Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19641 til 19660 af 50243
-
.. Hmmmm?
ForumindlægTO SPØRGSMÅL! I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? Og en ting til ... sophomore, kan i sige hvad det betyder? Kan ikke rigtigt finde noget om det... -
Må en skole indkalde til lektielæsning på skolen i en weekend?
ForumindlægEr det lovligt at et gymnasie må indkalde deres elever til lektielæsning på gymnasiets egendom på en weekend hvis eleven har skrifteligt fravær, og oveni give dem fravær for ikke at møde op til timer der ligger i den weekend? -
Forkort brøken
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til skriftlig eksamen, og har brug for hjælp til denne: Det er opgave 1.018 i vejledende eksamensopgaver 2006: Forkort brøken (a^2-6a+9)/(a^2-9) Jeg kender godt resultatet, men kan ikke gennemskue fremgangsmåden. Nogen der kan hjælpe? -
generalt spørgsmål
Forumindlæghvis jeg til min årsprøve i skriftlig kemi får et spørgsmål om hvor vidt en reaktion kan forløbe ved 25 grader eller 100 grader hvad er det så jeg skal se på for at kunne svarer om den kan forløbe. -
Formelsamling i Fysik
ForumindlægEr der nogen, som ligger inden med en formelsamling til Fysik A stx og som kan give mig titel og forlag? Min fysiklærer har aldrig udleveret en, men jeg vil ret gerne være i besiddelse af en til den skriftlige eksamen om en uge. -
Brintsamfund - metoder i samf
ForumindlægHej alle. Jeg mangler noget på skrift om samfundsfaglig metode til mit AT-projekt i fysik og samfundsfag. I samfundsfag fokuserer jeg hovedsageligt på det økonomiske aspekt i udviklingen af brintsamfundet. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak. -
Skr. samfundsfag A
ForumindlægKan ikke være den eneste, der skal op i skriftlig samfundsfag A på torsdag. Har tænkt mig at skimte pensum igennem samt læse gamle opgaver. Men er der nogen, der ligger inde med et par gode råd, ting at læse el. lign. her på falderebet? -
Hvad betyder...
ForumindlægNår man skal til skriftlig eksamen støder man altid på disse ord: Beskriv, analyser, diskuter, vurder mm. Jeg har svært ved at se hvad de står for og hvad man skal gøre. Kender I måske en hjemmeside hvor det er godt forklaret og i hvilken rækkefølge de kommer i. -
Eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle. Lige et spørgsmål til den skriftlige eksamen i går. Hvordan løste i den underopgave i opgave 4, hvor man skulle indtegne en restriktionsanalyse af en hhv. ikke resistent, heterozygot resistent og homozygot resistens på et bilag?? Brugte i begge bilag, eller kun det ene?! Og hvordan indt... -
Demokrater vs. republikanere
ForumindlægHej alle! Er der nogle, der kan give en forklaring på(eller evt. en henvisning til link/skriftligt materiale) hvad de grundlæggende forskelle på demokrater og republikanere er? -også gerne hvilke ideologier der danner grundlag for de to partier. På forhånd tak, Nana -
ÅRSPRØVE SAMF.
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig samf. i morgen. Jeg tror vi kommer op i den opgave som 3.g'erne skulle besvare til deres termins/årsprøve for en måned siden. Er der nogle der ved hvad den går ud på og evt. har den? v.h. -
Lektiehjælper til jura faget
Forumindlæg- Niveau: Videregående Hejsa.. Nogen som vil hjælpe mig min skriftlige prøveeksamen i jura, på videregående uddannelse (og det er online hjælp jeg søger)? Og det er den 7. februar. Håber at der er en som vil hjælpe mig, og betaler gerne for hjælpen.. -
HASTER! (Nutid, datid)
ForumindlægHej Når man skriver en stil på engelsk, hvor man f.eks. skal analysere en tekst og referer til den, skal man så skrive den i nutid(præsens) eller datid (præteritum) ? Jeg skal bruge et svar hurtigt, da jeg skal op til skriftlig engelsk i morgen, og er kommet rigtig meget i tvivl :( -
èt spørgsmål - PLease svar!
ForumindlægSkal til en skriftlig AT evaluering i morgen og vil derfor gerne vide hvad lærerne mener når de skriver: Påvis henholdsvis humanistiske, naturvidenskabligr og samfundsvidenskablige tilgange til materialets emne. Hvad mener de med påvis? Hvordan kan jeg påvise disse tilgange?? -
Bevis
ForumindlægDen afledede af funktionen h(x) = cosx er h'(x)=-sinx Skal bevise det har det i min bog men forstår det ikke , nogle der kan bevise men skrift altså hvad man gøre og hvorfor det bliver sådan tak -
Forberede sig til skriflig engelsk eksamen , 2år HTX
ForumindlægHeeej Skal til engelsk eksamen i morgen. Hvordan forbereder man sig lige til en skriftlig eksamen Nogle som kender noget gode grammatik hjemmeside, så det lige kan blive finpudset.. Der står at man må bruge alle hjælpemidler i del 2.. Gælder det også egne opgaver fra skole forløbet ? -
Termins 9 klasse engelsk
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne vide hvilke skriftlige stile man kan komme op til den skrivftlige terminsprøverne engelsk. Jeg har hørt det er de to fra sidste år der bliver opgivet. Altså den fra december og den fra maj. Er der nogle der ved hvilke stile man kan vælge imellem? -
Tanzania
ForumindlægHej. Jeg har en skriftelig opgave om Tanzania for, og jeg mangler at besvare to spørgsmål som jeg ikke kan finde svar til.. Hvilke råstoffer er der i Tanzania og er der borgerkrige? Har virkelig brug for svar, da jeg skal aflevere i morgen.. -
hjælpemidler?
ForumindlægSkal til skriftlige prøve i matematik imorgen 10kl. ville spøge jer om, man må tage alt med? altså jeg har en bog som hedder Faktor Matematik 10klasse begrebsbog kan jeg godt tage den med? -
Fysik - Ellære
ForumindlægHej jeg har fået stillet en opgave i den vedhæftede fil, jeg har sendt da den giver meget mere mening end hvis jeg skulle forklare den skriftligt. Er der nogen der kender formlerne til at regne det ud? - tak på forhånd :)
