Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19401 til 19420 af 48880
-
Selvvalgt udenlandsk værk
ForumindlægMidt i en eksamenstid ( - i øvrigt tak til alle, der har givet udvurderlig matematisk assitance), er det blevet annonceret i min klasse at vi skal vælge et udenlandsk værk inden sommerferien. Pt. ligger jeg og roder rundt mellem Verden ifølge Garp og the great gatsby. Er der nogen der har erfarin... -
imorgen !
ForumindlægHej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo... -
Oversættelse
ForumindlægHej, hvordan ville i oversætte disse 2 sætninger. Jeg har opdaget at jeres mindste par bukser er i str. 30. Er det muligt at bestille en str. 28 hjem? På forhånd, tak -
studenterjob
Forumindlæghvad er et studenterjob? -
KOT
ForumindlægNu er jeg på den. Jeg bestilt en digital signatur i den tro at jeg kunne unflyde skemaerne på KOT og søge ind et videregåenden uddannelse on-line. Det kan man godt. Men det ser ud til man skal alligevel indsende sit bekræftede eksamensbevis med post. Passer det? Og hvis det gøre, hvad er så fidus... -
oversætter
Forumindlæghej. jeg skal ha oversat noget tekst til italiensk - jeg kan bare overhovedet ikke et ord italiensk. kender I en 'oversætter' på nettet? jeg kender godt babel fish, men kender I en, der er mere korrekt? -
Romantikken HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive om fattigdom i 1800-tallet, mere specifikt i romantikken - jeg har rigtig meget brug for hjælp! På forhånd tak !! -
Mavedanser.
ForumindlægHvordan siger man; Mavedanser, muskler ?! -
To sætninger
ForumindlægHej hvordan oversættes sætningen: Jeg har læst den, når der står: Hvornår læser du artikel? Jeg har læst den. Min oversættelse: Wann liest du den artikel? Ich habe ihn gelesen. Men jeg ved ikke om det er rigtigt? -
Rettelse af et essay!.
ForumindlægRettelse af et essay!. Skriv så sender jeg :) Takker., -
Tid til at udfylde sin uddannelsesbog.
ForumindlægHej, nu er det så tid til at skrive til sin videregående uddannelse, jeg har nogle spørgsmål mht. til at udfylde sådan et skema, som skal guide mig igennem den. Jeg ved selvfølgelig godt hvad jeg skal skrive i den, men kan der være sådan en måde der fanger læseren der hellere vil have denne ansø... -
Ndbohælp
Forumindlægder nogen ved om hvordan man analyser novellen Nabohjælp der er skrevet af Sidsel Falsig Pedersen. -
sætning
Forumindlægce qui faisait le désespoir de sa famille ce qui = hvad gjorde? désespoir= fortvivlelse de sa famille= omkring sin familie? hvordan skal jeg få sætningen til at passe sammen? og sætningen før denne er mais notre petit diable, lui, voulait être gentil = men vores lille djævel ville være sød,... -
analyse modeller
ForumindlægHello alle sammen Jeg leder efter en masse analyse modeller findes det her på siden ? -
Khaders Space
ForumindlægHvilken Gruppe i befolkningen tror I at Ny Alliance henvender sig til? hvordan står Ny A. i de nyeste meningsmålinger og hvilken indfyldelse kan de få efter et evt. Folketingsvalg? Hvad er Ny A. en reaktion imod? Er i gang med at skrive en slags "SSo" af Ny A... Håber I kan hjælpe. -
Hjælp hjælp !!
ForumindlægJeg skal skrive en analyse og fortolkning af to digte - Når vi sover (michael strunge) og Hvad tror du jeg tror (vita andersen) jeg har lidt problemer med at starte.. hvad er det der skal med i en digt analyse????? -
Foreløbigt grundled
ForumindlægHejsa. Er der ikke en eller flere herinde som kan skære ud i pap hvad et foreløbigt grundled er? Gerne med eksempler da grammatik bestemt ikke er min stærke side:-) Mvh Louise -
Hvis man ikke er tørstig ?
ForumindlægHvad hedder det hvis man ikke er tørstig :) ? -
Rettelse til engelsk account
ForumindlægGod aften alle, jeg ville hører om der evt. var nogen der kunne kigge min account igennem og rette for evt. fejl? - Den er ret kort. -
Oversættelse af en lille sætning
ForumindlægHvordan oversætter man: "What’s it going to be then, eh?" - A Clockwork Orange
