Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19681 til 19700 af 38816
-
Tysk
ForumindlægNogen der vil rette denne her sætning for mig?? :/ -Die Entführung vom Arbeitgeberpräsident im Jahr 1977 war den Grund für dem Konflikt zwischen Vater und Sohn. -
Chancer
ForumindlægHej, ved ikke lige hvordan man regner denne opgave ud :D ---------------------- Vi forestiller os, at chancen for at faa en pige er 50%, og chancen for at faa en dreng er 50% ved en foedsel. Et foraeldre par skal ha' trillinger. Hvor stor er sandsynligheden for, at det bliver: ... -
biologi
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at svar de to spørgsmål plzz.. 1) koncentrationer af ilt og kuldioxid og forskellige i vand og i luft. beskriv forskellen. 2) med udgangspunkt i dit svar på det første spørgsmål, prøv at overvejehva vil det sige for en plante eller et dyr at levei vand ( til ... -
Parabler
ForumindlægPå firguren ses to parabler P og Q. Hver af parablerne er graf for en funktion af typen f(x)=ax^2+bx+c Gør rede for fortegnet for a og c samt diskriminaten d for hver af de to parabler -
Dansk retskrivning
ForumindlægNoget, jeg undrer mig over. Er godt klar over, at man godt må bruge en ordbog til retskrivning, men må man bruge den til alt? Altså, hvis man er færdig før tid, må man så godt gå tilbage og rette i selve diktaten og ikke det andet. -
vil du hjælpe
ForumindlægHej er der nogen herinde der vil hjælpe mig med en opgave.. -
Diktat
ForumindlægHej Nogle som har gode råd til diktat og læseprøve?? -
Nogen gode hjemmesider til matematik?
ForumindlægStår og skal til FS10 i morgen kl. 12.30 i matematik og vi må godt bruge internettet, så tænkte om der lige var nogen der tilfældigvis kendte nogle hjemmesider man kunne få brug for :D Det er jo så kun problemregning ;) På forhånd mange tak! -
Hjælp til den opgave. Tandpasta
ForumindlægTandpasta En tube tandpasta indeholder 50 ml. Diameteren i den cirkelformede åbning er 7 mm. Spørgsmål.. Hvis du tager hul på en ny tube tandpasta i dag, hvornår er den så tom? Brug regneark. Kan nogen finde en løsning til den opgave og venligst forklare den m... -
STX eksamener
ForumindlægHeej derude Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
Hjælp... Det haster....!!
ForumindlægHej. Jeg vil gerne spørge jer om hvis man dumper i et fag i folkeskolens afgangsprøver kan man så godt risikere ikke at blive optaget på det gymnasium man har ansøgt på, selvom man er erklæret egnet???.... Hjælp mig er rigtig bekymret.... PS: Har stadig ikke fået svar om hvilket gymnasie jeg e... -
ligning
ForumindlægHar lavet en ligning og får det til X=3, er der en der vil regne efter 10-(x-4)=4(2x-3,25) 10-x+4=8x-13 10+4=9x-13 13+10+4=9x 27=9x 27/9=x x=3 -
Historie opgave om indusrialisering 18-1900 tallet
ForumindlægHej, jeq har brug for hjælp til min historieopgave 2.g ,, Min problemformulering ser sådan ud : 1) Redegør for industrialisering i Danmark i 1800-tallet 2) Analyser arbejdsforholdene under industrialisering 3) Diskuter de positive og negative sider ved industriarbejde, Mange tak på forhånd :) -
Hurtigt spørgsmål
Forumindlægjeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal -
notater til alle tiders geografi?
ForumindlægNogen der har det? ville jeg med glæde se på dem. :-) -
Odysseen 11.sang
ForumindlægHey.. Skal op i oldtidskunskab inden alt for længe, og tænkte på, om der var nogen som lå inde med notater til 11.sang i Homers Odysse? Selv det mindste ville være en hjælp. På forhånd tak. -
SSO - Vigtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogle der ved om det er muligt at skrive SSO om? Altså få et 2. forsøg? :) -
AT - empiri
ForumindlægHej, er det "lovligt" og ændre i problemformuleringen og så hive noget nyt materiale/empiri ind, selvom man ikke har oplyst det i sin synopsis? Hvad hvis man bare tog det nye empiri/materiale med til censor og lærer i form af papirform og de så fik det udleveret? Ville det... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Hjælp til synopsis!
ForumindlægHej folkens! Har problemer med hvad jeg skal skrive i disse punkter. *Fordybelsesområdets tekster og andre udtryksformer? *Præsentation af prøveoplæggets sammenhæng med fordybelsesområdet? På forhånd mange tak!
