Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19541 til 19560 af 142867
-
Kommafejl!
ForumindlægEn der gider læse min stil igennem for kommafejl :) -
Grantræet
ForumindlægJeg er virkelig i krise!!Jeg har haft to afleveringer i denne uge og skal til at skrive den sidste.Det er i dansk om H.C. Andersens "Grantræet".Er der nogen, der ligger inde med en rigtig god analyse af den?? Så vil jeg blive rigtig rigtig glad (Kan nemlig ikke finde nogen herinde). Håb... -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i matematik??
ForumindlægHej allesammen,Jeg skal til terminsprøve i matematik med hjælpemidler nu på fredag og den uden hjælpemidler på torsdag (næste uge),så jeg ville høre om, der er nogen herinde, som har vært oppe i højniveau matematik, dvs. dem der har haft 2-årigt højniveau matematik?Men i andre 1-årigt højniveau m... -
fsa maj-juni 2003
Forumindlæghej er der nogen der har fsa maj-juni 2003 som facit. Jeg laver det i min fritid for at blive bedre til matematik, jeg går på Handelsskole nu og er 36 år, så det er mange år siden jeg har gået i folkeskolen, og der har man ikke matematik på det niveau. håber der er nogen der kan/vil hjælpe mig. h... -
HJÆLP til rette af spansk afl.?? :)
ForumindlægHej derude, er der mon en sød og venlig sjæl, der har det spanske sprog og grammatik i sin hule hånd, som ville gøre mig den kæmpe tjeneste at kigge min aflevering igennem for grammatiske og sproglige fejl?? hvis ja, så skriv endelig en kommentar så sender jeg afleveringen (ca. en side) :) ... -
Naadsensbrød.
ForumindlægHej folkens.Jeg har netop læst Henrik Pontoppidans "Naadsensbrød". Jeg kan ikke helt knække, hvad der menes med "at skulle "på kassen"" - er der nogen, der kan være behjælpelig til at give en forklaring? På forhånd tak!Amigo -
resume af en kærlighedshistorie
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogle der vil lave et resume af en kærlighedshistorie af Naja Marie Aidt, det vil bare være super dejligt hvis i vil det :) På forhånd tak :) Hilsen Sarah -
Eksamensopgave om IC Companys
ForumindlægHejJeg skal til og i gang med mit eksamensprojekt i afsætning hvor jeg har valgt at skrive om IC Companys, og så ville jeg høre om der var nogle af jer som lå inde med sådanne opgave.kunne nemlig godt bruge lidt Inspiration... Håber at høre fra jer, på forhånd tak. -
Historie gerne hurtigt
ForumindlægHey sidder med nogle spørgsmål som jeg ikke er sikker på, kunne være fedt med noget hjælp.. gerne hurtigt! :) Hvorfor vedtog Nationalforsamlingen i Franking Erklæringen om menneskets og borgerens rettigheder i 1789? Hvorfor gjaldt rettighederne ikke for alle mennesker? Hvad kunne kose... -
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
stil
ForumindlægFordomme og virkelighed ( om computerspil) Mine egne erfaringer med computerspil er, at det er sjovt at spille, det er god underholdning. Men samtidig har det også været utroligt lærerigt for mig, f.eks. kunne jeg snakke engelsk flydende i femte, fordi jeg spillede et spil, der hedder Baldur... -
Spansk A STX eksames sæt for 2011
ForumindlægEr der nogen der har eksamensættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - La Amistad 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos det vil være super rart hvis jeg kunne få hjælp til at finde den eller få den ved nogen ?? -
Kuglen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en svær opg.O(0,0,0) A(1,0,0) B(1,1,0) C(0,1,0) D(0,0,2)Bestem en ligning for den kugle, som har cemtrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader. -
Nogen der kan finde ud af den her??
ForumindlægØvelse 4 stil spørgsmål: 03. Im Schlafzimmer macht er das Fenster auf. -
Nogen der kan rette det her??
ForumindlægIndsæt den rigtig form ar verbet: 08. Heimgehen Warum gehen Ihr jetzt schon heim. Wir sind sehr müde. 09. losgehen ich warte schon seit Stunden. Wann gehen Wir endlich los 10. weggehen Lassen Sie mich in Ruhe! Weg Sie gehen 11. ausgehen ... -
stil
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe mig med at rette min stil for grammatik, tid og tegnsætning.. Det er virkelig vigtigt det er den sidste aflvering.. mvh Rix -
HASTER
ForumindlægHeey alle sammen, er der ikke en der vil hjælpe mig med min blækregning? Svar hurtigst muligt :) -
Fotoner..
ForumindlægBeregn energien af de fotoner, der udsendes, når et hydrogenatom går fra n=4 til n=3. Hvilken bølgelængde for det udsendte lys ? Ligger det i den synlige del af spektret ? -
Lys, decibel og afstand (Snarest muligt!)
ForumindlægHej Opgaveformuleringen lyder således: Laserlyset, som sendes ind i lyslederkablet, har i luft en bølgelængde på 1555 nm. Kablet har ved denne bølgelængde et tab på 0,22 dB/km. Når lysets effekt er faldet til 12,5 % af den oprindelige effekt, skal signalet forstærkes. Lyslederkablets indre kern... -
Skriftlig eksamen idag
ForumindlægEr der slet ingen kommentarer til den skriftlige eksamen på niveau A på Hhx i dag?Har endnu ikke set den selv.
