Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19701 til 19720 af 34369
  • Teodicé problemet

    Forumindlæg
    Hej vi er to elever der skal op til eksamen i kristendom og vi har trukket lidelse i verdensreligionerne og vi skal forklare om teodicé problemet men vi er stadig i tvivl om hvad det handler om. Er der nogen der kan forklare det? På forhånd tak
  • FSA GEOGRAFI HJÆLP

    Forumindlæg
    hej jeg går i 9. klasse og skal op yil eksamen i næste uge i skriftlig geografi. men jeg ved ikke hvilke emner jeg sksl læse op på. nogen der kan hjælpe? tak
  • Ørneflugt

    Forumindlæg
    Hej skal op til eksamen i morgen i ørneflugt! jeg har fået afvide at det ville være godt at perspektivere til den sidste balkjole jeg kan bare ikke særliggodt se nogen lighed mellem dem! er der noger der kan hjælpe mig?? :)
  • Noter til teater - hjæælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter til teater? For exempel om græsk tragedie, naturalistisk teater, Shakespeare, episk teater, absurd teater? Jeg har mundtlig eksamen på onsdag :O
  • Hvad er ioniseret stråling?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen snart og jeg læser op på stråling, men kan ikke helt finde ud af hvad ioniseretstråling lige præcis er ? hvordan er det dannet? og hvorfor hedder det lige præcis ionisetstråling? er der forskel på ioniseretstråling og normal stråling? :)
  • Bestod ikke de to eksaminer

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har ikke bestået de to første afsluttende fag i 1. HF, men har ikke været oppe til den sidste eksamen endnu. Skal man gå året om igen på HF eller skal man ikke? Er meget bekymeret lige nu. Vil i svar hurtigst som muligt :(
  • lidt om australien?

    Forumindlæg
    hey people.. jeg skal fortælle lidt om australien til min engelsk mundtlig eksam. er der nogen herinde som har noget jeg kan bruge? noget om kultur og Aboriginal eller bare noget generelt om australien.
  • Hjæp til Radioaktivitet!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundlig fysiuk eksamen imorgen og sidder og kæmper med et par spørgsmål Hvad er henfaldsloven? Hvad er afstandskvadratloven? Og i formlen I(x) =i 0*a^x hvad står a for?
  • Figur

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der kan hjælpe mig med, at finde en figur, der beskriver sammenhængen mellem kost og indlæring - kan virkelig ikke finde noget - skal bruge det til eksamen :((( Hilsen Sarah B.
  • HASTER!! reklamens magt!!

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og laver dansk eksamen, og skal perspektivere til "Reklamens magt"?!? Er helt lost og har derfor brug for hjælp! Hvad kan jeg skrive? Har en reklame. (Midttraffik xbussen)
  • hjælp til synopsis/disposition, artikel

    Forumindlæg
    jeg skal til min dansk eksamen snart og skal lave en synopsis/disposition til en artikel, jeg er ikke sikker på hvilke punkter jeg skal have og min lærer hjælper ikke
  • fredsbevarende og fredsskabende styrker i "krig"

    Forumindlæg
    hej. i min eksamen skal jeg forklare noget om fredsbevarende og fredsskabende styrker. Hvad er forskellen på de to, og hvad gør styrkerne når de bliver sendt ud i konfliktområderne? Håber nogen kan hjælpe :)
  • Biologi og psykologis begrænsninger og muligheder

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag, og jeg gik lidt i stå med dette: Jeg har om belønningssystemet i biologi og Freuds psykoanalyse i psykologi. Hvad er fagenes begrænsninger i forhold til hinanden og også hvordan konplimenterer de hinanden? Tak!
  • Er det intertekstualitet?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med en analyse til min dansk eksamen og jeg er i tvivl om det også er intertekstualitet, hvis essayet beskriver ting fra kendte personer/forfatteres liv? Tak på forhånd :D
  • Hule billedet Platon

    Forumindlæg
    Har været til eksamen og det gik godt men her er blevet endnu mere nysgerrig på andre tolkninger af billedet- Er der en der kan henvise til en god fortolkning eller selv har lavet en analyse af lignelsen? På forhånd tak??
  • Ekliptika (VIGTIGT)

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til mundtlig eksamen i morgen, og jeg har et fatalt problem. Jeg prøver helt basalt, at fatte hvad ekliptika er? Jeg ser den i illustrationer, af kloder og planeter. Men helt basalt hvad er det?
  • Oplæsning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart til eksamen og jeg mangler et godt oplæsningstykke af Ond i sulet - Af Naja Marie Aidt :) Nogen af jer det evt. har det godt sted, hvor jeg kan læse op? Kh. mig
  • Genkanon

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal til eksamen i morgen, men er i tvivl om, hvorfor man vil anvende en genkanon til gensplejsning af fx. majs, fremfor bare at indsætte genet via. et plasmid - Nogle, der kan forklare?
  • BOG VIGTIGT

    Forumindlæg
    hej alle. Jeg sidder til 24 eksamen i historie. Er der nogen der ligger inde med bogen: Aztekerriget og den spanske erobring (1997) Der måske kunne sende mig billder af 2-3 sider.. VIL REDDER ALT.
  • Fagudtryk om noveller?

    Forumindlæg
    Skal op til eksamen i dansk, og har trykker ondskab. Jeg har valgt en novelle og min analyse går fint, men er der nogen fagudtryk jeg kan bruge? Indidansk har ikke hjulpet så meget til det.