Eksamensforberedelse

Spørgsmål omkring CBS

18. december 2017 af Bella6420 - Niveau: Universitet/Videregående

Hej, er der nogen der ved, hvilke fag/emner man skal skrive om til eksamen, hvis man går på CBS? Jeg ved godt, at der er mange forskellige linjer, men er der en, der kan give et eksempmel, da der er en eksamen nu?

Jeg spørger, fordi jeg selv gerne vil gå på CBS engang i fremtiden, og derfor vil jeg høre, hvad det egentlig er, man kan kommer op til eksamnen i.


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. december 2017 af Therk

Jeg forstår vist ikke dit spørgsmål.

Et analogt eksempel på det du spørger om på gymnasielt niveau er at spørge hvordan man generelt går til eksamenen i gymnasiet. Hvad man skriver om til en danskeksamen og en matematikeksamen kan vel ikke generaliseres. I så fald ville svaret nok være at man ville skrive om "pensum", men det er så generelt et svar at det er ligegyldigt.

Prøv at stille dit spørgsmål lidt mere præcist. Fx hvilken uddanelse du forestiller dig at du kunne være interesseret i. Bare at "ville studere på CBS generelt" kan kun begrænse dig til evt. at vælge en suboptimal studieretning for hvad du gerne vil uddanne dig til.


Skriv et svar til: Spørgsmål omkring CBS

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.