande. Jeg er meget i tvivl om hvikle problemstilling... -
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHey alle sammen! Jeg har i dag været oppe og trække mit fordybelsesområde i dansk - Det blev "Den svære kærlighed" Jeg har fået folkevisen "Agnete og havmanden", "Hosekræmmeren og romanen "En-To-Tre-nu" som de forskellige tekster til perspektivering. Prøv... -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
integralregning, mundtlig eksamen.
Forumindlægspørgsmålet lyder: gør rede for begrebet stamfunktion og de tre regneregler, der sætter os i stand til at bestemme stamfunktioner til polynomiet . s. 71-75 b2. jeg har gjort rede for hvad en stamfunktion er, og kommet ind på tre sætninger, og bevist dem. 1: hvis f1 og f2 i et interval er stamfunk... -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak. -
Dansk mundtlig eksamen - Lyrik
ForumindlægHar trukket Lyrik som fordybelsesområde i mundtlig dansk og skal have funden en dansk sang at analysere. Har bare det problem at jeg ikke hører dansk musik overhovedet (og læser heller ikke danske digte). Ville høre om det var nogen der kunne komme med forslag til et evt. digt eller en sang man...
