Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19461 til 19480 af 34369
-
reducer i () HASTER VIRKELIG
ForumindlægHej jeg skal bruge disse to til eksamen i morgen derfor vil jeg spørger om i kunne hjælpe mig det er den første opg er [(2]x+3](2x-3) den anden opg er vedhæftet denne skal reduceres ved ikke hvordan. -
Digte - Samfundsbillede
ForumindlægHej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen. -
Engelsk A maj 2010
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer der ved hvad opgaverne var i den engelsk skriftlige eksamen på A niveau i maj 2010? Har ledt mange gange, men kunne ikke finde den hverken ikke delprøve 1 eller 2. -
hjælp mig pleaz
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I noget ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Dansk Essay
ForumindlægHey, jeg har lavet et dansk essay her til eksamen i 9´ende klasse. Jeg ville spørge om der var nogen der ville læse det og muligvis give en "karakter" for det? -
positive og negative ioner
Forumindlæghej jeg er igang med eksamens spørgsmål og jeg sidder fast i en af spørgsmålende som lyder "hvilke atomer, der danner henholdsvis positive og negative ioner." -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
lektie hjælp
Forumindlæghej jeg skal snart til eksamen i kemi c og håber på at der er nogen der yder hjælp til kemi eftersom jeg er bogstavlig talt lost i faget. prisen kan diskuteres på forhånd tak -
ahhh...!! eksamensforbederedelse..
ForumindlægJeg føler at jeg ikke har styr på noget.. Der så meget at se til, og så lidt tid at gøre det på.. kan overhoved finde nogen som helst struktur i dette.... hvad og hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen.. -
Engelsk disposition - Does love conquer all?
ForumindlægHej jeg har dette enme til min engelsk eksamen.. jeg mangler ideér til nogle under emner ved f.eks. ikke hvad jeg skal skrive om kærlighed? please hjælp mig :') -
Ørneflugt
ForumindlægHej Jeg sidder og laver dansk eksamen, hvor jeg har valgt novellen "Ørneflugt" af Henrik Pontoppidan. Jeg har brug for lidt hjælp omkring personkarekteristik. Er der nogle som vil hjælpe? -
..
Forumindlæghej skal op i eksamen snart.og har lige et spørgesmål Forklar med udgangs punkt i jordens klimazoner, hvorfor der er forskelle på, hvilke afgrøder der kan dyrkes i Danmark og ved ækvator. -
Fordøjesessystemet
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal til mundtlig eksamen i naturfag og har stødt ind i et problem. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der er en kort og kontant forklaring på hvordan man optager maden i kroppen. Er der nogen der kan hjælpe? -
Perspektivering
ForumindlægHej allesammen har trukket levende reklamer til min eksamen og har valgt reklamen sænk farten før det er for sent men ved ikke hvad jeg kan perspektivere til nogen ideer? -
Hjælp søges til statistik (STATA)
ForumindlægHejsa, Jeg søger en som kan hjælpe med min statistik eksamen ved brug af STATA mod betaling. Udover brug af STATA skal du også have en teoretisk forståelse :) -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak. -
hjælp til tekster om kærlighed
ForumindlægEr ved at forberede mig til mundtlig dansk eksamen og leder efter en masse gode tekster om kærlighed. Det kan både være noveller, essays. digte osv. .. håber i vil hjælpe! -
HASTER: Hvor lave hz kan mennesket høre?
ForumindlægHej folkens! Nogle steder står der 200, andre står der 20. Jeg er meget nervøs og skal til eksamen i dag.. Nogen der lige hurtigt kan give et klart svar? -
Gi mig Danmark tilbage - budskab
ForumindlægJeg har valgt teksten gi mig Danmark tilbage som tekst til mi dansk eksamen. jeg har dog lidt problemer med budskabet, nogle der kan skrive hvad budskabet er? -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det?
