Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19581 til 19600 af 61368
-
Gode råd til Historie B eksamen + emner.
ForumindlægHej der ude. Et meget gennerelt spørgsmål. I morgen skal jeg op og trække i historie B. hvor jeg har 24 timer til at forberede mig, er sikker på at jeg vil få mindst 5-6 kilder det kan både være artikel, brev, billede osv.. Igennem skoleåret har vores lærer lavet logbøger (dagbog) til alle emnern... -
Eksamen i går d. 4 Juni. Adgangskursus for ingeniøruddannelserne
ForumindlægHejsa. Er det andre herinde der var til skriftlig fysik B i går? Mvh -
AT - Eksamen samspil mellem biologi og historie
ForumindlægHejsa =) Jeg har om fedme i AT, hvor jeg har valgt fagene historie ogbiologi. Hvis censor og lærer så spørger: hvorfor har du egentlig egentlig valgt disse fag? Kunne du ikke have besvaret spørgsmålet med kun et af fagene? SVaret er nej til det sidste spørgsmål, men hvad er begrundelsen så... -
alle fysik noter og mapper er væk! eksamen onsdag HJÆLP!!!
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! som overskriften siger er alle mine ting væk! de lå oppe i skolen og en tumpe har desværre smidt alt ud! og jeg skal til fysik aksamen (9 klasse) på onsdag og jeg har intet!! ingen forsøg ingen noter INGENTING! SÅ JEG ER RIGTIG STRESSET! jeg er igang med at få lavet nogle nye not... -
Bacillus Cereus - Dr Jekyll og Mr Hyde (Eksamen)
ForumindlægHejsa. Jeg har trukket emne i biologi som blev "Gener, plasmider og gensplejsning" Jeg har fået denne artikel: http://www.biokemi.org/biozoom/issues/507/articles/2177 Og mit spørgsmål lyder således "Udvælg i artiklen eksempler på hvilken betydning plasmider kan have for spredni... -
Skabt for hinanden - dansk eksamen 9. klasse
ForumindlægHej alle! Jeg har været i gang med at analysere science fiction novellen "Skabt for hinanden" af Svend Åge Madsen. Jeg vil rigtig gerne vide, om der er nogle af Jer kloge mennesker, der har analyseret den eller har kendskab til den. Jeg vil utrolig gerne stille nogle spørgsmål til Jer ... -
Biologi eksamen 24 timer: Søger biologilærer!
ForumindlægJeg har trukket temaet genetik, bioteknologi og evolution hvor jeg bl.a. skal lave nogle problemstillinger på de tre taksonomiske niveauer ud fra et bilag. Jeg leder efter en biologilærer der kan hjælpe med dette, og jeg er selvfølgelig villig til at betale! -
Samfundsfag b niveau 24 timers eksamen: Politik
ForumindlægHej. Jeg har trukket Grundforløb i politik og har følgende bilag: Bilag 1: Ny værdipolitik med DF i ascendanten, kommunen, 17-05-2014 http://kommunen.dk/Blog/?id=432#.U6mL9Y1_ujg Bilag 2: Enhedslisten vil gøre om med vækstideologien. Politiken, 16-05-2014 Uddrag. http://politiken.dk/indland/... -
Engelsk skriftlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej Er der nogen som har hele opgaveformuleringen inklusiv tekster til at ligge? det er opgaven om "cosmetic surgery" jeg leder efter. -
Vø A skriftlig eksamen i maj i 2017 og 2018
ForumindlægHej, Er der nogle, som kan huske hvilke virksomheder, eksamenssættene fra maj i 2017 og 2018 omhandlede? -
brug fir hjlæp til at finde på forsøg til natyrsfag eksamen
ForumindlægNogen der har nogle gode forsøg til emnet: energi produktion og bæredygtighed lokalt og globalt -
Dante's univers: Midderalderlig forestilingsverden EKSAMEN
ForumindlægHej! Er der nogen som kan give mig en kort forklaring på Dantes univers + hvordan den lå til grunde for menneskets selv/verdens opfattelse dengang? -
Rastløshedens tyranni STX eksamen d. 24 maj 2013
ForumindlægHej, Til studentereksamen d 24 maj 2013, valgte jeg at skrive kronikken ''Rastløshedens tyranni''. Jeg har i dag fået min karakter og jeg mener ikke, at den stemmer overens med det produkt jeg lavede. Jeg tænkte på, om der var en sød sjæl, som havde lyst til at læse den og g... -
Emne til Samf A - Skr. Eksamen Mandag d. 23. Maj - 2011??
ForumindlægNu er det ved at være ved.vejs-ende for skriftlig samfundsfag, og tænkte på om der er nogen der har nogle ideer til hvad emnet i år kunne være? Jeg tænker lidt: Krisen 2008 til nu? Den er set før men; noget om EU samt om Globalisering? Valget 2011 - Dog lidt urealistisk, da jeg har lade mig fortæ... -
En god start...
ForumindlægHej alle!Synes det kunne være meget nyttigt for mig men også for andre der skal op i matematik på 1-årigt A-niveau, at have en slags basal viden til disse emner:1)Vektorregning i planet2)Vektorregning i rummet3) Bestemt integral (vha over- og undersummer, findes et integral)4)Integral og stamfunk... -
Hjælp til tidligere eksamens opgaver (Tirsdag d. 18 maj 2004 og torsdag d. 19 sep 2002)
ForumindlægHej...Erhvervsøkonomi niveau a.Fra Torsdag d. 19 sep. 2002...Del 1 - hvem kan hjælpe der? Fatter den ikke.. (Det er en kapacitetsudnyttelses opgave - for lang til at beskriv for dem der ikke har den selv - men hvis DU har den til at ligge på din comp vil den være guld værd!)Erhvervsøkonomi niveau... -
samf. eksame: hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?
ForumindlægHej jeg skal op i samf. eksame om nogle dage.. er der nogen, som kan forklare mig hvad jeg skal komme inde på spørgsmålet om '' hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?'' (har samf. på C-niveau) -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Kan ikke finde på et trigonometri spørgsmål om benzin eller biller til mit matematik projekt
ForumindlægJeg er i gang med at lave et matematik projekt med fokus på benzin og biller. Jeg skal i projektet gå over emnerne: Funktioner, Geometri, og Trigonometri. Jeg har fundet ud hvor jeg kan bruge Funktioner og Geometri, men jeg kan ikke finde ud hvor jeg kan bruge Trigonometri. Hvis nogen har en i... -
Matematik B spørgsmål - "Redegør for de almindelige regler for afledte funktioner"
ForumindlægHejsa! Håber der er nogen der kan hjælpe. Er ved at studere op til mundtlig eskamen i matematik B, og under Differentialregning er dette et af de tre punkter der skal forklares: "Redegør for de almindelige regler for afledte funktioner" Jeg synes det står meget uklart, og kan ikke...
