Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19481 til 19500 af 101232
-
Råd til Mundtlig eksamen 3årig Høj
ForumindlægJeg skal op i morgen til mundtlig eksamen, så ville lige høre om nogen af jer der selv har været oppe, har nogle gode råd til hvad man skal gøre, og ikke skal gøre?Jeg kan efterhånden alle vores beviser udenad, så jeg følger mig sikker der, men man ved jo aldrig.Gode råd:)? -
Makroskopisk arbejde
ForumindlægHej.. jeg kan ikke rigtig forstå hvad forskellen er på makroskopisk og mikroskopisk arbejde? (termodynamikkens 1. hovedsætning)Så vidt jeg forstå er makroskopisk arbejde på en genstand, og mikroskopisk er noget med atomer og molekyler? Eller hvad? -
rrrrrrrrrenter
ForumindlægHvis man har 4583 kr., som vokser med 18% om året, hvor mange år skal man så vente før man har optjent 4 millioner. -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
TI-82
ForumindlægJeg er ved at undersøge, hvad den konkrete forskel på TI82 og TI83/84 er, men kan ikke rigtigt finde et godt link, der beskriver TI82.Hvis nogen enten kender et link eller er i stand til at ridse forskellene op, vil jeg være taknemmelig.Ideen er naturligvist at spare penge ved at bruge TI82 isted... -
ekspresionisme og impresionisme
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med en forklaring begreberne ekspresionisme og impresionisme i faget billedkunst??? -
Hjælp!!!!!!!!!!
ForumindlægHEJ...SKAL OP TIL MUNDTLIG MATEMATIK PÅ ONSDAG, OG TÆNKTE....HVORNÅR FÅR MAN EGENTLIG 03???PÅ FORHÅND TAK. -
Phenol?
ForumindlægHvilke synonymer er der for Phenol? -
Pålidelig fysik/kemi
ForumindlægKender I nogle gode og pålidelige internetsider, hvor man kan læse om fysik- og kemiemner? Det haster, da jeg skal til prøve i morgen kl. 8.00. -
Længde af stil/oversættelse?
ForumindlægHejEn ting der har undret mig en del gennem det først år på en gymnasial uddannelse er i tysk, at en stil/oversættelse efter vores lærers mening kun skal fylde 20 linier..Jeg troede der var større krav, men hvad er jeres erfaringer??Hvor lang skal jeres være? -
Kommunikation
ForumindlægHejMin dansklærer er lige begyndt på et nyt emne: Kommunikation: En analysemetode!! jeg er ikke helt sikker på at jeg forstod hendes oplæg, så hvis der er nogen der har hørt om noget lignende eller kan henvise til et sted hvor jeg kan læse om det, ville det være dejligt!Derudover skal vi prøve de... -
opgave 4.9 HjælpB
ForumindlægVirkelig ingen som kan forklare mig hvordan man laver den? -
Eksam. Hjælp
ForumindlægHej er der mulighed, for at jeg kan få nogle spørgsmål eller noget lignende, som man får til eksamen i matematik. Vil bare have noget som man typisk ville få til eksamen. Hvis ikke i ved det så bare skriv noget i tror : ) -
elektronstruktur?
Forumindlæghejsa jeg har en opgave hvor jeg skal angive elektron strukturen for NO3-? hvordan er det nu liiige?? :) -
egils saga
Forumindlæghej, jeg er en tyske studerende og naeste uge skal jeg skrive examen om de tre digte af egil (höfudlausn, sonatorrek og arinbjarnarkvida). er der noget, der har skrivet essayen or bla om egil. det er virkelig saa vigtigt. tusind tak, anne -
Hjælp til historie
ForumindlægHvad har det haft af betydning at Portugal opdagede det de gjorde? (omkring 1500-tallet) Emnet er portugisernes Amerika. Jeg har lidt brug for hjælp til at finde ud af hvilken påvirkning og betydning, det gav at de gjorde den opdagelse. Altså f.eks det med at de fik slaver i brasilien. Jeg vil... -
Eksamenssæt i samf A STX 2011
ForumindlægHej! Er der nogen som har opgavesættet fra samfundsfag A STX 2011? I så fald må I meget gerne sende et link :-) -
Vedr mat a bevis
ForumindlægHej, jeg vil hører om nogle har suppleret mat a før... vil gerne vide hvordan man får beviset? altså om det er noget der bliver skrevet på ens studentereksamen eller om man får et separat bevis på det? hvis nogle af jer har et bevis må i gerne sende det, så jeg kan se hvordan det ser ud... Tak -
VINKEL lige lidt hjælp tak!
ForumindlægJeg skal skrive en reportage for første gang, og skal tænke på sådan noget med vinklen! Kan man godt sige at den vinkel man har valgt er en "positiv vinkel". Sådan at man ser hele historien positiv hele vejen igennem. -
Normalisering af lyd i matlab..
ForumindlægHej.. Ved godt at dette måske ligger lidt uden for emnet matematik men ville lige spørge om der er nogen som ved det... Jeg skal normalisere en wav-fil i matlab, så lyden ligger på det samme nivau hele tiden, så jeg ville bare lige spørge hvordan de programmer der eksistere idag(blandt andet wi...
