Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19681 til 19700 af 34369
  • Privatundervisning engelsk B i HF

    Forumindlæg
    Jeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected]
  • Fysik/kemi 9.klasse tips

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok.
  • HJÆLP KAN IKKE FINDE DET GYLDNE SNIT!

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til den mundtlige eksamen, i dansk. Jeg skulle analysere dette billede med pc. skovgaard, men kan simpelthen ikke finde det gyldne snit! Er der ikke nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal til eksamen imo. og jeg prøvet at øve mig på forskellige ting, jeg håber der er nogen der gider at rette nogle forskellige ting for mig. Mange hilsner Mie
  • Layout og tegnsætning

    Forumindlæg
    Hej jeg ska til eksamen her om en uge, er nået til der hvor jeg skal analysere min tekst, er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan skrive under Layout og tegnsætning? Tak
  • Isomeri i hverdagen - Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK
  • Mediernes rolle i velfærdsdebatten

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med emnet om velfærdsstaten ?? Jeg skal til mundtlig eksamen og mangler noget om mediernes rolle i velfærdsdebatten ... er der nogen som har nogle ideer, til hvad det kan være ? Tak på forhånd !
  • Vietnamkrigen

    Forumindlæg
    Vi er to drenge, som har trukket den kolde krig til histore-eksamen, og vi mangler lidt hjælp til hvilket produkt og problemstilling vi kan lave? nogen der har ideér, eller som selv har været oppe i det?
  • Fysik og partialtoner

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen på tirsdag, og jeg har ikke styr på partialtoner. Nogen der ganske kort kan forklare mig hvad det er? Både med åbent og halvåbent rør. På forhånd tak! :-)
  • Epitet og formelvers??

    Forumindlæg
    Jeg skal op i oldtidskunskab eksamen imorgen, men jeg føler ikke helt jeg har styr på formelvers og epitet, hvad er det lige det er ? Jeg har chance for at komme oppe i Iliaden, hvis der er et eksempel derfra ville det være lækkert.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg skal op til oldtidskunstskab eksamen i næste uge, og sidder lige nu og bøvler lidt med 12. og 22. sang. Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til disse to sange? På forhånd tak.
  • Lysets hastighed

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen og skal bl.a. snakke om lys hastighed, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige? Det er på C-niveau og vil blive meget glad hvis nogen havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på :)
  • "Den grimme ælling" perspektivering til "i danmark er jeg født"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig dansk eksamen her om nogle dage, og jeg skal perspektivere den grimme ælling til i danmark er jeg født. Nogen der har nogen ideer til hvad man kan skrive?
  • Fotosyntese og respiration

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med et spørgsmål til eksamen, og kan ikke forstår dette: Forklar de kemiske reaktioner bag fotosyntese og respiration, og gør herunder klart hvad der forstås ved carbonfiksering.
  • Hvorfor er Peter Seeberg kanonforfatter?

    Forumindlæg
    Skal op til eksamen på mandag, er færdig med min opgave, udover at jeg ikke kan finde noget om hvorfor Peter Seeberg er optaget som kanonforfatter? Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak
  • Blodtrykkets størrelse?

    Forumindlæg
    Hej Er i gang med at læse op til eksamen, og kan ikke rigtig finde et svar til dette spg; Hvilke faktorer har betydning for blodtrykkets størrelse? Nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål?
  • HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak
  • HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak
  • Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?

    Forumindlæg
    Hej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst?
  • Ligevægt

    Forumindlæg
    Jeg skal op til kemi eksamen, og en af de offentliggjorte spørgsmål er: Perspektivér evt. ligevægtsbegrebet til syrer og basers styrke Jeg forstår ikke helt hvad min lærer mener med spørgsmålet er der nogen der kan hjælpe? :)