Søgning på: Dansk. Resultater: 19701 til 19720 af 40954
-
Nogen der har lyst ?
ForumindlægNogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak. -
Synopsis
ForumindlægHej allesammen, nu skal jeg igang med min mundtlig eksamenere i dansk. Mit over emne er Magt og Misbrug, og nu skal jeg til at finde en tekst eller en novelle til emnet. Er der nogen der kender til det her ? -
Perspektivering af Pølsesnak
ForumindlægHej, Jeg har trukket essays til prøven i dansk. Vi har læst Pølsesnak af Dan Turéll. Jeg har svært ved at finde et essay, som kan perspektiveres i Pølsesnak. -
Hvad siger I?? Inden kl. 12.00 i dag.
ForumindlægEr der nogen af Jer, der har været til AP- afslutningstesten (med latin, engelsk, dansk, fransk, ect. indkluderet)?? Hvis ja, vil I så lige hurtigt give mig nogle stikord til hvad jeg skal være opmærksom på, mht. til opgaven...???? Meget HURTIGT -
Tekster om kultur og religion
ForumindlægGoddag ;o) Kender i nogle gode tekster om kultur og religion? Jeg sidder nemlig og skal til "prøveeksamen" i dansk meget snart ;o) Mvh Maria -
Bro over kirkegårdsåen i Assens
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning.. -
!!!!
Forumindlæghejsa! er igang med at skrive en feature i dansk, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive eller lave om på. Min lærer siger at jeg skal have flere tillægsord og sanseindtryk ind, men hvor??? -
Tyskopgave
ForumindlægJeg har lige oversat noget fra dansk til tysk. Vil høre om nogle vil rette teksten, eller bare se om der er nogle fejl eventuelt. Det er kun 162 ord. Skriv meget gerne, hvis I har lyst. -
Engelsk: en sætning
ForumindlægHeyLyder denne sætning mærkelig:"We were sitting and sipping our tea"På dansk: Vi sad og nippede til vores te. -
Naturalisme??
ForumindlægHejsa..Er der nogen som ganske kort kan forklare stilarten Naturalisme for mig??Jeg skal fremlægge om det i dansk, men er ikke 100% sikker på jeg har forstået det korrekt..håber nogen vil hjælpe -
kærligheds billeder af Edvard Munch
ForumindlægHej... jeg skal til dansk eksamen og vil gerne arbejde med Edvard Munch. Jeg har trukket kærlighedens mange facetter og vil gerne have hjælp til at finde nogle billeder af Edvard Munch, som viser kærligheden. -
Novelle til synopse
ForumindlægJeg skal have fundet mig en novelle til min synopse i dansk mundtlig. Jeg trak delemnet De syv dødssynder, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen egnet novelle. Nogle forslag? -
PerkerPerker af David Meinke
ForumindlægHej, jeg er igang med min dansk mundtlig synopse og skal finde budskabet i min novelle. Er der muligvis nogle af jer skønne mennesker der har læst den og kan svare på det? På forhånd tak :) -
Rette en reportage
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet en dansk feature på 4 sider. Er der en der vil læse den og vudere hvilken karakter jeg vil få. Desuden fortælle, om den minder om en feature/reportage... Om den er god, os.v. -
Rette en reportage
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet en dansk feature på 4 sider. Er der en der vil læse den og vudere hvilken karakter jeg vil få. Desuden fortælle, om den minder om en feature/reportage... Om den er god, os.v. -
Skriv min stil!? PLEASE
ForumindlægHar en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig! -
Fremtiden/ det ukendte!
ForumindlægHej vi har på min skole trukket vores fordybelses emne, til mundigt dansk, og jeg trak "Frentiden/ det ukendte" har i nogle gode tekster der omhandler fremtiden?? - Tak på forhånd. -
Logistisk regression og elasticitet
ForumindlægEr der nogen der på dansk kan forklare mig hvordan jeg udregner elasticiteten af en logistisk regressionsmodel. Jeg har følgende model Jeg skal bruge elasticiteten for ontimedep mht children -
Olympiade
ForumindlægJeg skal til at skrive om gamle olympiade i tværfaglig projekt (dansk, idræt & engelsk)..Er der evt nogen der kan komme med bud på, hvilken delemne jeg kan skrive om det... -
Tysk oversættelse, haster!
ForumindlægHey. Nogen af jer, der vil oversætte de her sætninger for mig til dansk? Det haster. Tak på forhånd! :) Vpigen Der var ingen møbler i børneværelset Barbara blev sur, da hun beskyldte moderen for at være en dårlig mor
