Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19661 til 19680 af 48931
-
Titel analyse
Forumindlægjeg har brug for hjælp til hvordan man laver en titelanalyse. jeg skal lave en til I ÅR ER ALTING ANDERLEDES ... :) plzz hjælp mig -
Kilde Historie B
ForumindlægHej! Kunne en af jer forklare mig, hvad en kilde er?? I historie faget? Mvh -
hjælp
Forumindlæghvilke syrer er de bedste til at lede elektrisk strøm og hvorfor? -
Eksamensforsøg
ForumindlægFår man nulstillet sine eksamensforsøg? Hvis man starter på en anden ny uddannelse, som har samme kursus? Har et fag, hvor jeg har opbrugt mine eksamensforsøg. Men i den nye uddannelse jeg har søgt, der indgår netop det fag som en del af førsteårsprøven. Kan jeg så ikke få lov til at gå op i det ... -
Hvad brugte/bruger i på STX ?
ForumindlægHej Hvad brugte/bruger i på stx, altså om i skrev mest i hånden eller brugte computeren? :D Tak på forhånd... -
Essay af tabernarren
ForumindlægHej, Jeg har fået til opgave at skrive et essay af tabernarren, og derfor ville jeg hører om i gad at oligge et par minutter i lige at kigge på den og komme med featback. Har aldrig skrevet et essay før, så er lidt på barbund. Mange tak!:-) -
Boganmeldelse af Motorcykeldrengen
ForumindlægHjælp mig, jeg mangler at rette min boganmeldese med komma og stavefejl osv. Jeg går i 8 klasse, så det er en vi får karakter for. Det vil betyde rigtig meget hvis i kan sende den tilbage igen idag, da vi skal aflevere den imorgen. Jeg har rettet den i forvejen er bare ikke sikker på at det mest... -
Parameterfremstillingen
ForumindlægHej alle sammen, nogen der lige kan hjælpe mig med den her? b) Find parameterfremstillingen for en linje som går gennem punktet (1,7) og er ortogonal (vinkelret) med vektoren b. - Vektor a = (4,-2) - Vekor b = (-3,-5) .. På forhånd tak :-). -
Hvad betyder de her linjer? Aeneiden
ForumindlægHeej l 67 - 73. Dronning Dido ofrer til guderne og så kommer de her linjer som jeg ikke forstår. "Som en forrykt går Dido, forpint af sin lidenskabs hede, rastløs om i sin by som en hind en hyrde har anskudt under sin jagt med en pil fra det fjerne i skoven på kreta; at han har r... -
Tømrer uddannelsen
ForumindlægHej, ville hører om man skal have en bil, når man skal uddanne sig som tømrer ( altså når man er i praktik med mester)???? -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægEn parabel har en ligning y = 0,5x2 - 0,5x - 3, og en ret linie har ligningen y = 1,5x + b. a) Bestem en værdi af b, hvor parablen og linien netop et fælles punkt. Nogen der kan hjælpe mig med den? -
Matematik eksamens ark
ForumindlægKan i ikke give mig et link til hvor facitne står for alle eksamens arkne matematik a niveau, har lidt svært ved at bruge hjemmesiden -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej jeg er en pige som ikke kan finde et produkt til min projektopgave. Mit emne er skønhedsidealer. Jeg vil gerne vise hvad skønhedsidealer gør ved mennesker og hvad for nogle skønhedsidealer der er rundt om i verden. Vil helst ikke lave video. Vil gerne høre ideer fra jer hurtig :) -
Andengradsliging hjælp
ForumindlægHej er der en der kan svare mig på om vedhæftede fil er rigtig? -
Matematik b hjælp
ForumindlægSkal aflevere det i dag aften. Det er 3 opgaver der skal laves. Betaler gerne -
Voulouir eller ??
ForumindlægHej jeg er lige i tvivl om noget: Når man f.eks. vil sige " Nej, men vi vil svare på det nu" på fransk. Siger man så Non, mais nous voulons y répondre maintenant?? eller Non, mais nous allons y répondre maintenant? eller bruger man allons, da man jo siger elle va (hun vil )? hvornår... -
Differentialregning
ForumindlægBestem vendetangenten til funktionen f(x) = x3 −3x + 2. -
Matematik beviser hjælp gode råd?
ForumindlægHej - folkens jeg har brug for jeres hjælp igen! Hvad skal jeg gøre hvis jeg er dårlig til at huske matematiske beviser osv. Skal til at læse op på nogle par stykker nu. Har i nogle gode råd.. Tusind tak - og muligvis en hjemmeside hvor jeg kan gense nogle beviser osv. Danke! -
Perspektivering til Klokkeblomst (Rapuntzel)
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til mundtlig dansk på torsdag, hvor jeg skal analysere Klokkeblomst (Rapuntzel), og jeg er virkelig på bar bund, når det kommer til perspektiveringen. For udover at perspektivere til "Tornerose", så ville min lærer også gerne have, at jeg perspektiverede til "... -
Metode - Er Toulmins argumentationsanalyse en del af Hermeneutikken
ForumindlægSom det ses af overskriften, er mit spørgsmål, at når man bruger Toulmins argumentationsanalyse, bruger man så også Hermeneutikken? Man fortolker jo ved at finde hjemlen? :-)
