Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19401 til 19420 af 48880
  • Selvvalgt udenlandsk værk

    Forumindlæg
    Midt i en eksamenstid ( - i øvrigt tak til alle, der har givet udvurderlig matematisk assitance), er det blevet annonceret i min klasse at vi skal vælge et udenlandsk værk inden sommerferien. Pt. ligger jeg og roder rundt mellem Verden ifølge Garp og the great gatsby. Er der nogen der har erfarin...
  • imorgen !

    Forumindlæg
    Hej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, hvordan ville i oversætte disse 2 sætninger. Jeg har opdaget at jeres mindste par bukser er i str. 30. Er det muligt at bestille en str. 28 hjem? På forhånd, tak
  • studenterjob

    Forumindlæg
    hvad er et studenterjob?
  • KOT

    Forumindlæg
    Nu er jeg på den. Jeg bestilt en digital signatur i den tro at jeg kunne unflyde skemaerne på KOT og søge ind et videregåenden uddannelse on-line. Det kan man godt. Men det ser ud til man skal alligevel indsende sit bekræftede eksamensbevis med post. Passer det? Og hvis det gøre, hvad er så fidus...
  • oversætter

    Forumindlæg
    hej. jeg skal ha oversat noget tekst til italiensk - jeg kan bare overhovedet ikke et ord italiensk. kender I en 'oversætter' på nettet? jeg kender godt babel fish, men kender I en, der er mere korrekt?
  • Romantikken HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om fattigdom i 1800-tallet, mere specifikt i romantikken - jeg har rigtig meget brug for hjælp! På forhånd tak !!
  • Mavedanser.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man; Mavedanser, muskler ?!
  • To sætninger

    Forumindlæg
    Hej hvordan oversættes sætningen: Jeg har læst den, når der står: Hvornår læser du artikel? Jeg har læst den. Min oversættelse: Wann liest du den artikel? Ich habe ihn gelesen. Men jeg ved ikke om det er rigtigt?
  • Rettelse af et essay!.

    Forumindlæg
    Rettelse af et essay!. Skriv så sender jeg :) Takker.,
  • Tid til at udfylde sin uddannelsesbog.

    Forumindlæg
    Hej, nu er det så tid til at skrive til sin videregående uddannelse, jeg har nogle spørgsmål mht. til at udfylde sådan et skema, som skal guide mig igennem den. Jeg ved selvfølgelig godt hvad jeg skal skrive i den, men kan der være sådan en måde der fanger læseren der hellere vil have denne ansø...
  • Ndbohælp

    Forumindlæg
    der nogen ved om hvordan man analyser novellen Nabohjælp der er skrevet af Sidsel Falsig Pedersen.
  • sætning

    Forumindlæg
    ce qui faisait le désespoir de sa famille ce qui = hvad gjorde? désespoir= fortvivlelse de sa famille= omkring sin familie? hvordan skal jeg få sætningen til at passe sammen? og sætningen før denne er mais notre petit diable, lui, voulait être gentil = men vores lille djævel ville være sød,...
  • analyse modeller

    Forumindlæg
    Hello alle sammen Jeg leder efter en masse analyse modeller findes det her på siden ?
  • Khaders Space

    Forumindlæg
    Hvilken Gruppe i befolkningen tror I at Ny Alliance henvender sig til? hvordan står Ny A. i de nyeste meningsmålinger og hvilken indfyldelse kan de få efter et evt. Folketingsvalg? Hvad er Ny A. en reaktion imod? Er i gang med at skrive en slags "SSo" af Ny A... Håber I kan hjælpe.
  • Hjælp hjælp !!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af to digte - Når vi sover (michael strunge) og Hvad tror du jeg tror (vita andersen) jeg har lidt problemer med at starte.. hvad er det der skal med i en digt analyse?????
  • Foreløbigt grundled

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der ikke en eller flere herinde som kan skære ud i pap hvad et foreløbigt grundled er? Gerne med eksempler da grammatik bestemt ikke er min stærke side:-) Mvh Louise
  • Hvis man ikke er tørstig ?

    Forumindlæg
    Hvad hedder det hvis man ikke er tørstig :) ?
  • Rettelse til engelsk account

    Forumindlæg
    God aften alle, jeg ville hører om der evt. var nogen der kunne kigge min account igennem og rette for evt. fejl? - Den er ret kort.
  • Oversættelse af en lille sætning

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter man: "What’s it going to be then, eh?" - A Clockwork Orange