Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 19461 til 19480 af 156338
-
Hurtig hjælp
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig processerne i glykolysen? udfra evt. figur? skal nemlíg til prøve imorgen i biologi. -
fotosyntese/ respiration
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvorfor et traditionalt forsøg med vandpest i Biologi, ikke kan vise at planter laver respiration i alle døgnets timer? -
Demotest?
ForumindlægHejsa. Er der nogen, som ved hvor man kan finde demoprøver til biologi eller geografi? Altså dem man tager for at kunne mærke, hvordan prøverne til eksamen er. -
Kompendie
ForumindlægHej, nogle der ved om man f.ek.s for biologi må have en figur med i sit kompedie der forklarer en bestemt teknik ? -
Sikre variabelkontrol
ForumindlægJeg sidder med en biologi rapport om fotosyntese og respiration, og har et spørgsmål som lyder: Hvordan kan man i dette forsøg sikre variabelkontrol? Men hvad er er variabelkontrol for noget? -
Hvordan nedarves mutationer?
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op til biologi eksamen, og skal svare på sprøgsmålet "hvordan nedarves mutationer?" Nogen som kan hjælpe?? På forhånd tak! -
Blodsukker - Eksamen
ForumindlægHej alle, jeg skal til eksamen i morgen i biologi b. Jeg har trukket blodsukker og jeg har brug for hjælp til at forstå graferne (vedhæftet). På forhånd tak :-) -
SRP emne i Bio og Idræt med Fysiologi
ForumindlægHej jeg skal vælge et emne inden for fysiologi, hvor Biologi er hovedfag og idræt bifag.. Nogle forslag?? -
økosystem???
ForumindlægHej, jeg har en prøve i biologi om økosystemer. Jeg vil spørge om økosystemet i polare område? forstå det ikke rigtigt.. please, som help! har brug for hjælp. på forhånd tak! :D -
problemstilling srp
ForumindlægHej En der kan hjælpe mig med at formulere nogen problemstilling til emnet biologi og kemi? Mit emne er smerter og medidcin -
antisense DNA = syntetisk DNA?
ForumindlægHej :) jeg er i gang med at skrive en biologi aflevering, men er i tvivl om antisense DNA og synstetisk DNA det sammen ? hilsen ATM -
Diskussion ?
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive biologi aflevering, og vi skal skrive en diskussion; hvad skal man skrive i sådan en ?:( -
Tegn og forklar kvælstof- og fosforkredsløbet
ForumindlægHej allesammen, kan ikke ikke hjælpe mig med noget biologi jeg skal tegne og forklar hvad kvælstof- og fosforkredsløbet er, kan i ikke hjælpe mig? -
Hvordan vil øget motion påvirke lungerne?
ForumindlægHej Jeg har et hurtigt biologi C spørgsmål, som jeg skal op i snart... Hvordan påvirker øget motion lungerne og andre organsystemer? Tak. -
Penicillin - betydning
ForumindlægHej nogle der ved hvilken betydning penicillin har haft for menneskets overlevelse gennem årtierne? Det er en AT opgave blandet med biologi og historie. -
Depression
ForumindlægHej jeg skal op i AT i morgen. Jeg har skrevte om Depression i Biologi og Psykologi er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvad fagene kan for sig og til sammen? :-) -
Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer?
ForumindlægHej, Jeg skal op i biologi og skal svare på følgende: Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer? Tak -
Spørgsmål
ForumindlægHej. Hvilke spørgsmål kan man blive stillet, når man har fagene biologi og dansk. :) (Ved godt det er forskelligt, men er der nogle der har nogle eksempler) -
Sammenhængen mellem kost og motion
ForumindlægHej Jeg skal beskrive sammenhængen mellem kost og motion, men ikke helt sikker på, hvad jeg skal skrive? Det skal bruges til mundtlig biologi, som jeg skal op i. Tak. -
genmodificering af planter
ForumindlægHJÆLP. skal op i biologi imorgen, og har trukket et lorte emne som bioteknologi. men kan ikke finde ud af, hvordan genmodificering foregår. nogen der kan hjælpe?
