Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 19601 til 19620 af 27764
  • Velfærdsstaten

    Forumindlæg
    Jeg skal besvare to spørgsmål, håber jeg kan få lidt hjælp til det. 1. Analyser hvilke velfærdsreformer, der kan sikre de højtlønnedes opbakning til velfærdsstaten i Danmark. 2. Vurder den denske velfærdsstats tilpasning til andre velfærdsmodeller i EU.
  • Hjælp til engelsk tekster.

    Forumindlæg
    Hvis I har læst nogle af disse tekster, og har lyst til at dele noter / analyse / fortolkning, ville jeg blive glad. :-) De engelske tekster hedder: - Magpie - by Jo Hughes. - Isolation - by Lucy Hayden Ancram
  • Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!

    Forumindlæg
    Hej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe...
  • SSO

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til at skrive SSO, og vil bruge bogen Rodløs, samtaler med unge kriminelle som case. Men jeg vil lige høre om en af jer har læst den, og om den vil være god som analyse til emnet social psykologi. Vil jeg kunne bruge begreberne, gruppepres, lydighed, massehypnose osv. ...
  • perspektivering til overgang

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at analysere novellen Villy. Jeg skal dertil perspektive til en eller flere tekster, eller ting. teksten er overgang fra barn til teenager og ungvoksen. Er der nogle der kan hjælpe med en perspektivering? :-) tak på forhånd.
  • Kunsten at græde i kor - SSO

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en romananalyse af "Kunsten at græde i kor". Dog i min analyse, skal der være et fokus (Fx drengens udvikling gennem bogen). Nogen der har et godt bud på et fokus der passer godt til denne roman??
  • Dynamit

    Forumindlæg
    Hey, jeg har valgt at skrive om dynamit i AT med kemi B og historie A. Ville lige høre om I havde nogle forslag til hvordan man kan lave analysen i kemi delen. For jeg kan jo ikke lave et eksperiment i dette tilfælde, da det er for farligt. Tak på forhånd.
  • Ny reform - eksamen - hvordan?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i billedkunst, men jeg aner simpelthen ikke hvordan det forløber??! Man får et (eller flere?) billed(er) man skal analysere, og så skal man fremlægge(??) sit eksamensprojekt?? Jeg tror at der er mange fortabte sjæle derude, hvad angår billedkunst eksamen!
  • Stranden Rundt

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med at snalysere Stranden Rundt af Martha Christensen, og vil spørge om der ikke er nogen der har analysen til den? eller vil hjælpe mig. Jeg er gået i stå, og skal op til eksamen på torsdag, håber på svar.. For jeg er ret nervøs for om jeg når at blive færdig
  • COCA COLA! HJÆLP OG DUSØR!

    Forumindlæg
    hej allesammen vi er igang med et Afsætning/engelsk projekt! :D Vi skal have hjælp til at lave en Værdikæde analyse! Hvis man gerne vil hjælpe og indløse vores dusør så skriv til mig på [email protected] HJÆLP HJÆLP HJÆLP! SWOT'en er Vædhæftet.
  • kin fupz

    Forumindlæg
    hej derinde er der nogen der kender kim fupz`s bøger Hunden samt Do you wanna now a secret analyse, beskrivelse osv håber på hurtig hjælp 14 timer igen
  • ostinat-form

    Forumindlæg
    hej,jeg har lidt problemer med ostinat-formen. Hvad er ostinat-form?? Hvordan er ostinat-formen bygget op? Hvilke led optræder i ostinat-formen? hvordan er formen bygget op? Og til sidst hvad skal man lægge vægt på når man analysere ostinat-form? Vh. Lind (deeet haasster)
  • Gode råd til Dansk FSA - folkeeventyr

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal op i Dansk (mundlig) FSA i morgen, med Folkeeventyr som fordybningsområde.. :P Dertil har jeg valgt at analysere "Ligets Hjælp" Men er der nogle som har et par gode råd til hvordan man opnår en god karakter, så tøv endelig ikke med at skrive dem.. ;)
  • dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected]
  • Modellering og regression..

    Forumindlæg
    Et spørgsmål til min årsprøve i mundtlig matematik lyder på, at jeg skal analysere den lineære funktion, og i den forbindelse skal jeg komme ind på modellering og regression. Er der nogen som mon kan forklare mig hvad forskellen er?
  • HASTER, Reklameanalyse model

    Forumindlæg
    Hej alle Er i gang med at skrive SRP, og skal analysere tre reklamer Mangler dog en reklameanalyse model.. Synes der er mange forskellige og det gør mig forvirret mht. hvilke af dem jeg skal bruge Kender i/kan anbefale en god reklameanalyse model der kommer godt igennem??? Tak...
  • Mundtlig eksamen: An Autobiography

    Forumindlæg
    Hey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende.
  • "Organisk analyse"- What?

    Forumindlæg
    Hvad går det emne ud på? Er ved at forberede mig til kemi A mundt eksamen og en af de mange mange emner vi kan komme op i er organisk analyse... Er det sådan noget med PH-strimler eller er det sådan noget med Fehling eller hvad? Er helt lost, hilfe!
  • HJÆLP MED KRISTENDOM!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en analyse af Syndefaldsmyten ved hjælp af aktantmodellen; hvem gør hvad og hvorfor? Jeg har lige læst de to kapitler ( 2 & 3 i mosebogen), men ved ikke hvordan jeg skal bruge aktantmodellen! Er der nogle der kan hjælpe? Tak på forhånd!
  • Artikel

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal skrive en artikel, men i artiklen skal jeg forholde mig analyserende til et uddrag, og det har jeg svært ved at forstå? Undervejs når jeg skriver skal jeg så henvise mig til uddraget eller tager jeg helt fejl?