Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 19741 til 19760 af 24044
-
kun 6 spørgsmål
Forumindlæg1.Hvad er studietøj?2.Hvad hed USA's præsident imellem Lyndon B. Johnson og Gerald R. Ford? Hvornår var han præsident, og hvad hed hans to vicepræsidenter?3.hvilke partier der indgik i forliget om en gymnasiereform??4.tophastigheden på en Porsche Carrera GT (hvoraf de første eksemplarer er bl... -
Metode spørgsmål i samf
ForumindlægHejsa. Håber der er nogle som kan hjælpe mig her inden AT-eksamen. Jeg skal op i Samfundsfag og engelsk, hvor jeg har om briternes rejseaktivitet i det senmoderne samfund. Jeg er lidt i tvivl om jeg bruger induktiv eller hypotetisk deduktiv metode idet jeg bruger emperi (statistik) til at bekræft... -
Argumentationsanalyse, den hermeneutiske spiral?
ForumindlægFor at få engelsk inddraget i mit AT, har jeg lavet en argumentationsanalyse af en artikel. Når jeg skal forklare metoden er det så den hermeneutiske spiral, jeg har benyttet? Inden jeg læste artiklen har jeg jo haft en forforståelse, som så har ændret sig(?) efter læsningen. Den nye forståelse ... -
Eksamen FSA
ForumindlægHej allesammen! Så er det for alvor nu! Eksamenerne begynder i næste uge. Jeg skal op til: Dansk, (skriftlig fremstilling, læseprøve og diktat), matematik (problemregning og færdighedsregning), engelsk (mundtlig), fysik/kemi (mundtlig), herudover to udtræksfag, hvor det ene er geografi. ... -
Opgave om Nickelback
ForumindlægHej Gutter. Skal skrive opgave om Nickelback nu her, og så ville jeg lige høre jer: Hvad ville I synes kunne være interresant at skrive om? (Skal skrive både i musik og engelsk, altså tværfagligt) Har selv tænk på: at tage 2 numre og gennemanalysere dem. (Today was your last day & Never... -
Density
ForumindlægHejsa, jeg har fået en fysik raport for her til tirsdag. Og jeg har aldrig prøvet at lave sådan en før !Den handler om Density (på engelsk som raporten også skal være) og saltvand. Om en person vil kunne flyde eller drukne, hvis personen faldt i vandet. Og jeg aner bare slet ikke hvordan jeg skal... -
Års karakter -Fejl.?
ForumindlægHer derude... Jeg skændes i øjeblikket med kontoret på min skole om min engelsk årskarakter. Jeg fik kun 7 skriftlig og klagede over dette, da jeg mener jeg burde få 10 bl.a. fordi jeg har fået 10 hele året og 10 til terminsprøven. Nu er jeg blevet bedt om at finde min terminsprøve frem hvori jeg... -
Har brug for hjælp til terminsprøve! Vær sød at hjælp.
ForumindlægJeg have termins prøve i engelsk imorgen først læse og lytte prøve og 1½ time til en stil. Og jeg har virkelig brug for hjælp til stilen har i nogle gode råd til f.eks: Hvordan man får gode idér til hvad den skal handle om, eller skal jeg bare slappe af og lade det komme til mig? Pleas h... -
Matrix spm
ForumindlægDen kommer lige på engelsk, da jeg nødigt skulle lave misforståelse ved fejloversættelse:In exercises 7-12, descrbe all solutions of Ax=0 in parametric vector form, where A is row equivalent to the given matrice.11.1 -4 -2 0 3 -50 0 1 0 0 -10 0 0 0 1 -40 0 0 0 0 0Den skal vist laves om på ... -
let rettelse
ForumindlægGoddag, jeg har skrevet en engelsk stil som jeg beder om at få rettetdet som jeg har mest brug for er en let rettelse af komma fejl, da det er noget jeg ikke er helt sikker på, og jeg ville synes det var en skam at min stil skulle blive vurderet lavere for noget som det.Udover det ville jeg også ... -
gode punkter til disp.
ForumindlægKære jer derude! jeg er igang med at lave en disp. i engelsk som skal afleveres d. 22. maj 2012 til eksamen! men.. jeg har lidt besvær med at finde på nogle gode punkter som jeg skal snakke og fortælle ud fra. mit emne er the stollen generation. jeg håber nogle søde mennesker er parat t... -
Stil - avis
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal skrive en engelsk stil. Skal lave et udkast fra en avis. Jeg skal skrive om enten madsituationen i afrika eller USA - som jo er ret adskilt.Er der nogen der har nogle super gode og sjove ideer til, hvad jeg kan skrive mere præcist.Kunne jo godt skrive at de i USA er tykke... -
"he was running..." - oversættelse
ForumindlægHeeej! :) Der er nogen gå engelske og danske sætninger jeg gerne vil have oversat til tysk... Er der nogen der vil være venlig at hjælpe mig? 1) "He was running through my head at all times" 2) "mens jeg børstede tænder..." 3) "Jeg havde set ham hænge ud i ungdomsklubben ... -
Hvad er chancen for at komme ind.
ForumindlægHej studieportalen. Jeg står i den situation at jeg har søgt ind på Idéhistorie på kvote 2 her i år. Jeg opfylder gennemsnittet for at komme ind, men jeg har bare ét problem. Af de specifikke adgangskrav står der, at man skal have yderligere et fremmedsprog (begyndersprog A eller fortsættersprog ... -
Bloody Sunday ?!?
ForumindlægHej alle derude, Jeg har lavet min disposition til engelsk. Jeg skriver om Bloody Sundy (Den blodige søndag) i Irland. Men jeg har et lille problem, for jeg kan nemlig ikke finde nogen konkrete svar, til hvorfor demonstrationen opstod. Altså hvad ville folket? Hvorfor demonstrerede de? Hå... -
Forsvundne opgaver
ForumindlægJeg har i løbet af de sidste to uger uploadet ni opgaver i hhv. dansk og engelsk. For et par dage siden stod de alle som ventende på godkendelse, men nu er kun en enkelt til at se i min egen profil. Jeg har prøvet at søge efter mine egne opgaver på siden, men kan ikke finde dem. Hvis ens opgave... -
eksamen
ForumindlægHeej , jeg skal op til engelsk A eksamen her på mandag , men ville høre om I har nogle ideer til hvad der er godt tage udgangspunkt i hvis man træker...: 1. en tale 2. digt 3. non-fiction 4. hamlet (andet jeg ikke har taget højde for?) Derudover er der nogle som ved hvornår følgende perioder i kr... -
HASTER - SYNOPSIS
Forumindlæghej alle sammen. skal aflevere engelsk synopsis snart, og overordnede emne er: relationships. skal have fundet mit under emne... jeg skal have fundet 8 siders materiale som skal lægge til baggrund for det under emne jeg har valgt, så hvis i har nogle hjemmesider, film, eller noget så må i også ge... -
Bevægelse
ForumindlægHej derude! Sidder med en ret usædvanlig fysikopgave, som jeg gerne vil bede om hjælp til :) Jeg har vedhæftet opgaven. Opgaven er på engelsk. A) Only Darth Vader is correct B) Only Voldemort is correct C) Only Sauron is correct D) Both Voldemort and Sauron are correct E) Both Darth ... -
SSO drageløberen
ForumindlægHej, Jeg tror jeg vælger at skrive om Drageløberen i SSO i 3.g enten på dansk eller engelsk (The Kite Runner). Problemet er bare at jeg ikke synes jeg kan finde så voldsomt meget sekundær litteratur til den. Nogen der ligger inde med noget? Jeg har prøvet at downloade en opgave med den herinde, m...
