Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19641 til 19660 af 186242
-
HASTER!
ForumindlægHedder det auf Weg eller auf dem Weg ( på vej) -
Er dokumentaren objektiv?
ForumindlægWell? Er den det? -
Indsættelse af "Haben" i førnutid og -datid
ForumindlægHvor/hvornår skal indsærrelsen af "Haben" i førnutid og -datid være? Er der nogle regler for, hvornår man skal indsætte "Haben"? Fx. "Jeg har ikke haft influenza, jeg har bare haft hovedpine" Hvor skal indsættelsen af "Haben" så være? Kunne nemlig godt tæn... -
Osmose - kan planten leve videre?
ForumindlægHar lige et "haster" spørgsmål: Vi udførte et forsøg med NaCl på vandpest. Spørgsmålet er kan planten leve videre, da vi "skyllede" saltet med deminiraliseret vand til slut. -
Studieretningsopgave i 3g, Biologi og kemi
ForumindlægHejsa sp, jeg skal her efter ferien have bestemt et emne i studieretningsopgaven i 3g. Jeg har valgt at have biologi som hovedfag (afsluttet i 2g på B-niveau) og Kemi som bifag ( Afsluttes efter 3g på A-niveau), men jeg er simpelthen blank! Reglen lyder at når jeg har valgt biologi som hovefag, ... -
Variabler optimering
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med!? Afhængige og uafhængige variable. Hvordan og hvorfor opstiller man en række variable og får dem koblet i kraft af f.eks. nogle givne betingelser. Hvilken rolle spiller en funktion her? Her skal svares i forhold til optimering ?? -
Koffein som doping
ForumindlægJeg skal redegøre for koffeins påvirkning på det aerobe muskelarbejde. Jeg har tænk mig at komme ind på nogle med muskeltræthed, og noget med fedtforbrændning. Er jeg helt galt på den? Og kan jeg godt starte med at skrive hvad koffein er og hvad det generalt gør ved kroppen, og derefter skriv... -
Valg 07 - mest enig
ForumindlægJeg ved, at man på en hjemmeside har en mulighed for at svare på nogle spørgsmål, og på den baggrund regner de så ud hvem man er mest enig med. Er der nogen, der kender linket? -
Skillelinje
ForumindlægEr værdipolitkken en politisk skillelinje?? jeg forstår det ikke helt -
Lineære funktioner
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad de egentlig bruges til eller mere præcist hvad bruges forskriften i de lineære funktiner til? -
Manipulation
ForumindlægHvor går grænsen for jer ved manipulation og hvofor lige præcis den grænse.? -
Parameterstrategi
ForumindlægHej Jeg er blevet en smule forvirret over, hvorvidt man kan tale om standardiseret/differentieret parametermix, når man kun taler om hjemmemarkedet. Altså må man godt inddrage standardiseret/differentieret parametermix, når man taler om forskellige produkter på hjemmemarkedet?? Skriv hvis jeg ... -
Terminologi
ForumindlægHvad er den forkromede for skel på: Lineær afbilding og Lineær operator ? Wikipedias tolkning: I matematikken er en lineær transformation (også kaldet en lineær afbildning eller en lineær operator) en funktion mellem to vektorrum, der bevarer vektoraddition og skalarmultiplikation. Vores ... -
FSA 10 klasse
ForumindlægHvordan ser en 10 klasse prøve i skriflig engelsk ud, en der kan give mig et link itl hvor man kan finde sådan en opgave ? -
branding
Forumindlæghej alle sammen er der en der kan hilfe mig med at uddybe begrebet branding... tak på forhånd meross -
DNA?????? HJÆLP
ForumindlægHvorfor medfører en stor koncentration af lymfocyter i brislen et relativt stort indhold af DNA sammen- lignet med f.eks. muskelvæv? Hvorfor giver væv med celler i deling meget DNA? -
Billede til betydningsanalyse
ForumindlægHej Alle. Er der en der kan give mig titlen og kunstneren på et billede.- maleri, som kunne være godt til en betydningsanalyse. I må også meget gerne give mig begrundelsen dertil, - altså "nøglen" til billede... Bare ganske kort. Selvfølgelig jo længere jo bedre :) Håber på at høre fra ... -
Newtons
ForumindlægI mit studieretningsprojekt indgår bl.a. noget om Newtons fluxioner, men jeg har problemer med at skrive det ind, da Newton difinerer hans fluxioner som x og y med prik over, altså næsten ý. Jeg kan godt finde det pågældende tegn i work, men jeg kan ikke bruge det til at lave ligninger med i lig... -
Reaktionsmekanisme
ForumindlægNår en kemisk reaktion forløber i flere trin, bliver det den langsomste af elementarreaktionerne, som bestemmer totalreaktionens hastighed. HVORFOR? -
Omregning af valutakurser
ForumindlægHvordan regner man fra udenlandsk valuta til danske kroner? Hvordan regner man fra danske kroner til udenlandsk valuta?
