Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 34487
-
Fransk eksamensoplæg - hvordan?
ForumindlægJeg er til fransk eksamen lige nu, med 24 timers forberedelse. jeg har trukket en tekst om anden verdens krig, og har også en tekst fra timerne vi har læst om samme emne - men hvordan skal man opbygge oplægget??? -
Problemstillinger
ForumindlægHej jeg vil bare lige vide når man skal svare på problemstillinger til AT mundtlig eksamen skal hvor lang skal det være??? Altså ville det være fint hvis jeg svarede på en problemstilling som svare til 3 linjer på computeren A4 papir??? -
Freuds psykoanalyse med henblik på nazistmen..
ForumindlægHar virkelig brug fir hjælp idag, da jeg skal op til AT eksamen imorgen.. Min problemformulering lyder sådan : På hvilken måde krænkede Freuds psykoanlyse det nazistiske menneskesyn? -
Hej med jer!
ForumindlægJeg skal op i historie eksamen om to uger, derfor vil jeg lige høre om nogen af jer har historie noter, som jeg kan bruge. Generelt noter om alle emner indenfor historie. På forhånd tak. -
Spændingsrækken, Hjælp tak. Haster!
ForumindlægHej, Jeg skal op til eksamen i morgen, og hvis jeg trækker om metaler er det vigtig at nævne spændingsrækken. Hvad betyder egentlig spændingsrækken og spændingsforskellen i forbindelse med metaler? Er der nogle der kan forklare mig, tak. -
Idræts begrænsninger. HASTER.
ForumindlægHej. Jeg er godt igang med forberedelsen til eksamen i morgen og har brug for lidt hjælp. Er kommet til idræts begrænsninger og er gået i stå. Så hvis der er en derude der har styr på det, ville det være guld at få lidt hjælp :) På forhånd tak ;) -
Afbøjning af stråling! HELP
Forumindlæghej :) jeg sidder og er igang med mine fysik dispositioner til min fysik eksamen på mandag skal til og skrive noget om "afbøjning af stråling" er der nogle der kan hjælpe! ? :D på forhånd tak!!!! :) -
Matematisk modellering i fysik
ForumindlægHej alle Hvordan spiller matematisk modellering ind i faget fysik? Kan i give nogle eksempler? Håber der er nogle der kan hjælpe, eftersom jeg meget snart skal til eksamen.. -
Mandelas betydning
ForumindlægHejsa (: Sidder og lavet mit engelsk eksamens arbejde og ville lige høre hvilket betydning Mandela havde under Apartheid og hvilken betydning han har idag? Takker :) -
Eukaryote og prokaryote celler?
ForumindlægJeg har trukket et emnet prokaryote og eukaryote celler til eksamen. Jeg ved godt hvad foreskellen er, men det er langt fra nok til at lave et 15 minutters oplæg. Har i nogle forslag til hvad man kan komme ind på? -
Hjælp til MAT
ForumindlægHej Folkens :) jeg skal snart op til eksamen og ville spørge om der nogen der har noget til det her: Bevis hvordan arealet af en vilkårlig trekant kan beregnes og bevis sinusrelationerne for en vilkårlig trekant. det ville være alle tiders hvis der nogen der havde det :) -
steen steensen blicher
Forumindlæghej. er der nogen der ved hvor jeg kan læse hosekræmmeren eller præsten i vejlbye på nettet??? helst hosekræmmeren. håber nogen ved det, for jeg skal bruge det til min eksamen. mange takker!!! :) -
Det bestemte integral - sammenhæng.
ForumindlægHej hej! Sidder og forbereder mig til mundlig eksamen i matB. Jeg kan ikke finde ud af at beskrive sammenhængen mellem arealet og det bestemte integral. Nogen der pædagogisk kan forklare mig det? :) Hilsen Katrine -
Historie Heeelp
ForumindlægHeej er der nogn god til laver synopsis, skal snart til eksamen historie B, plz hvis nogn der kan hjælp mig, ved at lave en god synopsis til min opgave. -
Fysik eksamessæt 2009?!
ForumindlægHey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe -
Billedanalyse
ForumindlægSå er der snart FSA dansk mundtlig eksamen og har valgt et prøveoplæg som er et maleri fra 1800-tallet, og ville høre om der var nogen, som skulle lægge inde med en analysemodel eller links til gode billedanalysemodeller? :) Tak på forhånd .. -
Kemiske bindinger i salte
ForumindlægEt af spørgsmålene, der er opgivet til min eksame er: Kemiske bindinger i salte.. Men udover ionfobindelser, så aner jeg ikke hvad der ellers er af kemiske bindinger i salte. Er der nogen der kan hjælpe med det? -
Hvad er eksitentialisme ?!?
ForumindlægHej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s -
Fysik B - Forslag til eksamenslæsning
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik B på onsdag og tænkte på om der er nogen, der har nogle gode ideer til hvordan man kan forberede sig på den eksamen? Er ikke supervild eller -god til at forberede mig til den slags eksamener hvor man ikke har emner opgivet.... -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg skal op til dansk eksamen i morgen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg mangler analyse ark på hvordan man analysere et billede og en reklame! Nogle der har nogle gode fif?
