Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19421 til 19440 af 103118
-
Mættet saltvandsopløsning og kuldeblanding
ForumindlægHvor stor er saltprocenten i en mættet saltvandsopløsning? Og hvor langt ned (i temperatur) kan man komme med en kuldeblanding (som er sådan en bistandsting med et lag af knust is, et lag af salt, et lag af knust is, af lag af salt osv.)? -
Faldende kugler
ForumindlægEt højt cylinderglas er fyldt med glycerol. Når en kugle bevæger sig ned gennem væsken, påvirkes den af en gnidningsmodstand, som vokser med kuglens fart. Hvis man slipper en kugle i væskens overflade, opnår den derfor hurtigt en konstant fart ned gennem væsken. En stålkugle med massen 4,2g slipp... -
Eksamen i morgen!!
Forumindlægjeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis I BIOLOGI men har fået et ark hvor der tales om Meyer-Overton korrelationen er der please nogen der vil forklare hvad den går ud på har fundet artiklen på nettet http://www.aktuelnat.au.dk/pdf99_4/an4-7.pdf se side 5 PÅ FORHÅND TAK :) -
Varmluftballon
ForumindlægEn ballon har et volumen på 1590m^3. Den samlede masse af ballonhylster, kurv og last er 350 kg. Den varme luft inde i ballonen har densiteten 0,92 kg/m^3, mens luften uden om ballonen har densiteten 1,20 kg/m^3 Opdriften på ballonen er 18736,6 N Tyngdekrften på ballonen er 17801,7N Ballonens acc... -
samf eksamen, forberedelsestid?
Forumindlæghej jeg er pludselig kommet i tvivl om hvor lang forberedelsestid jeg har til samf eksamen på c-niveau (HF) har jeg 25 eller 50 min? -
haster
Forumindlæger der nogen der sider med notater til buddhismen da hjemme er i meget velkommen til at sende mig det for jeg kan bare ikke finde hovede og hale i den religions retning og helst enden tirsdag .... det ville være til en stor hjælp tusind tak :) ps: mit mail ; [email protected] -
Æg
ForumindlægHvis to høns lægger 2 æg 2 dage, hvor mange æg lægger en høne så på en dag? Den kan da enten lægge 1 eller begge to på en dag? -
EKSAMEN
Forumindlægskal til eksamen i morgen i mediefag! Er der nogen der ved hvorfor filmen A clockwork orange hedder det? -
Hvad er en krigsfanger
ForumindlægHeeyoo Hvad er en krigsfanger? -
stoffet BaCO3 ??????
Forumindlægheey hvad er BaCO3 for et stof?? har ledt lidt selv ... -
Tidstræk indenfor græsk kunst
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvornår, den akaiske, førklassiske, klassiske, senklassiske tid var og hvilken træk skulptur og monumenterne havde i de tider? -
lidt forvirret omkring oversættelse 2 sek.
ForumindlægHvordan siger man på engelsk? I vil aldrig blive glemt -
Skifte uddannelse
ForumindlægHej jeg skriver for at spørge meget vigtigt jeg håber du kan hjælpe mig måske har været udsat for det samme. Lige nu går jeg på HF men kunne godt tænke mig at skifte da jeg ikke er tilfreds det sted jeg går på nu. Hvis man gerne vil skifte er det muligt at gøre lige nu eller er det for sent. Al... -
imperialismen
Forumindlæghvad var imperialismens betydning for 1 verdenskrig -
Hvordan er det muligt?
ForumindlægHar set på dette, og efterprøvet 5 gange, og det passede hver gang. Det er det med kottrick, hvor lige præcis det kort man tænker på forsvinder. Hvordan er det muligt? se her. http://www.skrattportalen.se/index.php?page=magic&page_key=card3 -
Vektor opgave
Forumindlægjeg har nu siddet i 4 timer og beregnet en masse opgaver som skal afleveres, jeg har lavet 4 ud af 5 opgaver, men jeg er gået i stå nu, jeg aner ikke hvordan man skal lave denne her opgave. jeg hader seriøst vektor :/, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig derude :( jeg har oploadet opgav... -
Finde VO
ForumindlægHej jeg skal finde de variable omk. men kan ikke dreje ogp. Det er som følger: Regnskab over de variable omkostninger: Lager af materialer primo 110 +varekøb 10.946 -lager af materialer ultimo 220 Forbrug af materialer 10.836 Løn ... -
er der nogle ..
ForumindlægEr der nogle der ved hvad ruthles betyder? -
Fodnoter i diskussionen?
ForumindlægHej allesammen Jeg stiller lige dette spørgsmål igen, da jeg ikke rigtig fik et svar sidste gang. Skal jeg anvende fodnoter i min diskussion (i min SRP)? Hvis ja, skal jeg anvende dem stort set alle steder, lige som i min redegørelse, analyse og undersøgelse? Vh Frederik :) -
Hjælp søges :-)
ForumindlægBevis vha. "kædereglen", at: I beviset benyttes at:
