Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19481 til 19500 af 142867
-
!
Forumindlæghejsa! er der nolge der har skrevt en featurearktikel før? -
Andengradsfunktioner virksomhedsbrug
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål om hvordan andengradsfunktioner kan blive brugt i en virksomhed. Nogle eksempler? -
diebstahl im fitnessstudio
Forumindlæger der nogle der har lavet s. 56 i ub opg A? bogen hedder Der Sprung -
den spidse vinkel
ForumindlægI et koordinatsystem er der givet tre punkter P(-6,14), Q(9,24) og R(13,5). Linjen gennem Q vinkelret på linjestykket PR betegnes l.Ligningen for l er f(x)= 2,11x + 5,01 og hældningen for PR er -0,47Linjen gennem P og Q betgenes m, og man skal nu finde den spidse vinkel mellem l og m. Har ingen i... -
indledning til sso?
ForumindlægHej,Har nu fået udleveret min opgaveformulering til sso, og som den torsk jeg nu engang er, har jeg helt glemt at spørge min lærer om, hvad indledningen skal bestå af. Har klokket i det både i første og anden g, så håber nogen ved det..:)Jeg regner med en problemformulering, men er det, det samme... -
Nazismen/tysk selvforståelse
ForumindlægEr der nogler der lige kan hjælpe med et par fif om nazismens styrker og svagheder for det tyske folk, herunder dens betydning for tysk selvforståelse!?Tak... -
variable produktionsomkostninger
Forumindlæghej :) nogen der hurtigt kan fortælle mig hvordan man regner variable produktionsomkostninger ud? Mvh susanne -
Xylofonforstærker
Forumindlægf=1,028*(h/(L^2))*vEn xylofonforstærker er et instrument, hvor lyden frembringes når man slår på nogle træstave. Under stavene er der anbragt halvåbne resonansrør, som forstærker lydsignalet. I en simpel model for resonansrøret har den stående lydbølge knude i den lukkede ende og bug i den anden ... -
velfærdsstat
ForumindlægHejsa..Ville hører om der er nogen, som kan hjælpe mig med at analyser og vurdere de seneste fremsatte reformtiltag de seneste 10 år..?? Eller nogen der ved hvor jeg kan finde nogen information??Håber I vil hjælpe.. -
Skriftlig matematik imorgen
ForumindlægHej. jeg skal op i mat c imorgen. har i gode råd. ud over at have egne notater med, hvad skal jeg ellers huske.? tak -
IØ- Tysk økonomi ?!
ForumindlægHey Er der nogen som har lavet sygeksamen fra 2008 om tysk økonomis udvikling..? -
Friis og Company - USA??
ForumindlægHeeej. Mener i at der kunne være marked for Friis og Company i USA? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Hjælp Analyse af John Mogens: Livet er kort
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 8 klasse, og jeg skal prøve noget afgangsprøve, hvor vi skal analysere et emne vi trækker. Og til sidst lave en Synoptis, der skal fremlægges for læren. Jeg træk Lyrik om udvikling (altså om livet) og jeg fik stress. Det var det værste emne at, dem alle. Jeg er invandre ... -
hjælp please!!!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. Gider i rette min databehandling til? Er det total sort snak det jeg skriver om? :( -
Forståelse for konfidensintervaller
ForumindlægJeg skal sikre mig, at jeg har forstået konfidenstintervaller korrekt. Jeg undersøger hvor meget der er i Faxe Kondi sodavand. Virksomheden har angivet at der 33cl, og jeg har så defineret 90%-konfidensintervallet. Jeg har fået min NKG=32,97 og ØKG=43,87. Vil det altså betyde at 90% af Faxe Ko... -
to fodnoter efter hinanden?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver SRP og er i tvivl om man godt kan angive to fodnoter efter én sætning? Jeg har nemlig både en kilde hensisvning og en kommentar til denne sætning: På trods af at mujahedinerne gav de afghanske og sovjetiske tropper kamp til stregen, men var dog ikke i stand til at v... -
Finde de arbitrære konstanter
ForumindlægJeg har en diffligning af 2. orden med begyndelsesbetingelserneyn(0)=0,y'n(0)=1.Selve løsningen af diffligningen har jeg lavet, og jeg har fundet ud af at karakterligningen udgjorde 2 kompleks konjugerede rødder.Så jeg har opstillet de to ligninger:0=c*cos(theta)1=1,6283*10^-1*c*cos(theta)-3... -
Skæring i graf
ForumindlægJeg skal tegne en graf på en dobbeltlogaritmisk papir. Grafen har punkterne 4.24 og 9.81. Hvad vil y-værdien være for x værdien 0? Er der ikke et program der kan regne det ud, eller skal man virkelig tegne det? Hvad får i den til? -
SSO
ForumindlægKan ikke komme igang med hurtigskrivningen.... I'm stucked... er gået fuldstændig i stå...har 5 dage til afleveringen og har kun skrevet 4 linjer ud af 15 A4 sider.... mit skrivebord er gået i stykker så sidder på gulvet med min bærbar, bøger og papir-noter.. er gået fuldstændig i stå.. arrhh... -
Problemformulering om rumkapløbet i historie og fysik
ForumindlægHej. Jeg skal lave en problemformulering omkring rumkapløbet under den kolde krig, hvor overemnet er Rejser. I formuleringen skal der både indgå historie og fysik. Jeg har valgt at fokusere på perioden fra stjernekrigsprojektet til samarbejdet mellem USA og Rusland om den internationale rumstatio...
