Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19501 til 19520 af 101232
-
Engelsk eksamen - gode vendinger
ForumindlægHej derude :) Ja, jeg skal op til engelsk eksamen næste tirsdag. Men jeg ville spørge jer vidunderlige mennesker om, I ikke kender en god hjemme side med en masse udtrykningsord. Det kunne fx. være, hvordan man siger: Jeg mener Jeg synes Okay, dette er nogle lette, men noget jeg kan ... -
SSO
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål om min SSO, som jeg håber, at der er nogen som kan svare på. Et af spørgsmålene, som jeg har fået stillet er: "Giv en kort redegørelse for økosystemets opbygning og funktion i en regnskoven". Min SSO handler om regnskoven, som i nok ka gætte jer til..:).. ... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej samfundsfag 24 timer eksamen for man udleveret et stak bilag-- mit spørgsmål: må man gerne bruge nogen infomationer fra nettet ud over bilagene? -
spin og paritet!
Forumindlæg"find SPIN og PARITET af de to kernetilstande i Ba og herudfra at denne gamma overgang er så langsom, dvs. har en meget lille sandsynlighed pr. sek." Jeg er helt blank! min lærer har absolut intet sagt om spin og paritet, og aner intet omkring det. Ved blot at det har noget at gøre med... -
Stikprøver - Hjælp
ForumindlægSidder med et eksamensspørgsmål omkring stikprøver.. Spørgsmålet hedder: du skal behandle statistik, herunder diskutere udtagelse af stikprøver i forhold til en analyse af et helt talmaterial.. Nogen der kan komme med nogle guldkorn til det? for i min bog står der ikke meget om det.. på forhold t... -
Dansk SSO opgave
ForumindlægNår man laver noter til SSO må man da godt angiver flere kilder der siger det samme? er det godt eller skidt? Jeg tænker på om det bliver betegnet som underbyggende at der er flere kilder der siger det samme, eller om det bare er overflødigt,eller rod? Og så vil jeg høre om man må lave sin persp... -
Mundtlig fysik eksamen
ForumindlægHej vil bare spørger om der var nogen der vidste hvilke underemner der hører ind under disse overemner Radioaktivitet elektromagnetisme kemi -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej. Jeg ved at når man får årskarskter i et A-fag så vægtes det med 1 for mundtlig og 1 for skriftlig. Men hvad nu hvis man KUN skal til eksamen i mundtlig, vægtes karakteren så igen med 1 eller er det 2 denne gang, fordi man ikke har været oppe i skriftlig og kun mundtlig. Kh. -
Tangent til graf, som er løsning til diff. ligning.
ForumindlægEn funktion f er løsning til differentialligningen dy/dx = y/(x+y), og grafen for f går gennem punktet P (-2,4). Jeg skal så bestemme en ligning for tangenten til grafen for i punktet P. Jeg er desværre helt blank, så kan ikke engang komme med et bud, men ville blive glad for en gang hjælp :) -
Omkostningsfunktion
ForumindlægHej Jeg har fået stillet opgave: Antag at omkostninger som en funktion af aremængden er bestemt ved forskriften C = f(x) = 264 + 3,03x - 0,006x^2 + 0,00002x^3 Jeg forstår bare ikke hvad - 0,006x^2 + 0,00002x^3 er? Altså de to første er faste og variable omk, men hvad er de sidste? -
Hjælp til mat
ForumindlægHej... Jeg sidder og laver matematik og er ikke helt sikker på om jeg regner rigtigt, hvis der var en venlig sjæl der lige ville rette det igennem og hvis der er fejl så sige hvordan jeg burde gøre det. på forhånd tak -
Fordelinger
ForumindlægHvordan kan jeg udlede poissions - hypergeometrisk og nomal og andre fordelinger? Kan ikke finde det på google.. -
Eksamen
ForumindlægTil engelsk eksamen kommmer man kun op i læst stof, eller kommer man også op i ulæst stof? -
Eksamens video?
ForumindlægHej alle? Kan man ikke finde en video på nettet, som viser nogle børn, der er til eksamen. Så engang i tv for et års siden!!!! :D:D:D:D -
Atombombe
ForumindlægHejsan Hvad ville være relevant at skrive om hvis emnerne fysik og atombomber var indblandet, altså hvordan kan man bruge fysik til at forklare en atombombe? - pox -
Studie i Hobro!
ForumindlægHej, jeg er her om en måneds tid færdig med min HHX. Jeg skal her efter sommerferien læse til ejendomsmægler i Hobro hvor jeg også skal bo, så vil bare høre om der nogen herinde der har taget den uddannelse eller skal starte der osv.? nogen der kan fortælle lidt om uddannelsen, sværhedsgraden og ... -
Eksamen?
ForumindlægHvordan er det musik eksamen forgår? -
energitransport og vandløb
Forumindlægenergitarnsport 1. planter har ikke brug for energi, da de ikke bevæger sig.. - det kan da ikke passe vel? planter har hele tiden brug for energi til at lave fotosyntese.... 2. er alle dyr enten rovdyr eller planteædere?? vandløb 1. hvilke typer planter kan vokse i et vandløb? 2. jeg skal næ... -
Bino.opg. i mat 3A i dag
ForumindlægHvordan løser i sidste opgave i opgave 6? Jeg brugte formlen for betinget sandsynlighed. Det gav ca. 0,9. Opgaven er fra matematik prøven med hjælpemidler 2007-8-3 afholdt i dag. -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig matematik. Er der nogen der har et eksempel (evt et opgavesæt) ?
