Søgning på: engelsk a noter. Resultater: 19661 til 19680 af 163136
  • franskeksamen

    Forumindlæg
    hvad må man have med til forberedelsen til fransk og til selve eksaminationen? må man have gloser med til sit stykke til selve eksaminationen?
  • "Den stille Mogens"

    Forumindlæg
    jeg ville lige høre, om der var nogen, som har læst eller skrevet om Johannes V. Jensens novelle,"Den stille Mogens". Jeg har svært ved at se, hvad budskabet i den er, så hvis der er nogen, som ved det, sååå hjææælp hurtigst muligt ! Hilsen mig
  • Hvordan starter jeg denne kronik?

    Forumindlæg
    Hov sorry for dobbelt indlæg :S
  • Virksomhedsøkonomi mundtlig eksame

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til VØ eksamen mundtligt... og min lærer har ikke fortalt os en skid, om hvad vi skal være forberedt på. Han siger bare, vi skal læse hele bogen og kunne den udenad. Men hvem kan også huske en bog i hovedet udenad?? Såååå, ja er der nogen søde og rarer mennesker, der kan g...
  • analyse af Brorsens: 'Den yndigste Rose er funden'

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse af Brorsens salme 'Den yndigse Rose er funden'? Skal analysere den, men kan overhovedet ikke komme igang..På forhånd tak..
  • hjælp til ismer

    Forumindlæg
    Jeg skal udvælge et billede fra Bogehese Galleriet i Rom, Jeg er faldet over Jacopo Bassano's billede Ultima Cena (The Last Supper) Link:http://www.wga.hu/art/b/bassano/jacopo/last_sup.jpgHvis jeg nu fortæller at billedet er fra Italien (1542) hvilken isme befinder jeg mig så i? Og hvad skal ...
  • Antigone

    Forumindlæg
    Hejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle
  • HJÆLP-90er litteraturens stiltræk

    Forumindlæg
    Har trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere?
  • Ellære

    Forumindlæg
    Hjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected]ak på forhånd ;)
  • Fysikeksamen. Lidt hjælp tak^^

    Forumindlæg
    Hej jeg har et lille problem, jeg skal op i fysik her i morgen og skal åbenbart have lavet en præsentation til "Bølgers egenskaber" og eftersom jeg ikk er en ørn til det fysik sjov. Ville jeg høre om nogle herinde havde et forslag til hvordan jeg kunne gribe det an, og hvad præcist bølg...
  • Almen sprogforståelse

    Forumindlæg
    Hey jeg skal til prøve imorn og mangler lige nogen gode papir som jeg kan øve ud fra. Det er alt det der med verbum, substantiver osv og så er der også en del med pragmatik og sociolingvistik.
  • intergrale

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg: Integralet fra 0 til 1 (2x-1)^6 dx ? tak
  • hjælp til induktionsbevis efterlyses

    Forumindlæg
    hej igen jeg opretter lige en ny tråd, da der var en række skrivefejl i den anden tråd. jeg har brug hjælp til at bevise flg.: Cn = T1 + T2 + T3 + ... + Tn Vis ved et induktionsbevis, at der for det n’te tetraedetal gælder, at Cn+1 = 1/6n(n+1)(n+2) indtil nu er jeg kommet frem til flg.: ...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen som kender en god side, hvor der bliver godt forklaret om malerteknik.. og sådan noget stof
  • Bølger

    Forumindlæg
    Jeg er kommet i tvivl, hvad karkteriserer en stående bølge?
  • Arbejdsløshed – flaskehalsproblem, økonomisk politisk

    Forumindlæg
    hej er der nogen der er nogle notater om dette på mail, må i gerne skrive til mig.. tak
  • romantikken

    Forumindlæg
    Romantikken fra 1800-1870 tallet. Romatikken - havde den opfattelse at alt i naturen havde guddommelige egenskaber. alle er forelskede og alt er perfekt. hvad mere kan man sige om den tid????
  • passiv 2 sætninger

    Forumindlæg
    nogen som kan hjælpe mig med disse to sætninger som skal laves om til passiv. Johnson didn't give the detective any information Fortunately, no one had said anything about it
  • Genretræk i reportage

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er i gang med at skrive en reportage i Dansk. Jeg vil derfor bare lige høre nogle af jer om, hvad der bliver lagt mest vægt på inden for reportagegenren?
  • geografi notater og eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til geoC. eksamen og mangler notater, så hvis nogle af jer derude har, så må i meget gerne sende dem til min mail. Det er fra bogen "alle tiders geografi", men er det fra bogen "alverdens geografi" er det også fint nok. Jeg har det personligt sådan at j...