Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 19421 til 19440 af 75447
-
Karakterer
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har fået nogle okay karakterer til min mundtlige eksamer, problemet er dog, at jeg i karaktergivning kun får 10 eller 12. Hvordan kan det være, at mit gennemsnit er på 10,4, men at jeg kun får 10 i fx engelsk og 02 i fysik, (plejer at få 10 i fysik) til eksamen !! Alle mine... -
Analyse af 9;Kalder Mig Hjem9; af Burhan G
ForumindlægHej alle Har pludslig fået super travlt med eksamenslæsning, pga. sygdom. :-( Jeg skal på torsdag til mundtlig danskeksamen, prøveform B i 9. klasse. Emnet jeg har trukket er: Arv og miljø. Jeg har derfor valgt at gå til eksamen med sangen 9;Kalder Mig Hjem9; af Burhan G. Jeg er nu nået ti... -
Analyse af Kalder Mig Hjem
ForumindlægHej alle Har pludslig fået super travlt med eksamenslæsning da jeg for et par dage siden blev oprerert for blindtarmsbetændelse. :-( Jeg skal på torsdag til mundtlig danskeksamen, prøveform B i 9. klasse. Emnet jeg har trukket er: Arv og miljø. Jeg har derfor valgt at gå til eksamen med sangen ... -
1 verdenskrig
Forumindlæghej. mig og min veninde har brug for hjælp. Vi har om 1 verdenskrig hvor vi som under emne har valgt 9;9;Danmarks rolle under krigen9;9; imorgen skal vi have aflevert vores dispositioner. vi har igen ide og hvad vi ville komme ind på og hvad vi skal sige samt manger vi også et prod... -
Eksame
ForumindlægHe, jeg hedder Merle og skal op til min 9 klasse eksame her på tirsdag i religion. Jeg er helt lost og vil meget gerne vide om der er nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan skrive om, min problemstilling er - hvad siger grundloven om kirken og hvordan har grundloven gjort det muligt for fors... -
Efterskole i 10.
ForumindlægHej. Jeg er pige som kommer fra Asien. Jeg skal gå i 9. klasse efter sommerferien. Jeg vil gerne gå på en efterskole i 10. Søger en efterskole som forbereder mig på gymnasiet, altså at det er højt fagligt. Jeg har ikke interesse, for de kreative fag eller idræt. Men elsker kultur, eventyr og re... -
Optagelse.dk
ForumindlægHej jeg skriver fordi alle mine venner har kunne se deres skriftlige eksamens resultater for 9 klasse inden på optagelse.dk og de har kunne se dem i 3 dage nu og jeg har været inden og kigge lige siden altså i alle tre dage og jeg kan stadig ikke se mine ellers har jeg ikke fået mine endnu men de... -
SU/løn?
ForumindlægHej Har lige afsluttet 9. klasse og skal her efter sommerferien i HTX, jeg er 15 år gammel, indtil videre har jeg fået vide at jeg ikke kan få løn (SU) fordi jeg ikke er 18år gammel, håber ikke det er rigtigt. For jo større man bliver, jo mere éns behov bliver, ved det ikke er godt formuleret :-... -
Søger informationer om de forskellige gymnasiale uddannelser HHX og STX
ForumindlægHej alle i forhåbenligt flotte mennesker på studieportalen. Jeg er en gut på 15 år og går i 9 klasse. Jeg har i lang tid været forholdsvis sikker på at vælge HHX efter jeg har afsluttet folkeskolen. Det jeg gerne vil høre jer om er hvordan de sociale og faglige forhold er på STX og HHX. I må mege... -
Bæredygtig energiforsyning
ForumindlægHej. Vi er to 9 klasses piger som skal til prøve i naturfag meget snart . Vores emne er bæredygtig energiforsygning og vi skal lave en problemstilling og formulering. Det skal være et underemne der passer til både fysik/kemi biologi og geografi, fordi vi skal lave forsøg til som passer til disse... -
Biologi
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg kan huske fra mit klasselokale i biologi i 9. klasse at der var en kæmpe flaske med hvad jeg gætter var alger og vand. Den var i hvert fald grøn, stor og flot. Jeg ved godt det er et longshot men jeg håbede på at der var nogle biologi eksperter herinde der havde en idé ... -
Forberedelse til folkeskolens afgangseksamen
ForumindlægHej til alle de kloge mennesker på Studieportalen! :D Er der nogle af jer derude der kan give nogle gode råd til hvordan man kan øve/forberede sig til 9. Klasses afgangseksamen? Jeg tænker, at jeg vil prøve at øve mig med nogle gamle digitale prøver. Hvis der er nogle af jer derude der kender e... -
Essay om filmen "Der kommer en dag"
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og jeg skal skrive et essay om filmen "Der kommer en dag". Jeg har valgt at skrive om emnet opdragelse. Udover det, vil jeg komme ind på, hvad der skal til for at opdrage ordenligt, opdragelse dengang og nu, og bagefter hvad jeg mener der skal til. Jeg har ... -
Vendepunkter - Projektopgaven 9.klasse
ForumindlægHej. Vi skal fremlægge en projektopgave, her i 9. klasse - og overemnet er "Vendepunkter". Vi kan simpelhent ikke finde nogle emner, og vores lærer vil ikke hjælpe os, så det kunne være nogle af jer havde noget. Vi tænkte på prævention, og vendepunktet kunne f.eks være at det ændrede... -
FS10 maj 2011 - Tysk
ForumindlægHey folkens Jeg er meget desperet efter at få lavet en tysk stil på 300-400 ord til i morgen... Eftersom jeg ikke har haft tysk hele 9. klasse kan jeg ikke huske specielt meget tysk. Så det er meget svært for mig at få det lavet til tiden. Er der tilfældigvis nogle som har lavet en af opgavern... -
Sociale medier kreativt produkt
ForumindlægHej derude. Jeg går i 9 klasse og har projektuge lige om lidt. Mit emne er sociale medier og min problemformilering lyder sådan "Hvorfor har unge sådan en stærk afhængighed af de sociale medier og hvad gør at voksne har de fordomme som de har?" Har i nogle mega gode og kreative ideer ti... -
Hvor mange måder kan man uddanne sig som Designer?
ForumindlægHej, hvor mange måder kan man uddanne sig som Designer? Altså vi ved de gymnasiale uddannelser. Men hvad med erhvervsuddannelser? Kan man videreuddanne sig hvis man først uddanner sig som beklædningshåndværker også tekstildesigner/designer efter? Hvis det passer vil, og man har uddannet sig som ... -
Projektopgave uge 5
ForumindlægHej derude! Vi har projektuge på min skole (9. klasse) i uge 5, og vi har fået overemnet "Overlevelse". Min ven og jeg har valgt underemnet "De menneskelige behov", da alle de andre grupper havde valgt ting som kræft, fattigdom osv., og vi tænkte på at vælge noget andet. Tænkt... -
Katalysatorer og bæredygtig energi
ForumindlægHej, Vi er to piger der har trukket "Bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan," til 9. klasse afgangsprøve. Vi har så valgt underemnet Katalysatorer. Nu sidder vi så med det problem at vi har svært ved at finde på nogle forsøg vi kan lave, hvor vi kobler over -og underemn... -
Samfundsfag!,, Nattelivet i DK
ForumindlægHej Mennesker! (normalt 8 klasser men 9. kl niveau) Da jeg er igang med et projekt med 3 andre,, vi er lidt lost. Jeg har undersøgt alle vejene på nettet, youtube, samfundsfaget, og andre medier. Hvad ved i om Nattelivet i DK altså "Vold I Nattelivet? " "Nej Til Knive I Dan...
