Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19441 til 19460 af 179352
-
Nyt materiale til AT inden eksamen!!!
ForumindlægHej jeg er kommet i den situation at jeg ikke har fundet noget nyt materiale til min AT-eksamen imorgen Det skal lige siges at jeg har om "Pesten i europa" PLEASE JEG BER' JER HJÆLP!!! -
Eksamen Folkeskolen - Naturfaglig Prøve - Forsøg
ForumindlægHej. Vi skal til eksamen om noget tid og jeg mangler et forsøg til mit emne Vejr og Klima. Mine hovedpunkter er hvordan klimaet påvirker os. Nogen der har en god idé til et forsøg? Uddyber gerne. Tak! (Har oprettet 2 gange pga. kategori) -
afstanden mellem punkt A og B
ForumindlægHvis A - C er 334m lang C- B er 128m lang og vinklen ved spidsen A er 21 grader, hvor stor afstand er der mellem punkt A og punkt B, og hvordan regner man det ud? -
eksamen - forberedelse mm.
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder og forbereder mig til religionseksamen, og tænker over hvordan man bedst gør det. Lige nu er jeg i gang med at læse pensum, men tænke på om man kan laver en slags dispotion for hvert emne. Sådan at man har styr på det, inden forberedelsestiden. Det lyder jo enkelt, men ... -
At lukke sin eksamen
ForumindlægJeg har en HF-eksamen eller snarere jeg har næsten en HF-eksamen. Jeg mangler nemlig et enkelt c-fag(psykologi) Jeg har fået at vide at man kan tage de andre eksamener om, så længe det afsluttes på samme tid som det manglende c-fag. Mit spørgsmål lyder: Det betyder vel at eksempelvis KU ikke &quo... -
Forskellen på et Teknologi A og B projekt?
ForumindlægHvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt? -
bestem a og b i f(x)=b*x^a
Forumindlægjeg har problemer med denne funktion, nogen der kan vise mig udregningen for a og b ? bestem a og b f(2)=4 og f(4)=64 på forhånd tak. -
Eksamen bioC råd
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i biologi om et par dage. Jeg har læst (og forstået) pensum, og lavet dispositioner til alle spørgsmålene. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i bioC der har nogle råd? -
Musik C eksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her og skal til musik c eksamen her om ca 1 uge. Jeg er meget i tvivl om hvad det går ud på, vi har fået meget dårlig information. Nogen der evt kunne beskrive forløbet af en hel musik c eksamen? Evt. hvad krav der bliver stillet.? Mvh. Casper -
Robert Fischer - skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jeg har været til tysk eksamen idag, så tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem og give en uforpligtet karakter? ;) 2. Schreibe über Robert Fischer und seine ersten Monate als Auslandsstudenten in New York. Die Geschichte „Robert Fischer“ die im Jahr 2007 geschri... -
Hjælp til at bestemme konstant A til tæthedsfunktion
ForumindlægHej jeg har problemer med at finde konstanten A til funktion h(x)=A*x2+(2x/3) i intervallet [0,1] Mine udregninger: A*∫(x2+(2x/3) = 1 A* 1/3 x3 + 1/3 x2 = 1 A* ( 1/3 * 13 + 1/3 * 12 ) - (1/3 * 03 + 1/3 * 02 ) = 1 A* 2/3 = 1 A = 1/(2/3) = 1.5 Svaret er ifølge fa... -
DISPOSITION TIL MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHar fået at vide at det er en god ide at lave en disposition til mundtlig eksamen. Hvordan skriver man en? og hvordan skal den "fremlægges" for lærer og censor? hvordan ville i definere en GOD indledning, til fx en novelle analyse? Vær sød at giv nogle eksempler hvis i kan det :) -
historie eksamen 2009
ForumindlægHej mennesker (: Jeg skal til historie eksamen her på tirsdag.. er der nogen der ved hvordan det foregår? Vi har valgt 24 timer til at forberede os i, og jeg ved at vi får omkring 10-15 sider vi skal læse... men er der spørgsmål til teksten/erne, eller ?? Ved faktisk ikke hvad jeg skal heh xD -
akut hjælp til eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej alle sammen, Skal op til eksamen i morgen, og har et spørgsmå, som vil hjælpe mig med at forklare kulstofkredsløbet bedre: Hvorfor og hvordan er det at planter og dyr udleder co2 når de bliver nedbrudt? Forklaringen må gerne være meget simpel, da biologi ikke er min stærke side, og der ikk... -
Eventyr - mundtlig eksamen dansk
ForumindlægHey Er der nogen af jer dejlige mennesker, som har nogle gode evenyr til mundtlig eksamen i dansk? Jeg har selv kigget lidt på De Tre Fjer(De Tre Fjer er dog kun 2,8ns) og Snemanden. Men har i andre bud? Jeg vil ikke have det skal være en af de "almindelige" eventyr såsom: Den Lille Ha... -
Udtrækning af fag til eksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om, hvornår de forskellige udtrækningsfag til de afsluttende eksamener i niende klasse bliver udtrukket. Jeg mener det er i april, at vi får at vide, hvilke udtrækningsfag vi skal op i til eksamen. Men passer det? Håber der er nogen der kan svare, da det er lidt vigtig... -
Hjælp, eksamen d. 15/1!. Det haster
ForumindlægHej SP. Jeg skal i eksamen d. 15. så har jeg brug for hjælp.. Er hat til fysik/kemi Jeg skal følgende komme op i ( måske ) ________________________ Fotosyntese Alkohol Radioaktivitet Magnetisme Syrer og baser, salt ___________________ Så hvis der er nogen, der vil forklare om disse ting. Og h... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej peeps! Tænkte på; hvis jeg nu trækker en tekst til den mundtlige eksamen fra romantismen, hvordan ved jeg så at det er fra romantismen???? Jeg mener, det kan vel være svært helt præcist at sige hvilken litterær tid teksten kommer fra? og det ville jo være katastrofalt hvis man gav teks... -
EKSAMEN IDRÆT! SPØRGSMÅL!
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i idræt. Vil høre om nogen kan hjælpe mig med at finde information om følgende: 1. Højdespring teknik og konsekvens af forkert teknik 2. 100m løb teknik 3. Slagteknik i badminton, hvordan de forskellige slag laves -Og så opvarmning til badminton og atletik! På forhånd tak -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej, Vi har eksamen og skal forberede noget til i morgen. Derfor laver vi nogle forsøg som jo er obligatorisk. Vores tema er lygter: Udfør et eller flere eksperimenter som belyser væsentlige forhold af betydning for en lygtes evne til at lyse. Det er HTX fysik B. Håber i kan komme med nogle idée...
