Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19581 til 19600 af 34503
-
steen steensen blicher
Forumindlæghej. er der nogen der ved hvor jeg kan læse hosekræmmeren eller præsten i vejlbye på nettet??? helst hosekræmmeren. håber nogen ved det, for jeg skal bruge det til min eksamen. mange takker!!! :) -
Det bestemte integral - sammenhæng.
ForumindlægHej hej! Sidder og forbereder mig til mundlig eksamen i matB. Jeg kan ikke finde ud af at beskrive sammenhængen mellem arealet og det bestemte integral. Nogen der pædagogisk kan forklare mig det? :) Hilsen Katrine -
Historie Heeelp
ForumindlægHeej er der nogn god til laver synopsis, skal snart til eksamen historie B, plz hvis nogn der kan hjælp mig, ved at lave en god synopsis til min opgave. -
Fysik eksamessæt 2009?!
ForumindlægHey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe -
Billedanalyse
ForumindlægSå er der snart FSA dansk mundtlig eksamen og har valgt et prøveoplæg som er et maleri fra 1800-tallet, og ville høre om der var nogen, som skulle lægge inde med en analysemodel eller links til gode billedanalysemodeller? :) Tak på forhånd .. -
Kemiske bindinger i salte
ForumindlægEt af spørgsmålene, der er opgivet til min eksame er: Kemiske bindinger i salte.. Men udover ionfobindelser, så aner jeg ikke hvad der ellers er af kemiske bindinger i salte. Er der nogen der kan hjælpe med det? -
Hvad er eksitentialisme ?!?
ForumindlægHej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s -
Fysik B - Forslag til eksamenslæsning
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik B på onsdag og tænkte på om der er nogen, der har nogle gode ideer til hvordan man kan forberede sig på den eksamen? Er ikke supervild eller -god til at forberede mig til den slags eksamener hvor man ikke har emner opgivet.... -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg skal op til dansk eksamen i morgen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg mangler analyse ark på hvordan man analysere et billede og en reklame! Nogle der har nogle gode fif? -
jvnf.
Forumindlægkort spørgsmål: hvad betyder forkortelsen "jvnf."? Min lærer har skrevet forkotelsen i mange udleverede tekster, og jeg har ikke mulighed for at snakke med hende før eksamen. -
Hjælpelærer søges!!!
ForumindlægHej alle, jeg skal snart op i historie (d. 17), som er en 24 timers eksamen, og jeg søger derfor en hjælpelærer. Er der nogen der er interesseret eller ved hvordan jeg finder sådan en ? -
vidensamfundet
Forumindlægheej!!! Jeg skal til eksamen i samfundsfag og jeg kan komme op i vidensamfundet, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad vidensamfundet er i må godt skrive hvis i ved det??? På forhånd tak :D -
Linjer i rummet
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i matematik og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvorfor kan linjer i rummet ikke beskrives vha. ligninger? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Ungdomsoprøret i 1960'erne
ForumindlægEr der nogen der kan give mig svar på hvorfor det startede, og måske nævne nogle faktorer om hvordan det startede. Jeg skal bruge det til min dansk eksamen imorgen vil i være søde at hjælpe mig??? -
Mitose: Hvornår?
ForumindlægHey eksamen imorgen tidlig, en flink sjæl der kan svare mig hurtigt: Finder mitosen sted nå zygoten er kommet ind i livmoderen, eller på vej derind???? Tak på forhånd -
Eksponentiel vækst - Isoler b!
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik på tirsdag og er virkelig dååårlig til det.. Hjælp! På det vedhæftede billede har jeg skrevet en ligning ned (man kunne ikke sætte den ind her). Jeg skal have isoleret b, men kan ikke finde ud af det. -
Pastiche ? Forklaring, HJÆLP TAK! HastER!
ForumindlægHej alle, Hvad betyder pastiche? Jeg skal bruge det til dansk eksamen mundlig. Er der en som kan forklare mig? Som jeg tror det betyder er, man skriver den samme handling af en anden kunster, men der er mere som jeg ved. Tak på forhånd. -
Laboratorieteknik og Kemiske metoder??
ForumindlægHej alle er i gang med kemi eksamens læsningen og der er et spørgsmål der hedder "laboratorieteknik og Kemiske metoder".. er der nogen der ved hvilke kemiske metoder der er, og hvad man kan skrive om under laboratorieteknik?? -
Samfundsfag synopsis.
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt at der var en som gad at kigge på den:) -
Oversigt over forfattere
ForumindlægHey! Tænkte på om nogen har en oversigt over forfattere af en slags? Skal til eksamen i Old C snart, så det kunne gå hen og blive væsentligt at have en oversigt? Ellers nogen der har gode råd?
