Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 34269
-
Bio C
ForumindlægHej.. Ville høre om nogen ved hvordan bio C eksamen foregår? Trækker man emne eller spørgsmål? og et eksempel på dette kunne være dejligt at se før. Håber nogen vil hjælpe.. Anne M -
monotoniforhold for potenssammenhæng
ForumindlægHej (: Jeg skal til mundtlig matematik eksamen tirsdag - og der er spørgsmål jeg ikke kan finde ud af : du gøre rede for monotoniforhold for potenssammenhæng ved hjælp af f'(x) . Kunne virkelig godt bruge hjælp på forhånd tak ;) -
Gør rede for hvordan man regner med procenter
ForumindlægHey alle Jeg skal til eksamen i mat her den første. I et af spørgsmålende skal man "gøre rede for hvorledes man regner med procenter" Er det bare at forklare hvordan man gør? Eller... Tusind tak på forhånd -
uyftr
Forumindlæghalløøøj alle kaan vi ikke lave en aftale at folk kan skrive nogle gode resultater som der er godt at tage med til eksamen fysik. ?: D -
methanol
ForumindlægHVordan fremstilles methanol? Altså ethnanol kan fremstilles ved at addere vand til ethen, men hvad med methanol.. håber nogen kan svare skal op i fysik/kemi eksamen på tirsdag... -
gæring
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Analyse
ForumindlægJeg er lige nu i gang med tysk eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til analyse af en sætning: Ich besuche SILVAN ein langer Samstag, weil der Supermarkt ein Sonderangebot auf Farben hat. -
Haster!
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen imorgen i Biologi - b. Har stærkt brug for hjælp. Disse figurer siger mig ingen ting! Figurene er vedhæftet i den vedlagte fil. Håber i kan hjælpe mig. Tusind tak. -
NOGEN SOM HAR LAVET EN FREMLÆGGELSE OM MANGO PÅ SPANSK?
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op til eksamen i morgen i spansk. Ville høre om der var nogen som har være oppe i MANGO eller lavet en fremlæggelse om dem? Har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke er ret godt til spansk. Håber der er nogen som kan hjælpe mig! -
HJÆÆÆÆÆLPPPPPPPP "NAZISTERNES MAGTOVERTAGELSE"!
ForumindlægHvad betyder "Nazisternes magtovertagelse?" Altså hvad er det, det går ud på. - Og at jeg nu til eksamen skal sammenligne det ud i samfundet. Så skal jeg ku sammenligne det på hvordan det var før i tid , og hvordan det er NU! -
alkohol
Forumindlæghej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på -
Ærgerligt, ærgerligt
ForumindlægHej folkens, jeg skal op til mdl eksamen her på tirsdag, og jeg kan ikke finde mine notater om Lone Hørslev's digtsamling Ærgerligt, ærgerligt, en eller anden der har det, og gider sende ? -
karakter??
ForumindlægHej allesammen! Jeg har i engelsk årskarakter fået 10 10... men her i eksamen fik jeg 7.. og engelsk vægter 0.75 Men hvad skal det sige?? Jeg forstår det ikke rigtigt.... tak på forhånd... -
HASTER!! Mundtlig biologieksamen A
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd -
Nogen der har eksamenstekst fransk fortsætter B-niveau?
ForumindlægHej Jeg vil mægtigt godt se, hvordan en eksamenstekst til 24-timers eksamen i fransk fortsætter B-niveau. Er der én, der kan hjælpe, takker jeg mange gange på forhånd. Sincèrement Thomas -
Et hurtigt svar..?
ForumindlægHej jeg skal op i fysik C om nogle timer og vil gerne lige vide hvad cencor evt. kunne finde på at sporge om i den anden del af min eksamen. Emnet som jeg har trukket er Faseovergange og Energiomsetning. -
Designerbørn og etisk positioner
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen i morgen, og vil høre om der er nogen der har nogle bud på, hvad de enkelte etiske tradioner (pligt, nytte og tabuetik) mener om fænomenet designerbørm? På forhånd tak. -
Klokkeblomst..
ForumindlægHeeej Allesammen! :D Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad der er modsætningsforhold der er i klokkeblomst? Jeg skal til eksamen d. 9 så det ville være en stor hjælp hvis i ville hjælpe mig. Venlig hilsen Hoda. -
Lineær funktioner
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik eksame på mandag og har brug jeres hjælp! spørgsmålet lyder således: " Redegøre for det matematisk modelbegreb. Du skal komme ind på lineære modeller, regression og andvendelsesområder." -
Vilkårlig trekant
ForumindlægHej studieportalen. Jeg kan trække dette spørgsmål til eksamen: Gør kort rede for de væsentligste størrelser i en vilkårlig trekant. Hvad er det helt konkret jeg skal gøre? Beskrive hvilket?
