Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19641 til 19660 af 42939
-
Disposition til lærerne??
ForumindlægHej :) Jeg kan ikke helt finde ud af om det er et KRAV at lærerne skal have en disposition til den mundtlige fremlæggelse? I så fald hvordan skal den udformes ?? -
kalkbrænding ???
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak -
Billede analyse af "En landevej" af H.A Brendekilde
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk her om et par få uger, og kunne rigtig godt bruge noget hjælp til en billedeanalyse af En landevej TAK -
Guldhornene organismetanken
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk i morgen, men jeg forstå ikke hvordan organismetanken indgår i guldhornene Hjælp tak -
De tyske soldater Tove Ditlevsen
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig dansk, en der har noget om "De tyske soldater" skrevet af Tove Ditlevsen? :-) -
Reklamefilm søges
ForumindlægPLZ HJÆÆÆÆLP HAR BRUG FOR EN REKLAMEFILM TIL MIN MUNDTLIG PRØVE I DANSK. Har i nogle ideer. -
Svar venligst :)
ForumindlægSker der noget hvis man taler i længere tid end de 10 minutter, til mundtlig dansk? -
Hvad er forskellen ????
ForumindlægJeg skal op i mundtlig samtidshistorie, og undre mig over hvad forskellen på en normal kildeanalyse og en ophavsanalyse er??? Mvh -
Funktioners parallelforskydning
ForumindlægTil mundtlig årsprøve skal der redegøres for funktioners parallelforskydning. Forklare betydningen af konstanterne i en triogonometrisk funktion. -
dansk
ForumindlægHej, jeg skal op i essays til den mundtlige dansk prøve, har i nogle gode essays man kan analysere? -
Det svære liv
ForumindlægTrak det svære liv til mundtlig og ved ikke hvad jeg skal vælge det er nemlig et meget bredt emne. -
Plangeometri
ForumindlægRedegør for linjens ligning, ud fra et punkt og en normalvektor Skal bruges i forhold til mundtlig matematik -
Inflation
ForumindlægHej igen nogle ideer til et kreativt produkt om inflation, til min mundligt samfundsopgave. -
Srp
ForumindlægHej, i srp mundtlig skal jeg siger hvilken empiri jeg har brugt. Hvad betyder det? -
Mekanik
ForumindlægHej, jeg har trukket fysik A mundtlig og et af spørgsmålene handler om mekanik. Hvad ville være godt at komme ind på? -
Optagelsesprøve til HHX
ForumindlægHej Hvilke fag skulle I op til i optagelsesprøven i HHX, og skulle I også op i mundtlige prøver? -
Filosofi?
Forumindlægmit spørgsmål er ; hvordan er det at have filosofi på c-niveau? hvad skal der gøres for at få en god karakter? og mest af alt eksamen. Hvordan foregår den ? -Peter.. :3 -
Ligninger og uligheder
ForumindlægHej........ skal have hjælp til eksamens spg. : Forklar om løsning af ligninger og uligheder, herunder løsninger af tio ligninger med to ubekendte. OG: Forklar begreberne differentialligning, løsning til differentialligning og linjeelement.. -
Eksamenskarakter/årskarakter.
ForumindlægHejsa. Ved i hvornår ens eksamens- og årskarakter bliver offentliggjort på lectio? Jeg er nemlig meget spændt på min afsluttende karakter i matemaik, da det ikke lige just gik godt. På forhånd tak -
censore
Forumindlægjeg har hørt at man her på siden kan gå ind og se billeder af de consore man skal have til eksamen. jeg kan bare ikke finde det nogle steder. er der nogen der kan smide et link eller fortælle hvor det ligger henne?
