Søgning på: dansk noter hf. Resultater: 19701 til 19720 af 56577
  • hjælp mig med fysik

    Forumindlæg
    HEj er der nogen der ved hvor man kan fine fysik/kemi noter fra ??? jeg har prøve i den så plzzzz hælp mig:)
  • Borgmester Hoeck og Hustru?

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker, er der nogen som har haft om Borgmester Hoeck og Hustru? Jeg skal bruge det til min eksame, eller gode noter til den.. Need help!
  • Herodot - forfatning

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med nogle gode noter til: Herodot "Hvilken forfatning er den bedste?"?
  • Shelly and Keats

    Forumindlæg
    Hej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem?
  • Die Geige

    Forumindlæg
    Er der nogen som har læst teksten "Die Geige" af Renate Finckh, som har nogen gode noter?
  • Virksomhedsøkonomi A

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi ? har du evt nogle du kunne lægge ud snarest muligt vil jeg meget gerne have dem. mange tak på forhånd.
  • Jóvenes por mal Camoni!

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har læst teksten Jovenes por mal camino? og er der nogen der har gode noter til det for den er mega svært at forstå!!!
  • Andre der skal op i filosofi?

    Forumindlæg
    Nogen, udover mig, der skal op til filosofieksamen? Ville hør eom folk havd elyst til at udveksle noter? Peace out! Alkymisten
  • Nogen der har været op i IØ. Og kan give nogle gooooo råååååd :D

    Forumindlæg
    Nogen der har været op i IØ. Og kan give nogle gooooo råååååd :D evt. hat gode noter.
  • Postmodernisme & Samtidskunst ....

    Forumindlæg
    Hej .. er der nogen, som har noter til postmodernismen og samtidskunsten, ud fra billedkunst - metode, kronologi og tema?! det ville være skønt, hvis nogen kunne hjælpe :$
  • Odysseen sang nr. 10 og 22 ?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har noget om sang nr. 10 og 22 ,s ? da jeg virkelig mangler noter til de sange
  • AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK!
  • Die Schlaufe

    Forumindlæg
    Hejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :)
  • DET HASTER ! - Geert Hoftstede . B / A -Niveau

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Er der en venlig sjæl der har en beskrivelse og gode noter om geert hoftstede teorier og begreber? Det er meget vigtigt ! håber så meget I kan hjælpe.
  • Økosystemer

    Forumindlæg
    Nogen der nogle noter eller ved noget om ørken-systemer? SIdder og skal lave biologirapport, er helt lost.
  • Velfærdsstaten 1950-1970??

    Forumindlæg
    Nogle som har en opgave eller nogle gode noter om velfærdsstateni 1950-1970 og om kvindernes stilling i samfundet og i forhold til velfærdsstaten ...??
  • Das späte mädchen

    Forumindlæg
    Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med lidt noter til teksten: "das späte mädchen" af Helga Schubert?
  • Mit liv som indvandre HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal have min synopse færdig i morgen og vil spørge om nogen af jer har noter til "Mit liv som indvandre" af Benny Andersen
  • Hvorfor går h ud i nævneren?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med nogle noter, hvor jeg ikke kan huske hvorfor 4h går ud i nævneren(se den hvide pil). Hvordan går 4h ud i nævneren?
  • Er rentesregning, vækstformlen, renteformlen og vækstfunktioner det præcis samme?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundlig matematik og har fået et spørgsmål om rentesregning, men jeg har kun noter om vækstfunktioner, er det bare et andet ord for det samme?