Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19561 til 19580 af 28984
-
Nattens Dronning Motiv og Tema
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg sidder og skal analysere Nattens Dronning, men mangler et motiv og budskab. Jeg mener personligt selv at temaet er angst og kaos. Jeg mangler motiv, Kan i hjælpe? mvh -
Perspektivering til perioden hjæælp!
ForumindlægHej. Jeg er igang med en analyse af en folkevise og tilsidst skal jeg perspektiverer til perioden. Altså 1200-1400 tallet. Er der nogen som kan hjælpe mig med hvad jeg kan komme ind på?? Håber nogen kan hjælpe -
Hjælp til rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej. jeg har skrevet en engelsk analyse. Ville hører om der var nogle som kunne have lyst til at rette den for mig, da engelsk er mit dårligste fag, og jeg har rigtigt svært ved det ! Håber at hører fra jer -
Den Lille Havfrue
ForumindlægEr der nogen der kan relatere/perspektivere HCA "Den Lille Havfrue" til andre tekster mm.? \nHvis I har andre guldkorn om f.eks. tema, budskab eller andet til analyse er det meget velkomment :) -
Katten - Naja Marie Aidt
ForumindlægHejsa..\n\nEr der nogle der kan hjælpe med en analyse og perspektivering af Katten, som er skrevet af naja marie aidt. Håber i kan hjælpe.\n\n -
elementaranalyse- lille opgave
Forumindlæghejsa opgaven; Ved analyse af et stof finder man at de indeholder (masse%), C: 48,6% H: 8,2% O: 43,2% a) Hvad er masserne af henholdsvis C, H og O i 100g af stoffet; hvordan finder man det ? -
En historie fra skumringen - miljø
ForumindlægHej, Er igang med at analysere "En historie fra skumringen" af Herman Bang. Er der en derude som kan hjælpe mig med et analysepunkt; miljøet. Tænker måske at sige noget om det sociale miljø... noget med den tid den blev skrevet? -
haster
Forumindlæghel alle sammen ... er der nogen der kan hjælpe mig med noget dansk.. jeg skal fremlægge på mandag en novelle ved navn Bulen som er skrevet af Johan Borgen... jeg har læst den men kan ikk forstå hvad den handler om .... og jeg skal analysere den -
Hjælp til Musik og Historie
ForumindlægHej, jeg skal skrive i min SRP om protest sange under vietnamkrigen... Tænkte på at analysere nogle bob dylan numre - så hvis nogen af jer har skrevet sådan en opgave, ville det hjælpe mig meget at se den. -
Leather-Import ApS
ForumindlægHey! Nogle der har arbejdet med leatherimport ApS, en case, der befinder sig bagerst i ØE-opgavehæftet fra HH 2. år?Har nemlig ikke helt styr på regnskabs-analysen og likviditets-budgettet :(På forhånd tak Mvh Pede c",) -
Vietnamkrigen Historie opgave
ForumindlægHejJeg skal til at skrive om Vietnamkrigen og jeg har tænkt at analysere følgende tekst New York Times: Pentagon Rapporten 1 Men jeg er desværre ikke i besiddelse af den længere...så er der måske nogen der ved hvor man kan finde den? -
"Skygger på græsset" af karen blixen
ForumindlægHej med jer, Jeg er igang med en opgave som omhandler Karen Blixen. Jeg skal analysere novellen "Skygger på græsset" og finder netop denne novelle meget svær at gennemskue. Jeg vil høre, om der er nogen med noget inspiration til mig? vh. Ole -
Hjælp, - gruppe, som har svært ved at komme igang med vores Geografirapport.
ForumindlægVi skal skrive en rapport om; Vulkan, dannelsen af Andesbjergene - og hvilken effekt det har på befolkningen. - Rapporten skal følge dét nedenfor: Indledning Hypotese Materiale Teori Analyse Diskussion Konklusion Litteraturliste Bilag - Tak på forhånd. -
Easyfood
ForumindlægEr der nogen der har lavet en opgave om Easyfood, skal lave en virksomhedsanalyse og analysere deres nye ekspressions investering i Kolding. vil udarbejde en SWOT, og vil gerne have nogle ekstra ordinære ting med i den.. Håber på god hjælp! Juve 1897 -
Herman Bang
ForumindlægHej! Jeg er netop igang med at skrive en mindre analyse af Herman Bangs "Stuk". Dog har jeg lidt start problemer, i og med at jeg ikke kan afgøre hvilken fortællertype bogen er skrevet i?Håber der er en der kan hjælpe mig lidt på sporet.Mvh. Jeppe -
Thomas Kingo - hver har sin skæbne
ForumindlægHej.Jeg har fået en stil for hvor jeg skal: Analysere, fortolke og perspektivere Thomas Kingos digt "Hver har sin skæbne".Jeg søger hjælp til hvordan jeg skal gribe denne stil an, idet jeg har meget svært ved at komme igang.MvhHyjal -
hvordan støtter serviceerhvervene op om de andre erhverv?
Forumindlæghej.. jeg mangler lidt hjælp til en opgave som lyder følgende: "Nogle påstår at vores serviceerhverv er basis for vores økonomiske udvikling. Begrund det ud fra en analyse af hvordan serviceerhvervene støtter op om de andre erhvervsgrupper.."nogle bud?vh Louise -
Opgave om Dansk politik
ForumindlægHej kunne være fedt vis nogen kunne komme med svar og synspunkt på disse tre spørgsmål - redegøre for danske unges politiske deltagelse. -analysere mulige sammenhænge imellem partivalg og indkomst,alder,job og køn. - vudere det danske demokratis styreke og svagheder. -
Haster "My mother and her sister"
Forumindlægjeg er ved at lave analyse af "my mother and her sister" af Jane Rogers, men er gået lidt i stå. Er der nogen som har skrevet den opgave, som måske vil sende den så jeg kan få lidt inspiration. -
Socialdemokraternes holdning til Christiania
ForumindlægHej :). Jeg har diskutere og analysere Socialdemokraternes holdning til Christiania. Men hvad mener de helt præcist? Jeg har prøvet at google artikler, hvilke ikke sagde mig rimelig meget. Kan I komme med nogle forslag? Så vidt jeg ved, så er de ikke så strikse omkring dette emne?
