Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 19641 til 19660 af 27944
-
EN SÆTNING!!!
ForumindlægHejsa!! Jeg ville bare lige høre hvordan man siger "man bliver født som..." på engelsk.. Kan man sige "you get born as"? - jeg synes bare det lyder lidt mærkeligt.. Håber nogen lige vil hjælpe!! -
Turisme
ForumindlægJeg har skrevet en opagve om turisme i faget engelsk på A, 2g. Nogen, som vil rette den igemmen for forkerte mundhæld samt forkerte sætnings opbygninger? Den er på ca. 830 ord. Jeg sender den gerne over privatbesked. -
Turisme
ForumindlægJeg har skrevet en opagve om turisme i faget engelsk på A, 2g. Nogen, som vil rette den igemmen for forkerte mundhæld samt forkerte sætnings opbygninger? Den er på ca. 830 ord. Jeg sender den gerne over privatbesked. -
Emnevalg
ForumindlægNu er studieretningsopgaverne lige om hjørnet og skal snart aflevere fag og emne :) men er lidt på bar bund ang. hvad jeg skal skrive om. Vil gerne skrive i engelsk og samfundsfag, eller samfundsfag og dansk. Er der nogle der kan komme med gode idéer til hvad jeg kan skrive om. -
100 meter løb
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave om 100 meter løb i engelsk. Jeg synes det er svært at finde noget på nettet - så kan I ikke fortælle mig alt hvad i ved om 100-meter løb, og måske give mig nogle gode link? Håber i kan hjælpe - tak! -
Beatgeneration?
ForumindlægJeg skal skrive en engelsk stil om beatgeneration og synes at wikipedias beskrivelse er meget uforståelig. Er der nogen, der kan skrive en beskrivelse af hvad beatgeneration er? Og hvad har det med baby boom, consumerism, beatles?' På forhånd tak -
Anbefal en sang
ForumindlægHeej :D Jeg skal vælge en sang på ENGELSK. Den sang skal jeg så fremlægge om. der skal være historie i sangen. den skal handle om noget man kan fortælle om, udtryk sin mening.. håber I har en idé.. venlig hilsen Sara -
halveringstid for Pa-234
ForumindlægNu har jeg læst nogle opgaver herinde, fra folk der siger at halveringstiden for isotopet Pa-234 er 71 sek. Men når jeg kigger på et engelsk nuklidkort står der 6,70 h. ?? Er der nogen der vil hjælpe mig? -
Sprogskole i England
ForumindlægJeg ønsker at tilbringe et år på sprogskole England for at klargøre mig til et universitetsstudie foregående på engelsk. Er der en, som sidder derude med gode erfaringer eller et godt kendskab til en sådan skole, vil jeg meget gerne høre fra vedkommende. -
Irlands velfærd
Forumindlæghej alle sidder og laver lidt forberedelse til min studietur til Irland. Vi skal derover med fagene engelsk og samfundsfag, men mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvilken velfærdsmodel Irland har det kunne virkelig være fedt hvis der var nogle der kunne hjælpe.. på forhånd tak C.T -
et godt liv -HASTER!
Forumindlæghej alle sammen! :D hør, jeg skal skrive engelsk stil og emnet er "a good life" .. men jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om og hvad sjeg skal skrive!? Har I nogle ideér, eller kan definere JERES gode liv? på forhånd tak <3 -
Stilistiske virkemidler (eng) opg.
ForumindlægHej, I en engelsk eksamens opgave der får man en opgave der hedder noget lign, med at finde de sproglige stilistiske virkemidler i en tekst, fx med hensyn til billedsprog, ordvalg osv. Er der nogen som har et eksemple på denne slags opgave? Er lidt på bar bund :/ Tak på forhånd. -
abstract?
ForumindlægJeg er igang med at skrive en større opgave i kemi og biologi og er blevet bedt om at skrive en abstract på engelsk., men jeg ved ikke, hvordan man skriver en abstract. Nogen der kan hjælpe? -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej.. jeg går og tænker og tænker over hvad jeg skal skrive om!? Er der nogen der har nogle gode forslag?? :) Har engelsk A, Tysk A, filosofi C også kan vi selvfølgelig også vælge dansk og historie.. -
Det er menneskeligt af fejle?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her med en engelsk stil, og jeg har forsøgt at finde en oversættelse af ordsproget "det er menneskeligt at fejle", men forgæves. Er der mon en der sidder med en korrekt oversættelse af denne vending? Mange tak på forhånd! :) Brainin. -
Evangelical churches
ForumindlægHej alle derude.. Jeg er så småt startet på et engelsk essay hvor hovedoverskriften er : evangelical churches in the usa Men jeg har svært ved at overskue den, så ville hører om der er nogen af jer der har opgaven eller læst artiklen earthly empires som har en god inspiration? -
personbunden?
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man siger personbunden fortæller på engelsk? Er omniscient restricted rigtigt? Altså alvidende begrænset? Dvs. at fortælleren ved alt, men blot om hovedpersonen.? -
English class system
ForumindlægHej! Jeg skal fremlægge i engelsk her snart, og mit emne er "English class system vs. Indian caste system". Jeg vil høre om, der er nogen der ved, hvordan det er i England i dag? Er der stadig det her class system? Eller er det slut med det, og hvornår sluttede det så? :-) Tusind... -
AT den amerikanske drøm
ForumindlægJeg skal lave en synopsis i Samfundsfag og Engelsk, hvor min problemformulering er følgende: "Har alle lige mulighed for at udleve den amerikanske drøm" til det skal jeg så have 3 underspørgsmål, og der tænkte jeg på om der var nogle som kunne hjælpe mig -
Hjælp -
ForumindlægHej .. Jeg skriver om "Lord of the flies" i SRP engelsk og dans. Jeg vil lave en analyse og fortolkning, men mit ene problem er jeg skal have noget mere dansk fagligt ind under .. nogen der har en idé? - er helt på bar bund :(
