Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19681 til 19700 af 38816
  • Tysk

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette denne her sætning for mig?? :/ -Die Entführung vom Arbeitgeberpräsident im Jahr 1977 war den Grund für dem Konflikt zwischen Vater und Sohn.
  • Chancer

    Forumindlæg
    Hej, ved ikke lige hvordan man regner denne opgave ud :D ---------------------- Vi forestiller os, at chancen for at faa en pige er 50%, og chancen for at faa en dreng er 50% ved en foedsel. Et foraeldre par skal ha' trillinger. Hvor stor er sandsynligheden for, at det bliver: ...
  • biologi

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at svar de to spørgsmål plzz.. 1) koncentrationer af ilt og kuldioxid og forskellige i vand og i luft. beskriv forskellen. 2) med udgangspunkt i dit svar på det første spørgsmål, prøv at overvejehva vil det sige for en plante eller et dyr at levei vand ( til ...
  • Parabler

    Forumindlæg
    På firguren ses to parabler P og Q. Hver af parablerne er graf for en funktion af typen f(x)=ax^2+bx+c Gør rede for fortegnet for a og c samt diskriminaten d for hver af de to parabler
  • Dansk retskrivning

    Forumindlæg
    Noget, jeg undrer mig over. Er godt klar over, at man godt må bruge en ordbog til retskrivning, men må man bruge den til alt? Altså, hvis man er færdig før tid, må man så godt gå tilbage og rette i selve diktaten og ikke det andet.
  • vil du hjælpe

    Forumindlæg
    Hej er der nogen herinde der vil hjælpe mig med en opgave..
  • Diktat

    Forumindlæg
    Hej Nogle som har gode råd til diktat og læseprøve??
  • Nogen gode hjemmesider til matematik?

    Forumindlæg
    Står og skal til FS10 i morgen kl. 12.30 i matematik og vi må godt bruge internettet, så tænkte om der lige var nogen der tilfældigvis kendte nogle hjemmesider man kunne få brug for :D Det er jo så kun problemregning ;) På forhånd mange tak!
  • Hjælp til den opgave. Tandpasta

    Forumindlæg
    Tandpasta En tube tandpasta indeholder 50 ml. Diameteren i den cirkelformede åbning er 7 mm. Spørgsmål.. Hvis du tager hul på en ny tube tandpasta i dag, hvornår er den så tom? Brug regneark. Kan nogen finde en løsning til den opgave og venligst forklare den m...
  • STX eksamener

    Forumindlæg
    Heej derude Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ?
  • Hjælp... Det haster....!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne spørge jer om hvis man dumper i et fag i folkeskolens afgangsprøver kan man så godt risikere ikke at blive optaget på det gymnasium man har ansøgt på, selvom man er erklæret egnet???.... Hjælp mig er rigtig bekymret.... PS: Har stadig ikke fået svar om hvilket gymnasie jeg e...
  • ligning

    Forumindlæg
    Har lavet en ligning og får det til X=3, er der en der vil regne efter 10-(x-4)=4(2x-3,25) 10-x+4=8x-13 10+4=9x-13 13+10+4=9x 27=9x 27/9=x x=3
  • Historie opgave om indusrialisering 18-1900 tallet

    Forumindlæg
    Hej, jeq har brug for hjælp til min historieopgave 2.g ,, Min problemformulering ser sådan ud : 1) Redegør for industrialisering i Danmark i 1800-tallet 2) Analyser arbejdsforholdene under industrialisering 3) Diskuter de positive og negative sider ved industriarbejde, Mange tak på forhånd :)
  • Hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    jeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal
  • notater til alle tiders geografi?

    Forumindlæg
    Nogen der har det? ville jeg med glæde se på dem. :-)
  • Odysseen 11.sang

    Forumindlæg
    Hey.. Skal op i oldtidskunskab inden alt for længe, og tænkte på, om der var nogen som lå inde med notater til 11.sang i Homers Odysse? Selv det mindste ville være en hjælp. På forhånd tak.
  • SSO - Vigtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved om det er muligt at skrive SSO om? Altså få et 2. forsøg? :)
  • AT - empiri

    Forumindlæg
    Hej, er det "lovligt" og ændre i problemformuleringen og så hive noget nyt materiale/empiri ind, selvom man ikke har oplyst det i sin synopsis? Hvad hvis man bare tog det nye empiri/materiale med til censor og lærer i form af papirform og de så fik det udleveret? Ville det...
  • Advokat

    Forumindlæg
    Daws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D
  • Hjælp til synopsis!

    Forumindlæg
    Hej folkens! Har problemer med hvad jeg skal skrive i disse punkter. *Fordybelsesområdets tekster og andre udtryksformer? *Præsentation af prøveoplæggets sammenhæng med fordybelsesområdet? På forhånd mange tak!

Søgninger relateret til spansk eksamen