Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19621 til 19640 af 34487
-
C Jam Blues analyse
ForumindlægHej, jeg har trukket C Jam Blues til musik eksamen i morgen (c-niveau). Mit overemne er Swing. Jeg har problemer med at finde storformen, er der en der kan hjælpe med det? -
reflektion eller totalreflektion?
ForumindlægOverskriften siger det hele. Skal til fysik eksamen i morgen og har om lysets brydning. Er der en der kan fortælle mig forskellen på reflektion og totalreflektion(ved godt det er spejling) men er de begge det? eller hvad er forskellen? :-) På forhånd tak! -
kristendom mundtlig
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål til kristendoms mundtlig eksamen på folkeskole niveau. Hvis der en der trækker noget om f.eks. spise regler i de forskellige religioner, kan jeg så trække det sammen næste dag? -
Nedarvningsmønstre (Spændende)
ForumindlægHejsa :). Kunne det tænkes, at der er en sød sjæl derude, som vil forklare mig, hvad der menes med denne biologi-eksamens spørgsmål? - diskutere betydningen af at kende til nedarvningsmønstre Tak på forhånd! :) -
Markedskommunikation - Hjælp?
ForumindlægHej, Jeg søger efter lidt hjælp til en kommende eksamen i Market Communication, som en del af KVU uddannelsen Markedsføringsøkonom. Hvad er et creative product helt præcist og skal man i den forbindelse have et Creative Briefing med? -
Isotoper
ForumindlægHej. Jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg ville bare lige høre om alle grundstoffer ikke har en anden udgave (isotop), som er radioaktiv? F.eks. Hydrogen-isotopen 31H. Har resten af grundstofferne så også en isotop som er radioaktiv. Tak på forhånd -
Kognitive metaforer?
ForumindlægSkal op til dansk eksamen mandag og mangler lige at få styr på hvad kognitive metaforer er og hvad betydningen af dem er? Hvorfor bruger vi dem og hvad er formålet med det? Håber nogen kan hjælpe? :) Hilsen Nanna -
Økonomisk politik - Haster
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til AT-eksamen og håber virkelig nogen kan hjælpe mig! Bliver Keynes og Friedmans teorier stadig brugt? Evt. hvor og af hvem? -
HJÆLP til EP på HF
ForumindlægHar valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode? -
HJÆLP til EP på HF
ForumindlægHar valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode? -
Ligheder og forskelle mellem lineær-, eksponentiel- og potentiel sammenhæng
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen imorgen og har et spørgsmål det lyder således: Du skal redegøre for ligheder og forskelle mellem lineær sammenhæng, eksponentiel sammenhæng og potentiel sammenhæng. Håber der er nogle som kan hjælpe :) -
Hvad betyder civil ??
ForumindlægEr igang med at øve til samfundsfag eksamen C ! Skal op i morgen ! Men jeg støder altid på ordet civil/ civilsamfund ..... Hvad betyder det ?? -
Potensvækst ud fra data
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her og skal til mudligt eksamen imorgen, og i et af spørgsmålene står der: Hvordan bestemmer man forskriften for en potensvækst ud fra data, som man ved kan beskrives ved potensvækst. Nogen som kan svare mig på det? -
Vektorer
Forumindlæghej jeg skal snart til mundtlige eksamen i mundtlige matematik.jeg har svært ved at svar på følgende: sætninger om den rette linje og hvordan får jeg parameter fremstilling for den ret linje. -
Genretræk
ForumindlægHej, jeg har lige trukket musikvidio i min dansk eksamen. Jeg har valgt Milionær med Rasmus Seebach, men jeg ved ikke hvilke genretræk den har. Er der en der ville have mulighed for at hjælpe? -
Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen og svare på dette spørgsmål: Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning og Hubbles lov? Nogen der kan forklare? -
Hjælp til disposition Engelsk (Shunning among Amish and elsewhere)
ForumindlægHey, jeg skal lave en disposition til engelsk mundlig eksamen (9 klasse) Jeg ville høre om der var nogle som kunne komme på ting som jeg kunne snakke om eller skrive på min disposition. Takker -
Bedøm min debatterende artikel
ForumindlægHej søger en der kan vurdere min debatterende artikel, som jeg skrev til Dansk A eksamen. Skriv en mail eller andet som jeg kan sende min opgave til. -
Hvilket fag kommer man op i?
ForumindlægSkal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i? -
Hjælpppp
ForumindlægHejsa - vi skal til “mundtlig eksamen” og jeg har lavet en synopsis af ‘et blad fra himlen’ af H.C. Andersen... nogle der ved hvad man skal snakke om, eller hvad man skal sige... er ret lost
