Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19461 til 19480 af 43849
-
A-niveau VS C-niveau
ForumindlægHej Flere af mine venner og jeg har nu gennem længere tid, diskuteret hvorvidt en karakter i et A-niveau fag, tæller det samme som en karakter i et C-niveau fag? Hvordan vægter de forskellige fag? MVH Martin -
"i trejde" cubikcentimeter på mac
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man får det lille 3 tal i cubikcentimeter (cm^3) til at stå oven over cm, i Excel på en mac? -
Coca-cola
ForumindlægJeg har lige et par spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at høre andres mening i ang. Coca-Cola. Hvad gør Coca-Cola for at være den førende producent af Cola og hvad er det der gør deres markedsføring så speciel? Hvordan er det muligt for Coca-Cola at være så populær i hele verden endnu? Hvord... -
RET STiL på 86 ord(DET HASTER!)
Forumindlæghej håber i vil hjælpe mig med at rette en stil på 86 ord, det haster virkelig meget, da den skal afleveres inden kl 12 i aften.. tusind tak på forhånd -
analyse af kim fupz aakeson løven
Forumindlæger der nogen som har læst novellen "løven" af kim fupz. da jeg ikke ved hvordan man kan samligne overskriften med selve handlingen, skriv hvis i ved det? -
Pleaze, hvad er en baggrundsartikel
ForumindlægHvad er en baggrundsartikel, hurtigt,..... -
Hindbærsnitter af Søren Ryge SØGES!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg søger akut teksten Hindbærsnitter af Søren Ryge! Hvis du har den så skriv venligst, en dusør på 30kr gives. -
hjælp
ForumindlægEn batteri oplades op af en solcelle. Når batteriet er fuldt opladet, kan det afgive energien 70 kJ ved spændingsfaldet 6.0 V. a) hvor stor en ladningsmængde passerer batteriet, når det afgivet energien 70 kJ ved spændningsfaldet 6.0 V. springvandets pumper har nyttevirkningen 15 % og lever... -
Perspektivering?
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal perspektivere to tekster med hinanden. Jeg har selvfølgelig arbejdet med perspektivering før, men jeg har lidt svært ved at komme i gang med denne opgave. Derfor tror, jeg det ville hjælpe, hvis der var nogen, der ville være søde kort at forklare, hvad e... -
For meget talesprog?
ForumindlægHej. Jeg sidder med en danskopgave, og jeg er lidt i tvivl, om jeg godt kan skrive hænge ud, eller om det bliver for meget talesprog? Er der om muligt andre ord, som har samme betydning, som at hænge på gadehjørner? På forhånd tak. -
Kassekredit / Kontantlån
ForumindlægHar de to typer lån ovenover variabel eller konstant ydelse/rente gennem hele løbetiden? Har også lige brug for forklaring på disse begreber: Afdrag og ydelse Jeg ved: Ydelse = Rente+Afdrag på lån Afdrag -> Man betaler af på gælden Jeg synes bare personligt ordene er svære for mig at sk... -
B-fag Fjernstudie
ForumindlægHej, jeg har besluttet mig for, at jeg tager sidste fag i min fagpakke som fjernstudie, mens jeg er på andet år HF. Fagpakken består af 3 fag, hvor jeg tager 2 fysisk på skolen, mens det sidste tages på fjernstudie. Der er visse grunde til, at jeg har valgt det som fjernstudie. Jeg har snakket ... -
De 3 hovedgenrer i Dansk
ForumindlægHej alle, hvad er de 3 hovedgenrer i dansk? -
bare for en sikkerheds skyld :-).
ForumindlægJeg har skrevet noget på engelsk om IRA, jeg har rettet det så godt jeg kan, men kunne godt tænke mig, at der var en, som ville tjekke den igennem for mig :-). -
Gennemsnitsberegning gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har oprettet denne tråd da jeg er en smule usikker på hvordan man beregner sit gennemsnit i gymnasiet. når man beregner gennemsnittet - medregner man da både eksamenskarakteren i et fag og samtidig også den årskarakter man har fået i faget? hvis nu man har været oppe i f.eks. dansk a ... -
hjælp! brug for studievejledning!
Forumindlæghej med jer. jeg går på stx. Håber i kan hjælpe mig med noget som jeg er meget i tvivl om. Jeg har spekuleret over noget. Jeg fik afsluttet naturgeografi på C niveau her i 2.g på et 7-tal årskarakter, men hvis jeg nu fortsætter med naturgeografi næste år på B niveau og får 10, kommer både min års... -
Tekstlæsning - hjælp
ForumindlægHej med jer :-) Vi er netop lige begyndt på faget religion, og jeg har et par spørgsmål til, hvordan man bør læse en tekst, og hvad man bør lægge vægt på! Vi har som lektie fået udleveret en tekst (Dekalog 1 side 12-17), der omhandler en samtale mellem en far og hans søn. Sønnen er nysgerrig,... -
Rimstilling og enderim i digt
ForumindlægHej! Hvordan er det med fri/fast rimstilling og enderim? Med enderim er det noget med noglebogstaver som viser rimene i en strofe??? ABAB osv. osv. Men hvordan i nedstående strofe, og hvorfor? Har søgt på nettet, men har underligt nok ikke kunnet finde ordentlig forklaring. Rio Janeiro Rio!... -
Projektuge - Identitet og de sociale medier
ForumindlægHej allesammen! Jeg har projekt i næste uge og mit overemne er kommunikation. Som mit underemne, har jeg valgt "Identitet og de sociale medier" Jeg skal have lavet en form for produkt, men jeg ved ikke hvad det skal være. Det vil derfor være rigtig dejligt hvis nogen har haft lidt af ... -
Co2
ForumindlægHejsa er der nogen som kan forklare mig hvorfor der kommer co2 om natten?
