Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 34369
  • Tekst til "Det Moderne Gennembrud"

    Forumindlæg
    Jeg har trukket "Det moderne gennembrud" til dansk eksamen. Er der nogen der har en god tekst/et godt billede til emnet "Det moderne gennembrud" som jeg kan bruge? :D
  • Reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Okay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-)
  • gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spg. om gennemsnit hvis man fx har et gennemsnit i årskarakter på 6 og eksamens 5 vil det samlede gennemsnit så være 6+5=11 11/2=5,5 altså det endelig snit 5,5?
  • HJÆLP! Navngivning af stoffer.

    Forumindlæg
    Hej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !!
  • Perspektivering til Danmark

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til engelsk eksamen - emne Changing the world og underemne Martin Luther King Jr. Jeg skal perspektiver til Danmark, men ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Nogle ideer?
  • Delprøve 1

    Forumindlæg
    Hej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :)
  • Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, Jeg skal til eksamen i Biologi (C), og står med et spørgsmål der lyder: "Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen". Hvad indeholder det udover respiration i cellerne? Mvh
  • uni adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
  • uni adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
  • Hvor får vi strøm fra?

    Forumindlæg
    hej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/
  • Retrospektiv vs prospektiv undersøgelse AT

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal snart til AT-eksamen, og vil gerne spørge, om der er nogen, der kan forklare mig, hvad fordelene og ulemperne ved hhv. den retrospektive og prospektive undersøgelse er? MVH. Hyacinth.
  • Fordele/ulemper

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne vide, om man, i sit talepapir, skal lave en indledning til hver problemstilling, hvor man opsummere metoder og skriver fordele/ulemper ved metoderne/materialevalg, når man skal til den mundtlige eksamen.
  • kortfilm analyse af skal vi være kærester

    Forumindlæg
    hej jeg skal til mundtlig dansk eksamen i kortfilm og har valgt 'skal vi være kærester?' jeg har problemer med at finde nogle gode og vigtige analyse punkter. har i nogle ideer? :)
  • Genvejstast til brøk streg i Word.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og laver noter til eksamen, men jeg har problemer med at finde genvejstasten for en brøk, så man ikke skal gå op i ligning hele tiden... er der nogen der kan hjælpe med det??
  • socialrådgiver

    Forumindlæg
    hej jeg går på socialrådgiver uddannelsen 4. modul. Skal op til en mundtlig eksame. men har 2 dage til at forebërede mig. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?
  • Redoxreaktioner - afbrænding

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at læse op til kemi A mundtlig eksamen, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare forskellen på afbrænding af cellulose og nitrocellulose - er der nogen, der kan hjælpe?
  • Analyse af Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-)
  • AT - Psykologi og Mediefag

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til AT-eksamen, og vil hører om der er nogen der vil hjælpe mig! Mine to fag er mediefag B og psykologi C! Hvordan arbejder de 2 fag sammen, og hvad er mulighederne samt begrænsningerne? :)
  • Baser forsøg!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder lige nu og laver en disposition til Baser! Men mangler lidt ideer til gode forsøg? Har i nogle forsøg som er vigtige jeg burde vise til min eksamen.
  • Tysk Rettelse :-)

    Forumindlæg
    Nogen der gider rette min tysk tekst? Skal til eksamen imorgen i Tysk. Emnet er at være ung og leve i en alkoholkultur under jung sein.