Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19481 til 19500 af 50243
-
Bachelor i fysik
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes. -
HASTER: Anmeldelse af filmen Ondskab!!!!
Forumindlæghey allesammen. jeg skal skrive en anmeldelse af filmen Onskab (2003) og sidder fast i den indledene ( fedtrykte) skrift... kan slet ikke komme videre! ville være meget taknemmelig hvis der var nogen der kunne hjælpe mig ud af min skriveblokade... på forhånd tak! -
Sproglig matematik
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak -
matematik, hurtig hjælp
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige kan hjælpe med dette, er ligesom mange af jer igang med at læse til skriftlig eksamen uden hjælpemidler, men kan simpelthen ikke huske hvad man gør når man har tre ligninger med tre ubekendte, håber nogen kan hjælpe. -
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i... -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
JFK tale 25. maj 1961
ForumindlægHej Er der nogle der ved, hvor jeg kan finde jF Kennedys tale, som han holdte d. 25. maj 1961. Jeg kan selv kun finde videoer og youtubeklip af talen, men jeg vil meget gerne have den på skrift. -
FSA karakterer
ForumindlægHvordan er det gået? Jeg har selv fået et snit på 7,1. Det er gået bedst for mig ved de skriftlige prøver hvor jeg har fået fire 12-taller (geografi, retskrivning, problemregning og færdighedsregning.) Læseprøven gik ikke så godt der fik jeg kun 4. Hvad har I andre fået? -
matematik A - uden hjælp
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i matematik A. Tænkte på om nogen kunne fortælle mig, hvad der er værd at lære uden ad til den del uden hjælpemidler. Evt. Formler osv. Samtidig, hvad der hyppigt bliver stilt opgaver omkring - stadig uden hjælpemidler... på forhånd tak -
Matematik eksamen.
ForumindlægSkriftlig eksamen i matematik B-niveau.Hvad fik i?Jeg fik 9 ligesom min årskarakter.(Jeg havde på fornemmelsen, at det blev et 5-tal. Havde intet styr på opgave 5) -
Klage over karakter
ForumindlægHej alle sammen...har tænkt mig at klage over en skriftlig eksamenskarakter, er der nogen der har prøvet det før? Tænkte på om nogen skulle have en model af et klagebrev liggende...Vil meget gerne høre fra nogen som har prøvet at klage over eksamenskarakterer.På forhånd tak -
Emne til politisk tale
ForumindlægHej, Jeg skal lave en skriftlig aflevering i engelsk, som går ud på at skrive en politisk tale om et valgfrit emne. Den skal være på 300-500 ord. Jeg ville super gerne have lidt inspiration, og høre om har nogle idéer til et evt emne :) -
SSO
ForumindlægEr i tvivl om hvad jeg skal skrive om i SSO. Jeg har tænkt på at emnet skulle være hjernen, men er der nogen som har skrevet om hjernen i deres større skriftlige opgave og som kan fortælle mig hvordan jeg evt. kan indkredse emnet? Mikro -
omskrivning
ForumindlægHej jeg sidder med den oploadede omskrivning, og bliver helt forvirret af de to linjer a1(-a2)=1 a1*a2=-1 hvordan er det lige at man kun skrifter fortegn på 1 tallet og a1 uden at ændre på a1? -
Prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHej! Til skriftlig matematik eksamen er der en times prøve uden hjælpemidler, men hvilke opgaver kan man lige komme ud for der? Er der nogen der har en komplet liste over de ting man skal kunne i hovedet? Det må alligevel være en del forskellige formler...? Hilsen Lena -
Analyse af reklameskibet?
ForumindlægHej.Jeg har fået til opgave skriftligt at analysere "Reklameskibet" af Otto Gelsted. Derfor ville jeg lige høre om nogen evt. havde beskæftiget sig med den og kunne give mig et par guldkorn?mvh.Km -
Hjælp....
ForumindlægPå HHX skal man i skriftlig stil (Engelsk) skrive om bl.a. 1) brev, 2) memo, 3) Rapport, 4) manuskript og 5) Artikel.Er der nogen som ved hvor lang sådan en rapport skal være..? for skal selv skrive rapport... Er der nogen som har et eks. på sådan en rapport.På forhånd tak. -
Hasteeer
ForumindlægHej jeg skal op til skriftlig matematik eksamen imorgen. Jeg har brug for en "matematik ordbog" altså forklaringer på nogle matematiske begreber, som jeg kan få brug for til eksamen. Kan i jælpe mig please:) -
essay
Forumindlægtil den skriftlige eksamen får man altid en essay opgave, hvor der står: skriv et essay hvor du tager udgangspunkt i teksten "......" skal man så nævne teksten i essayet? altså med titel? det har jeg f.eks aldrig selv gjort.. -
VigtigT...
ForumindlægTil den skriftlige danskeksamen, når man skal analysere.... Skal man så fortælle hvilke analysemetode man anvender, når man analyserer teksten..??? Altså jeg tænkte på: nykritisk analyse, freudians analyse, socialhistorisk... osv? Håber i kan hjælpe da det er super vigtig til min eksamen ;D
