Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19401 til 19420 af 34487
-
Hjælp! SFI's fem socialgrupper.
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal til eksamen i morgen, og kan simpelthen ikke svarer på fordele og ulemper ved SFI's socialgruppe inddeling. Håbr nogle kan hjælpe! -
Hjælp - Eye socket girls
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp! -
ekstra materiale..
ForumindlægHej. Vil bare spørge om man skal finde ekstra materiale til eksamen, el. er det bare en mulighed? Men hvis det bare er en mulighed, er det så ikke bedst at finde ekstra materiale, så man viser at man kan mere.. altså finde nyt materiale og perspektivere. -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected] -
Diskussionsspørgsmål til den amerikanske borgerkrig
ForumindlægHey! I forbindelse eksamen, vil jeg spørge hvad for nogle diskussions/vurderingsspørgsmål man kan stille sig selv om den amerikanske borgerkrig. Har fundet på et og det er "Årsager til krigen" men skal have nogle flere... På forhånd tak. -
Det kosmologiske princip?
ForumindlægJeg har trukket til fysik eksamen 24 timers forberedelse. Og jeg skal omtale det kosmologiske princip, jeg har prøvet at læse om det men jeg forstår det ikke, nogen der kan hjælpe? -
Granada/Malaga
ForumindlægHejsa jeg skal op til eksamen i morgen. Ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at oversætte det jeg ikke kan forstå, syntes ikke det er det hele der giver mening nemlig. -
sammenhæng: linjes ligning og graf??
ForumindlægHej alle. Håber i kan hjælpe mig. Jeg skal til mat eksamen og der er et par ting jeg er i tvivl om., bl.a. dette; Redegørelse for sammenhængen mellem den rette linjes ligning og grafen for en ret linje?? -
Druesukker - Farligt ?
ForumindlægHej Jeg har hørt at man skal indtage druesukker lige før eksamen, så man får noget energi. Jeg har købt det i tabletter fra matas. Kan man få overdosis af det ? har virkelig indtaget for meget -
Avisernes politiske holdning
ForumindlægHej.. Da jeg skal til dansk eksamen i jurnalistik, vil jeg gerne have helt på det rene, om hvilken politisk holdning Jyske Vestkysten, Jyllands Posten, Ekstra Bladet og Politiken hver især har ?? :) -
Skrivflig opgave om SU system i Danmark
ForumindlægHej alle sammen Vil I ikke hjælpe mig med min skriflig opgave , som handler om , hvad fordele og ulemper med SU er ? Faktisk er jeg læge og jeg skal til PD3 eksamen i maj Tak i forvejen -
lommeregner matematik
ForumindlægMatematik b eksamen uden hjælpemidler. er det også uden lommeregner. vi har i skolen fået to forskellige ting at vide. så spørger lige her, hvor der helt sikkert er en der kan give et afklaret svar. -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
Samfundsfag A
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
definitionsmængde af kvadratroden af en lineær funktion
ForumindlægHej jeg skal til eksamen imorgen og jeg skal kunne dette: bestemme definitionsmængden og nulpunkter på kvadratroden af en lineær funktion, ( V f(x) ) bare generelt. Håber der er nogen der kan hjælpe hurtigt :) -
Evaluering af stx-ex 2008
ForumindlægEvaluering af dette års studentereksamenssæt kan findes http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/evaluering-skr-opgaver.htm?menuid=1530 Der mangler stadigvæk nogen. -
TALEPAPIR HJÆLP!
ForumindlægHej alle Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal starte til selve eksamen. altså skal eg snakke om hvad jeg har fundet ud af, give et resume af det? eller skal jeg bare gå direkte til hvordan jeg har brugt mine metoder ? -
HTX Studieområde 2 hjælp!
ForumindlægDette er vedrørende HTX eksamen Studieområde, jeg skriver i dette forum, da der ikke eksistere et forum her på studieportalen der omhandler SO2. Hej, jeg går på HTX og er igang med SO2 finale forløb - optakt til eksamen som jeg skal op i. Dog er jeg stadig i tvivl hvordan man sammensætter sin ma... -
Tid,hastighed m.m
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i færdighed, og jeg vil gerne have styr på udregning af hastighed, stræking og tid. Jeg må kun bruge papir - så vill spørge om I har nogle tips eller gode metoder? -
lektiehjælp søges i Århus C
ForumindlægHej. Jeg hedder Ivalu og går på VUC.. søger lektiehjælp på B niveau i kemi et til to gange om ugen frem til eksamen i december! Mvh. Ivalu mobil:20730090
