Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19741 til 19760 af 142867
  • Bestem overfladen

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at komme i gang? En beholder der skal rumme 20 dm^3, er sammensat af en cylinder med bund og en halvkugle flade, der har samme radius som bunden af cylinderen. Det oplyses, at overfladen O(x) (dm)^3 for en sådan beholder som funktion af cylinderens radius x (dm) er give...
  • global opvarmning

    Forumindlæg
    hvor mange millioner tons kuldioxid blev ikke optaget? i 2000
  • Hjælp til CO2 og transport

    Forumindlæg
    Er der en sød sjæl som kan hjælpe mig og min gruppe med at besvare vores spørgeskema? Tusind tak på forhånd. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScidMD_M2hH-zjZnrI0NKpcIA5kqBWovl1tdYIjqIIWOuwHoA/viewform
  • kasteparablen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lavet forsøg over kasteparabel på karbonpapir, hvor vi skulle skyde en kugle op ad en væk, og så variere afstanden til væggen. Jeg søger noget teori omkring emnet. Er virkelig på bar bund. Jeg har også et andet problem. Funktionen "Y-fejllinjer" i excel 2003 - hvor fi...
  • pleassseeeee hjælp mig :(

    Forumindlæg
    Hej alle jeg har et spørgsmål til, er stået her og ikke kan mere og jeg ville blive virkelig glad hvis der er nogen der kan hjælpe. Og det var med min vurdering del, og den lyder således: ''en vurdering af betydning af anvendelse af kryptering for den tyske søkrigsførelse under 2....
  • Beregning af reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Heej. Hvis man har udtrykket for reaktionshastigheden: ln[A]=-k*t+ln[A] Er k så reaktionshastigheden ? Det gælder studieretningsprojekt..
  • nogle der har en ???

    Forumindlæg
    nogle der har en arbejdsbeskrivelse til projektopgave eller ved hvor man kan finde en
  • SRP - hjælpppp

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg skrive en god diskussion til spøgsmålet ''Renæssancens betydning i England''? Jeg skriver SRP om Elizabeth den 1. og England under renæssancen... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIGGGGG
  • Et Skud i Taagen af J.P. Jacobsen

    Forumindlæg
    Hej folk. Er der nogen der har læst "Et Skud i Taagen" af J.P. Jacobsen? Hvad handler den om?
  • DIO. HASTER

    Forumindlæg
    Nogen der vil læse min dio igennem, bare for at se om jeg evt. har de ting med som jeg skal have med, den er ikke så lang, da den jo ikke må være lang HÅBER NOGEN VIL HJÆLPE..! Vil gerne læse andres..!
  • HJÆLP TIL RAPORTAGE AF KLODSHANS

    Forumindlæg
    Hej venner:)) jeg skal virkelig bruge hjælp! jeg skal skrive en raportage om klodshans, og har ingen ide om hvordan jeg skal starte, eller skrive den DET HASTER
  • Internationalt projekt

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive projekt om mexicanere der er immigreret fra Mexico til USA. Jeg skal herunder analysere personlige beretninger fra mexicanere og herfra udlede hvordan deres levevilkår osv. var. Jeg vil høre om der var nogen af jer derude der har skrevet et projekt om mexicanske immigranter...
  • Vurdering

    Forumindlæg
    Når der står at man skal vurder resultater og analysemetoder, hvad menes der så med en vurdering af analysemetoden?
  • differenttialkvotient

    Forumindlæg
    Hvordan udregner jeg det her? hvis g(7)=10 og g(7)=2, så skal jeg bestemme ca. g(6,99) og g(7,01)... PÅ forhånd tak.
  • HJælp MATEMATIK REGNING

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan hjælpe med følgende?? http://peecee.dk/upload/view/101961 hvis i kan så vær sød at sende mig en besvarelse på email: [email protected] 1000000000000000 tak! :)
  • nogen der vil hjælpe hurtig "matematik "

    Forumindlæg
    i er bare rigtig søde og lave den nu og lave udregning til den første, så jeg lige forstår det, elleres facit til de andre (3a-7b+5)+(-3b-3)-(-4+2b) 7a-12b+8 7a-2b+2 7a-4b+2 7a-12b+2 4(3a-2b) 12a-2b 12a-8b 7a-2b 7a+2b (2a-3b)(2a+3b) (a+b)(a+b)
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    1.Hvad er prisen inkl. moms for at så et jordstykke på 19,54 ha med hvede? 2.Hvor mange ha er det stykke jord, som landmanden køber? Nogen der kan hjælpe med disse to?
  • Muhammed-krisen ??! DIO

    Forumindlæg
    Heej Jeg er igang med at skrive min DIO (Tværfaglig eksamensopgave, Det Internationale Område) Og har valgt at skrive om Muhammed-krisens økonomiske konsekvenser for Danmark. Så vil bare høre om der er nogen der har nogle spændene fakta om sagen, eller eventuelt kan henvise mig til et sted hvor ...
  • Kemioplympiade

    Forumindlæg
    Hej Jeg har kvalificeret mig til runde to i årets kemiolympiade. Er der nogen der har erfaring med konkurrencen og som kan give mig nogen gode råd til hvordan jeg kan forberede mig på bedste vis? Skal jeg læse eller koncentrere mig om opgaveløsning? .
  • Kemi opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej....:) Jeg skal lave et opgavesæt i kemi. Der er tale om opg. 3-5 i opgavesættet: studex 2003 med spektroskopi. Jeg ville hører om der er nogen som har lavet det, da det ville være til stor hjælp. På forhånd tak for hjælpen....:)