Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 19421 til 19440 af 27879
-
hjælp, srp pls :((((((
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude der kunne tænke sig at rette eller kigge min SRP opgave, er dog ikke færdig med den endnu, men kunne godt tænke mig noget respons og sikre mig, at jeg er på 'rette' vej. Jeg skriver i fagene dansk A og samfundsfag A, hvor mit emne er identitetsdannelse i det s... -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej SP. Mit emne er Down syndrom og etik (Biologi A og Dansk A). Nogen der ved hvad jeg kan svare, når min problemformulering siger dette: Forklar baggrunden for udvalgte fysiologiske konsekvenser af sygdommen - herunder variationen i graden af sygdomssymptomer. Please hjælp er i nød! -
redegøre for den grafiske betydning af differentialkvotienten, når en x-værdi kendes.
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her og skal lave en mundtlig fremlæggelse til Mat B indenfor emnet: Tangenter og polynomier. Jeg skal indledningsvis regøre for differntialkvotienten, når en x-værdi kendes? Det lyder i sig selv meget nemt, men har nu læst så meget forskelligt, at jeg er blevet helt ... -
redegøre for den grafiske betydning af differentialkvotienten, når en x-værdi kendes.
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder her og skal lave en mundtlig fremlæggelse til Mat B indenfor emnet: Tangenter og polynomier. Jeg skal indledningsvis redegøre for differntialkvotienten, når en x-værdi kendes Det lyder i sig selv meget nemt, men har nu læst så meget forskelligt, at jeg er blevet helt i t... -
Forbedring af chloridindhold i havvand Haster
ForumindlægHej allesammen Jeg skel forberede en præsentation af et kemiforsøg til eksamen. Jeg har fået forsøget med chloridindhold i havvand og skal gennemgå - titrering, fældningsreaktioner og indikatorreaktioner. Forsøget er et 1.g-forsøg og jeg vil høre om i hat nogle ideer til hvordan jeg kan hæve det ... -
SRP i Musik og Historie
ForumindlægHej Jeg skal til at beslutte mig for, hvad jeg vil skrive om i min SRP. Jeg har Musik A og Engelsk A som studieretnings fag. Jeg ønsker at skrive i Historie og Musik, men har svært ved at finde emner, så hvis du har skrevet i disse fag, eller bare har en god idé, så må du meget gerne svare på d... -
fødselsdagsgave
Forumindlægved godt det er helt ude af emnet "skole (arbejde)".. men jeg skal lave en gave til min veninde.. en ramme med en masse sjove billeder.. jeg tænkte på kender i en hjemmeside hvor man kan lave ting på sig selv? fx ændre håret, lave sig selv til superwoman eller noget i den stil? :/ -
SSO
ForumindlægHej mennesker. Det er sådan at jeg er i gang med at skrive min SSO, jeg har virkelig brug for en til at rette sprogelig fejl, stave fejl, kigge den igennem og evt. fortælle mig hvad jeg også kunne komme ind på. Opgaven skal afleveres her på tirsdag, jeg betaler gerne for det :-) Mit emner er: A... -
dansk synopse
Forumindlæghej. jeg skal snart have mine dansk synopse færdig. jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration. jeg har om emnet 'børn-voksne' er der nogle der har nogle idéer til nogle tekser, eller måske noget der kunne være godt at komme ind på. kan bruge alt slags inspiration. på forhånd tak :)! -
Spørgsmål omkring CBS
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvilke fag/emner man skal skrive om til eksamen, hvis man går på CBS? Jeg ved godt, at der er mange forskellige linjer, men er der en, der kan give et eksempmel, da der er en eksamen nu? Jeg spørger, fordi jeg selv gerne vil gå på CBS engang i fremtiden, og derfor vil ... -
hurtig hjælp til opg. med skæringspunkter mellem cirkel
ForumindlægHey folkens.. Er der lige en der hurtigt kan forklare mig denne opgave.. Kan ikke huske hvordan den løses, og kan ikke finde nogle notater vedr. emnet.. Opgaven lyder: Bestem eventuelle skæringspunkter mellem cirklen med ligningen (x-1)2+(y-2)2=25 og linjen med ligningen y= x+4. På forhånd tak (: -
Sociale medier projektopgave søger inspiration
ForumindlægHej mig og min ven har om sociale medier til projektopgaven. Vi søger nogen ideer til et produkt da vi er helt blanke på det emne. Vores valgfag er E sport vi ved ikke helt hvordan vi skal få det inddraget. Hvis i har haft nogen oplevelser på de sociale medier som har været specielle må i gerne ... -
Problemformulering om Dan turell
ForumindlægHej jeg skal snart igang med dansk opgaven, hvor mit selvvalgte emne er Dan turell. Jeg har bare det problem at jeg ingen ideer har til en problemformulering, så jeg ville høre om der var nogle kreative mennesker, som kunne bidrage? Jeg vil beskæftige mig med hans digte specielt Gennem byen en si... -
Kortfilm - oplæsning?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til mundtlig eksamen i dansk den 31. Maj. Jeg har trukket emnet kortfilm. Jeg har valgt den, der hedder ´Life is a bitch´ men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op. Det må være hvad som helst, men jeg synes bare det er lidt svært at finde noget at læse op fra en kortfilm :... -
Korstog og KULTURMØDE!
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge i historie i morgen. Mit emne er, Korstog og kulturmøde. Jeg kan sagtens fortælle om korstog, men aner ik hva jeg kan sige om kulturmøde? hmm, de gik på korstog og mødte nye kulturer? or what? Håber I kan hjælpe //-CakmaHelp -
Geografi Eksamen
ForumindlægHeej .. Jeg skal op til geografi eksamen her på onsdag .. Så ville spørge jer om, hvordan man kan øve sig..? Og hvilke emner det har drejet sig om de forige år ?? Hvordan og hvorledes det er.. Jeg er meget nervøs over hvis jeg dumper.. Jeg er ikke så god til det. Men vi har heldigvis fået læsedag... -
SRP opgave med matematik og biologi høj-niveau
ForumindlægKære alle Jeg skal snart have fundet et relevant emne, som jeg skrive min studieretningsopgave i (såkaldte SRP). Jeg har matematik, biologi og idræt på høj niveau. Derudover må jeg også gerne skrive i dansk og historie. Det anbefaldes, at man holder sig til to fag og ikke tre (selvom man gerne må... -
religion i eu
Forumindlægjeg skriver AT(8) i religion og historie, og en af spørgsmålene i vores problemformulering er: - Hvordan er religion blevet brugt som argument for at afvise/ændre et lovforslag? men jeg kan ikke finde nogen information om emnet, så hvis nogen kunne en hjemmeside eller vidste noget om det vil... -
Religion og dansk
ForumindlægHej, jeg skal til min første AT-vejledning her på torsdag, men har problemer med at komme på nogle emner. Jeg ville høre om der var nogen, som havde nogle forslag? Skal i skrive i fagene dansk som jeg har på A-niveau og religion som jeg har på C-niveau. Håber I kan hjælpe mig på vej med at br... -
hjælp til humaniora
ForumindlægHej jeg er igang med AT8, vores emne er fremtidsvisioner og vi skal indblande engelsk og biologi. altså skal vi bruge humaniora som metode hvilket jeg har store problemer med. Jeg har den her artikel http://revellian.com/2008/06/05/lab-grown-in-vitro-meat-hamburger-horror/ hvad kunne man sige ...
