Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19581 til 19600 af 36437
-
Begreber
ForumindlægHej . jeg skal snart op til eø eksamen. Men jeg mangler nogle beskrivelser af de forskellige begrber i faget? Nogle der kan hjælpe mig med det :) -
Noter til Kemi A mundtlig (Basiskemi)
ForumindlægHej er der nogen der tilfædligvis ligger inde med nogle noter, som kunne bruges til en mundtlig kemi A eksamen. Især hvis det er fra basiskemi Tak på forhånd -
RELIGION B!! Metoder!!
ForumindlægHej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng? -
Dansk mundtlig prøveform b, hvilke spørgsmål bliver der stillet?
ForumindlægSkal op til eksamen her snart i prøveform b, 9 klasse. Hvad for nogle spørgsmål kan man risikere at blive stillet? -
Det grønne bord
ForumindlægDer findes nogen videoer på youtube, som gennemgår eksamen i forskellige fag, herunder MAT C. Ved nogen om der findes en til MAT A? -
Diff. ligninger.
ForumindlægNogen der kan henvise mig til nogle eksempler på anvendelse af differentialligninger, de må ikke være omfattende, det er til min mundtlig eksamen imorgen . -
Hvordan nedarves mutationer?
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op til biologi eksamen, og skal svare på sprøgsmålet "hvordan nedarves mutationer?" Nogen som kan hjælpe?? På forhånd tak! -
Synopse
ForumindlægHej. Er der nogle der plejer, at skrive et manuscript, som de husker inden, de skal til engelsk eksamen? Og hvis ja. Kunne i lægge en fil ind med et link? Tak på forhånd:) -
Potensfunktioner vækst: hvordan redegør man for at y's vækst?
ForumindlægHej læser til matematik eksamen og er lidt i tvivl med dette spørgsmål: Forklar væksten i y når x vokser med en fast procent. tak på forhånd -
Eksplicit og implicit i billeder
ForumindlægHej, Kan man bruge de to begreber (implicit og eksplicit) indenfor billedeverden? Er i gang med at analysre et pressefoto i dansk, og skal op i den mundtlige eksamen på torsdag -
Grammatik
ForumindlægHej :-) Jeg er afgangselev og har engelsk på a niveau.. Er der en af jer, der har været til eksamen, der ved hvilke grammatiske problemstillinger, der oftest fremgår i delprøve 1? -
Dumpet eller ej ?
ForumindlægKemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ? -
Brydningsloven
ForumindlægHej, jeg er ved at læse til eksamen, og er lidt itvivl om hvorfor at sin(i)/sin(b) skal give en konstant? Nogle der vil hjælpe? :-) -
Miljø i rødhætte (HASTER)
ForumindlægHej, jeg har eksamen i dansk her om en uges tid, og jeg skal finde miljøet i rødhætte, nogen der kan hjælpe?:) -
Krimi/Nordic Noir og Dokumentar
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i mediefag. Vi kan enten trække Krimi/nordic Noir eller Dokumentar. Hvad ville i analyserer i de ting? -
Reaktioner mellem syrer eller baser og vand
ForumindlægNogle der kan hjælp med nogle eksempler på reaktioner mellem syrer eller base og vand? Skal bruge det til eksamen og dermed selv skal kunne forklare det... Hjælp! -
enzymer
ForumindlægHey, ville hører om I kunne hjælpe mig med et eksamens spørgsmål :-) "Ud fra DNA molekylets opbygning beskrive dannelsen af et enzym" Tak på forhånd -
MATEMATIK
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til eksamen, og har lidt udfordringer med opgaverne 3.c og 4.a. Nogen som kan hjælpe mig med dem? -
Relevans og aktualitet?
ForumindlægEt af spørgsmålene ved NG eksamen handler jo altid om relevans og aktualitet. Hvad kan jeg snakke om under relevans og aktualitet i forhold til klima? -
Hvad synes i om min novelle?
ForumindlægJeg har skrevet en novelle i Dansk Eksamen, og er meget nervøs for, hvordan det er gået.. Fanger man, at hovedpersonen er skizofren? Hvad synes i, i det hele taget? Caroline
