Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19561 til 19580 af 25465
-
Studentermedhjælper med sproglige færdigheder
ForumindlægPå vegne af Danskbureauet.dk som underviser unge og voksne i at lære dansk, har jeg lovet at jeg ville fortælle jer herinde om muligheden for et studiejob. Kravet er at du er dygtig til engelsk og dansk, og at du bor i København, hvor de afholder deres danskkurser. Læs mere om jobbet her: https:... -
Analyse af breve samt dagbøger.
ForumindlægJeg er igang med SRP, som så mange andre sikkert, og jeg skal analysere soldaterbreve samt deres dagbøger osv. Jeg har dog brug for lidt hjælp med analysen, og ville høre om nogen kender en hjemmeside for en model, eller de selv har en, man kan gå ud fra, når man skal analysere kilder på engelsk,... -
HJÆÆLP - Rettelse .. haster ;/
ForumindlægHeejj .. nogle som vil rette meget lidt engelsk .. haster virkelig meget, ville virkelig være taknemmelig for dette, da det er en aflevering, og vi får karakter og den kommer til at indgå i de karakter standpuunkt vi får i morgen. Ligger på normalt 10, vil meget gerne op på 12, så der er ikke li... -
Ideér til fremlæggelse
ForumindlægJeg skal lave en fremlæggelse i engelsk, og vi må vælge lige det emne vi vil. Jeg har tænkt lidt på at fremlægge om min guitar og det at spille musik, da jeg selv spiller guitar. Men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg vil fremlægge om. Er der nogen der har nogle ideér? Siger tak på forhånd. -
Plzz some help 2 english..
ForumindlægHEEJ Studi.. - Endelig efter lang tids knoklen, er jeg blevet færdig med min engelsk aflevering, er der nogle som har lyst til at kigge på den, ville jeg virkelig sætte enorm stor pris på!.. De bedste hilsner LulliexD PS; jeg hvis det var muligt, ville jeg meget gerne sende den over mail, da de... -
Er det snyd?
ForumindlægHer til aften, da jeg sad og rettede min afleverede studieretninsopgave, fandt jeg ud af at jeg ved et uheld har et afsnit på ca. 9 linier, direkte oversat fra engelsk, fra en af mine kilder. Hvad skal jeg gøre? Kilden er skrevet på min kildeliste, men så direkte afskrivning kan ikke være tilladt... -
hvordan med I`m
Forumindlæghej derinde sidder og "prøver på at analysere en engelsk sætning og er gået lidt i stå.... I think I’m allergic to leather because I have a headache ..... | S/NP | V/VP | ??? | men hvordan er det med I`m ..havde d... -
Promotionparameter? hjælp??
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet i min SRP der siger Du skal endvidere diskutere om promotionparameteren skal standardiseres eller differentieres i forhold til IKEAs målgruppe valg på det engelske marked? Er der nogen der kan sige hvor i bogen jeg kan læse om dette spørgsmål? Alt hjælp kan næsten br... -
Heal the World
ForumindlægHej, Skal analyse Michael Jacksons "Heal the World" i engelsk - men er gået lidt i stå - ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Jeg synes næsten sangen er så simpel, at jeg slet ikke ved hvad jeg skal skrive om den (altså analyse mæssigt) - nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? :) På f... -
Rettelse af min SRP mod betaling?
ForumindlægHej kære studiept brugere:) Jeg leder efter en som er interesseret i at rette min færdig skrevet SRP mod betaling :-) Jeg har diverse spørgsmål til den som jeg er i tvivl om.. Jeg skriver om "Det Amerikanske Valg 2008" i Engelsk - Samfundsfag. Kontakt mig hvis dette har nogen for int... -
Historie opgave
ForumindlægHey, Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal kompinerer to fag. Jeg har så valgt fagene historie og engelsk. Emnet er 1. verdenskrig, og under dette emne skal det handle om litteraturen fra og omkring 1. verdenskrig.. Ved ikke hvad mere jeg kan indrage og er der nogen som kan komme med nogle foresl... -
haster sætning der driller
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med en kort oversættelse fra dansk til engelsk?? jeg har en sætning der driller rigtig meget..: Vi vedlægger en liste over disse bøger, og det vil glæde os, om De kunne meddele os navnene på de forlag, der har udgivet dem. Har prøvet forskellige variationer, men syne... -
Grammatik
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte det på engelsk: Duerne sad og holdt øje med hende, sang hun til dem Mit forslag er: doves were keeping a close eye on her when she sing to them Bliver den lys og skøn? Will the be light and lovely? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle.. Jeg er i gang med mit studieretningsprojekt, og kommet i stå ved noget kombinations matematik på engelsk, det er meget kort, men jeg forstår det ik helt.. nogen der har tid og lyst at kigge på det og hjælpe..? jeg ligger det ikke u her.. vil meget hellere sende linket pr. mail.. p... -
E2 og E1
ForumindlægJeg er ved at skrive om tre forskellige reaktionstyper: elimination, addition og forbrændning. Under eliminationsreaktionen stødte jeg på to E2 og E1. Jeg har søgt en del på nettet og kunne kun finde frem til sider hvor det stod på engelsk (hvilket ikke er min stærke side). Der står heller ikke n... -
sekundær litteratur?
Forumindlæger det en nødvendighed at anvende sekundær litteratur på sit hovedværk? jeg skriver i fagene historie/engelsk og har læst og analyseret romanen "A Dry White Season", og har nu ladet mig høre at man skal bruge sekundær litteratur i form af fx. en anmeldelse for at underbygge ens argument... -
Billy Elliot - personkaraktisering og miljø
ForumindlægHej. Jeg skal lave en stil om Billy Elliot og er nu kommet til et punkt hvor jeg behøver hjælp ;-) Spørgsmålet lyder: "Describe the environment Billy grows up in and characterize him as a person" Nogen der evt. har lavet noget før eller bare kan hjælpe med stikord, enten på enge... -
Oversættelse af vending: "Hold da op!" fra dansk til fransk.
ForumindlægHej, Jeg skal oversætte vendingen: "Hold da op!" fra dansk til fransk. Konteksten er: - "Læser I også meget i Danmark? Jeg går aldrig ud uden min paperback i tasken" - "Hold da op! Nu læser jeg næsten aldrig, men da jeg var yngre, læste jeg konstant" Der er inge... -
Klage over karakter?
ForumindlægHej, jeg har lige fået min SRP karakter tilbage og er i chok. Jeg skrev i Engelsk A og Biologi A om fedme i USA. Jeg mener ikke at jeg fortjerner min karakter og har gået med tanken om at klage. Jeg har indtil onsdag så blot to dage. Er der nogen der har klaget og er det lykkedes at få en højere ... -
Nogen, der vil rette?
ForumindlægHej Hol. Er der nogen, der kunne have lyst til at rette en engelsk stil? Jeg sætter den ikke her ind af 2 grunde: 1. fordi min engelsklærer ikke forstår konceptet med studi.dk 2. fordi den fylder ca. 2 sider, og det bliver derfor hurtigt for uoverskueligt. Niveauet er 1.g - og stilen er faktis...
