Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19501 til 19520 af 48931
-
hjælp til at åbne et dokoment?
Forumindlægjeg kan ikke åbne følgende dokument: https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=3014\n\nhar søgt på 'maleri' og så det første der dukker op.\n- og jow, jeg har det installerede program, som jeg har glemt navnet på.\n\nhar eller aldrig haft problemer?\nnogen de kan hjælpe? -
baggrundsartikel.. lidt lost..
ForumindlægHej jeg skal skrive en baggrundsartikel. Kan jeg vælge en bestemt artikel og tage udgangspunkt i den og dermed komme med tilføjelse og evt. fra andre kilder og undersøgelse? vil gerne skrive om ældre og ensomheden på ældreplejen?? -
Bølger. Opgave om højtalere og interferens.
ForumindlægJeg har fået en fysikopgave jeg ikke kan løse. Den skal afleveres på mandag. \n\n\n2 højtalere er placeret med en indbyrdes afstand på 2,0m. De udsender samme tone med frekvensen 430Hz i takt (fase).\n\n*Hvor på linien mellem de to højtalere er der henholdsvis konstruktiv og destruktiv interferen... -
Linseformlen
ForumindlægHej Linseformlen er: Hvor a er afstanden mellem objekt og midten af øjets linse, b er afstanden mellem midten af øjets linse og brændpunktet, og f er brændvidden. Men hvad kan man egentlig bruge denne formel til? Man kan finde brændvidden, men hvad kan man bruge dette til? Det er vel in... -
Bestemmelse af stilart?! Maleri fra 1980'erne!
ForumindlægJeg arbejder med et billede af gunnar Bay, og har meget svært ved at finde frem til hvilken stilart eller kunstart maleriet er.Det er malet i 1985 og kan ses her:http://www.art-jazz.dk/webgallery-portraits/pages/boksning-vg02.htmlNogen der kan bestemme det?Jeg arbejder med øjeblikket i en række b... -
sætninger rettelse......
ForumindlægDansk:1. Pludselig så han havet mellem to høje bygninger.2. Han har mange sjove ting I sin taske, kan du tro.3. De blev bange, da han kom gående hen imod dem med en pistol I hånden.4. Fra luften kunne man se, hvordan bådene sejlede rundt om øen.5. De førte ham ind I værelset med bind for øjnene.6... -
Præsidentvalg *HASTER!!*
ForumindlægJeg har tabt tråeden lidt ved denne opgave og har ikke rigtigt nogen idé om hvad jeg skal skrive. Opgaven lyder: Undersøg hvilke holdninger og personlige kendetegn, som bliver afgørende for hvem der nomineres til Det Republikanske Partis præsident kandidat. -
Isomerisering/temodynamik!!
ForumindlægIsomerisering: (Z)-2-buten --> (E)-2-buten I en tom beholder påfyldes (z)-2-buten, hvoefdter den lukkes. Beholderen opvarmes til 97C og ligevægten indstiller sig.Jeg har tidligere beregnet ligevætgskonstaten ved 97C til 2,32, spørgsmålet lyder så: hvor mange procent (z)-2-buten er ... -
Fysik rapport
ForumindlægNogle der kan lave en fysik rapport som indeholder følgende: Basis fakta om vand (Kovalent binding, Polært og hvorfor, etc) Vandets kredsløb Ioner og salte Vandanalyser, så som: Test for, sulfat, Calcium og clorid samt PH værdi i Regnvand, Demineraliseret, postevand og havvand. Hårheds tinge... -
dansk skrift. eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen. Nogle der har en god ide hvad man evt. kan øve sig på og hvad man skal medbringe til eksamenen i morgen?? Mvh. -
Digt?!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forstå dette digt? Det er skrevet af Gustaf Munch Petersen, og udgivet 1932 i digtsamlingen "de nøgne menneske".. Skal holde oplæg om digtet imorgen, så enhver hjælp vil blive godt modtaget.28. TIL MIT HOVED. jeg er et barn,der leger med sit legetøj -mit ... -
Hvordan skriver man en god indledning?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af en lille tysk tekst... Jeg har lidt problemer med at skrive indledning, da jeg ikke ved, hvad jeg skal indrage her. Jeg har end til videre skrevet: Navn på historien, forfatter, hvornår den er skrevet. Kan i komme på andre gode i der ? -
Mundelig mat c
ForumindlægHej venner ! Jeg står i det problem at jeg er selvstuderende og ikke har mødt op i klassens timer. Derfor ved jeg ikke ret meget om mundeligt eksamen i matematik c niveau. Hvordan skal jeg bærre mig ad med det, ? Hvad frolanger de at man skal kunne? Redgøre formler ? hvordan ? Kort sagt, jeg... -
Samfundsfags hjælp!!!
ForumindlægJeg skal snart op i samfundsfag og tænkte på om der er nogen som kender en side hvor man kan øve samfundsfag? På forhånd tak! -
hvad er fordelen ulemperne ved direkte demokrati og repræsentativt demokrati
Forumindlæghej bare hurtigt hvad er fordelen ulemperne ved direkte demokrati og repræsentativt demokrati? tak! -
Darwins metoder
ForumindlægHvilke metoder brugte Darwin, og hvad indebærer metoden. jeg har læst flere indlæg men der er givet flere forklaringer, så jeg er ikke helt sikker. -
Perspektivere pernille?
ForumindlægHej alle jeg sidder her og skal finde en novelle eller andet, som jeg kan perspektivere novellen pernille af herman bang til? nogle som kan hjælpe? ? -
Hjælp til Fransk -Er dette korrekt?
ForumindlægHej.Jeg vil meget gerne have hjælp til noget Fransk, jeg har egentlig allerede lavet opgaven, men er lidt lost, om det er korrekt, så en smule hjælp, ville være super dejligt :) .Meget gerne hurtig svar.På forhånd tusinde tak:J'écrirai d'une fille, va en France comment, être jeune-fille a... -
eksamen i mat B
ForumindlægHey alle sammen, Er der nogen der ved hvordan man beregner opgave c, d, e, f eller g (fra skr. mat eksamensprojekt / vedhæftet fil).. eller dem alle sammen ;) har virkelig brug for hjælp / vejledning... håber på hurtige svar, på forhånd tak ;) -
Fysiker
ForumindlægHej Hvilke jobs kan man varetage som uddannet fysiker? Hvilke emner kan man forske i? Mvh. Emil
