Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1941 til 1960 af 57177
-
1. standpunktskarakterer i gymnasiet (STX)
ForumindlægJeg skal have mine første standpunktskarakterer om en uge(går i 1.g). Jeg vil spørge om hvad jeg kan forvente? Falder gennemsnittet meget i forhold til folkeskolen? Er meget mundtlig deltagelse påkrævet for at få høje karakterer mundtligt? -
Standpunkt Gymnasium (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg afslutter snart 1g og vil høre om en karaktere bliver nulstillet når man starter i 2g? altså kommer standpunkt fot 1g stadig til at stå i lectio i 2g? Tak på forhånd -
Opg. 2.002 (STX)
ForumindlægI trekanten ABC gælder at : BC = 2*AB AC =5/2*AB opgaven er : bestem cos C. Her ved jeg at jeg skal bruge cos-relationer. ellers helt blank b) Bestem areal af ABC udtrykt ved c på forhånd tak :) -
En lille opgave i engelsk, som skal besvares på dansk:)
ForumindlægHej alle:) Jeg skal aflevere en opgave i morgen, men i sidste opgave er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive. Opgaven lyder: Nedenstående er et læserbrev til redaktøren på en indflydelsesrig avis. Brevets afsnit er nummererede. Besvar følgende spørgsmål: 1. Hvem er de egentlige modtagere af l... -
Mangler noter til "Fribytter"
ForumindlægHej jer der ude. Jeg mangler gode noter til digtet Fribytter skrevet af Tom Kristensen. Og ja, jeg har kigget rundt, og taget hvad jeg kunne bruge. Kunne bare godt bruge lidt flere. Så hvis nogen har nolge noter, eller endda en analyse af digtet, så er jeg meget interesseret i at få dem hurti... -
Noter: DK i nyeste tid
ForumindlægHey... jeg skal op til his. eksamen her på torsdag, og min lærer har opgivet nogle kap. fra bogen: DK i nyeste tid! jeg har kun kunnet finde en opgave med noter herinde, fra den bog... tænkte på om der var nogle derude, som lå inde med nogle gode noter fra bogen! meget gerne omhandlende kap: 1... -
Fysik C noter!
ForumindlægHej alle Jeg er så heldig at min computer brændte sammen i slutningen af skoleåret, hvor jeg så har mistet alle mine noter. Jeg skal op til en fysikeksamen om to uger, så hvis I har nogle noter I vil dele er i velkomne! De emner jeg kan trække er: - Energi - Bølger og lyd - Radioaktivitet... -
Søger geografi noter
ForumindlægHejsa. Jeg står og skal op til geografi-eksamen, om et par dage, og søger derfor noter eller andre former for hjælp, for at komme bedst muligt igennem det. Så hvis i har nogle gode noter til geografi c eller b, må i meget gerne dele på drev, eller sende til min mail: [email protected] -
noter og råd til engelsk skriftlig
ForumindlægEr der nogen som har nogle gode råd til terminsprøve i engelsk skriftlig på b niveau..? især til grammatik delen altså delprøve 1?? tak på forhånd! :D -
noter til samarjde og ledelse
ForumindlægHej! jeg skal til eksamen på torsdag i samarbejde og ledelse. jeg har næstn ikke været der, så vil spørge om der er nogle der ved hvor man kan finde noter til det fag?? eller til psykologi/filosofi?Louise -
Nogen der vil dele nogle noter?
ForumindlægJeg leder efter nogle noter med henblik på novellen The courter af Salman Rushdie, såfremt du/i ligger inde med nogle og som i kan undvære, vil i/du så ikke være så venlig og skrive? På forhånd mange tak. -
Platons Staten - noter?
Forumindlæghej, der er nogen derude, der har nogle brandgode noter til staten bog 5 og 8? mine er på mystisk vis forsvundet. jeg ville blive meget glad, hvis der var nogen, der kunne hjælpe mig:) -
Matematik Noter/Dispositioner
ForumindlægHej alle Nogen der har nogle matematik noter og dispositioner i disse emner, og kan hjælpe mig? - Geometri og trigonometri - Ekspontielle sammenhænge - Væksttyper - Andengradsligning og andengradspolynomier - Differetialregning - Integralregning - Statistik og sandsynlighed -
Videnskabsteori - Noter kvantitativ / kvalitativ
ForumindlægHejsa, Nogen der ligger inde med nogle gode noter til videnskabsteori og metode faget på HA? Det drejer sig primært om kvantitativ og kvalitativ forskning. På forhånd tak. -
Gode historie noter?(:
ForumindlægHej:D Skal op i historie på fredag, og ville høre om der var nogen, som havde nogle gode historie noter de gerne ville dele(: Gerne noget på mit niveau går i 9. Klasse(: -
Samfundsfags noter 2.g
ForumindlægHer er en samling af samfundsfags noter fra pensum 1-2.g på B-niveau. Håber det kan bruges. (Ved ikke om jeg må uploade dette herinde, men ville gerne udgive det for andres skyld) -
Noter til at forstå erhversret
ForumindlægNogle der ligger inde med nogel fantastiske noter til Erhversret så man også forstå det bedre evt. med forklaringer ALT KAN NÆSTEN BRUGES! for kan ikke finde ud af erhversret.... SKRIV gerne !! -
dumpede stx i dag
Forumindlægjeg står i den forfærdelige situation at jeg dumpede min studentereksamen i dag. JEg skulle ha et 9-tal i spansk, men fik 6.Jeg ved slet ik hva jeg skal gøre ved mig selv, har grædt hele dagen.Jeg ved ik om jeg skal køre med i vognen og komme til translokationen, hvad ville i gøre?Min klasse sige... -
Stx matematik b august 2010
ForumindlægHej :) Der skulle tilfældigvis ikke var nogen, der lå inde med svarene til Delprøven med hjælpemidler fra STX matematik b august 2010 ? -
Not another tyskstil
ForumindlægJo det er det... dsværre. Men enhver hjælp vil være superb... eller bare super måske \n\nDansk version:\n\nFortælleren, Michael, boede mange år i et stort hus sammen med moderen og hendes ven, Doktor Klaus Peter, som var meget rig. Huset lå i et smukt og dyrt kvarter, Berlin Zehlen-dorf. Michael ...
