Søgning på: matematik C. Resultater: 19621 til 19640 af 83846
  • ligning

    Forumindlæg
    hej derude hvordan regner men dette stykke y=½*0-2½
  • Nogen som har Fædighedsregning maj-juni 1992?

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Er der nogen som har: Færdighedsregning maj-juni 1992, vil I så ikke skrive den til mig?Mvh. Tonni ;P
  • Lille rente opgave!

    Forumindlæg
    Hej... Håber I kan hjælpe mig med nedenstående opgave... Gerne med mellem regning og det hele! Opgaven lyder sådanne: En mand har et mellemværende med en sparekasse, da han har lavet et overtræk på sin konto på 330.000 kr. De har indgået en aftale om at manden tilbage betaler med et månedligt afd...
  • hvad menes med en mattematisk model?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med et spørgsmål der lyder.redegørelse fopr hadv der menes med en matematisk model, samt regression?Mvh kim
  • cm og meter

    Forumindlæg
    Hej. Har en mur, som er bygget i forbandt med 2 løbere og en kop , 2 løbere og en kop osv. Der er lodret fuge på 12 mm bred- 3 stk. Et forbandt alt i alt 60 cm lang. Murens længde kan beregnes med formlen y=60x-1,2 Hvor lang bliver en mur bygget af 15 forbandter: y=60 *15- 1,2 = 898,9 cm ????...
  • induktion vs. induktive metode

    Forumindlæg
    Nu stiller jeg et fuldstændig latterligt spørgsmål, men håber alligevel folk vil hjælpe mig. Induktive metode er selvfølgelig samfundsvidenskabelig, men induktion betyder det det samme, eller er det noget helt andet og hvordan skal jeg ellers forklare det, er det noget som ligger indenfor alle tr...
  • Cantor og zenons paradoks

    Forumindlæg
    Hej. Der er lige en ting jeg undrer mig over. Hvad var Cantors syn på Zenons paradoks om skildpadden og løberen? Jeg læste er sted at han var uenig i Zenons tankegang men hvordan ved jeg ikke. Nogen der kan hjælpe?
  • Ekstemporaltekster b-niveau

    Forumindlæg
    Hej...dagen kom og jeg fik at vide hvad jeg skulle op i til eksamen som så blev TYSK... uheldigvis men nu når det er sket spørger nogen om nogle ekstemporaltekster de kunne lægge ud som man kunne øve sig på dem??Håber jeg får noget hjælp... :S
  • International Virksomhedskommunikation

    Forumindlæg
    Hej, jeg overvejer at begynde og læse International Virksomhedskommunikation på CBS her til sommer med engelsk og europæiske studier. Inden jeg søger ind, ville jeg meget gerne vide hvor meget økonomi der er i uddannelsen? Jeg har gået på HHX - så økonomi er noget jeg er glad for, men jeg kun...
  • TI- guide

    Forumindlæg
    Hej fokes Jeg er lige begyndt på mit andet år på gym og skal ha lært mig at bruge TI-interactive. min viden om ti strækker sig til at løse en 1grads ligning (hvilket bliver meget pænere ved at gøre det manuelt btw) lave +-*/ stykker (hvis jeg er heldig) samt tegne en graf ud fra formlen. Håber no...
  • billedanalyse

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen der ved hvilken metode man bruger, når man laver en billedanalyse? På forhånd tak!
  • indekstal

    Forumindlæg
    Hej Jeg håber nogen kan hjælpe, og tak til enhver hælp. ( billedet er vedhæftet f indekstal ) 1) Vis, at antallet af udenlandske overnatninger i gennemsniten er faldet med 3,2% om året i perioden 1992 til 2013. 2) Beregn antallet af danske overnatninger i 2013.
  • projektioner

    Forumindlæg
    hej er der en der kunne forklare hvad projektioner er da det er svært at finde noget om det
  • Bionomial (a,b)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan forklare mig hvad bionomial (a,b) er? Og hvordan det bruges Tak på forhånd!
  • Dansk Essay omkring en oplevelse? Hjælp

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har været i Skotland i 2 uger, og derfor har min lærer givet mig en opgave om at skrive et Essay omkring turen. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal skrive det? og hvad der er vigtig for et essay f.eks. På forhånd tak.
  • synopsis om finanskrisen på b-niveau

    Forumindlæg
    Af min lærer har jeg fået udleveret to artikler, og mit spørgsmål er nu om, at de skal bruges med citater i synopsen? Jeg har hørt, at den kun må være 3 sider, er det rigtigt? Og skal man skrive sine delkonklusioner ligesom i AT eller skal man bruge de taksonomiske niveauer? På forhånd tak :-)
  • Årsprøver og eksaminer

    Forumindlæg
    Er der et fast antal årsprøver + eksaminer man skal op i? Fx skal jeg til årsprøve i skr dansk, eng, bio og mat (pga. studieretning), mens andre kun skal op i dansk og eng. Betyder det så, at jeg skal op i færre mdt. årsprøver og eksaminer? Hvad så, hvis jeg kommer op i tre mdt. eksaminer, slipp...
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Jeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge
  • Rettevejledning?

    Forumindlæg
    Hi! Er der nogen, som ved, om der er et sted på nettet, hvor man kan finde rettevejledning til færdighedsregning FSA 2007 ?
  • Kan man lave sumkurve over et U-Grupperet observationssæt?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare spørge om man kan lave en sumkurve over et U-Grupperet observationssæt? på forhånd tak.