Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19761 til 19780 af 142867
-
Stil
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lavet en dansk stil, vil spørger om der en som vil læse den grundigt igennem og rette mine sproglige fejl osv.? -
Passer det her?
ForumindlægKan det passe, at amider har højere kogepunkter end alkoholer? -
Rette dansk stil?
ForumindlægNogle der vil rette min dansk stil. Altså stavefejl, komma, sprogligt, formuleringer. Og i må meget gerne skrive noget mere oven på det jeg har skrevet. I må meget gerne skrive nogen svære ord, så det bliver bedre. Håber på en rettelse... den er ikke helt færdig, men... Kast dig ud i verden Ti... -
PLEASE HJÆLP- BETALER GERNE
Forumindlægnogle af jer der har lavet "fp9 matematik 2017", som kan hjælpe mig? -
aktuelle koncentration
ForumindlægCu2+(aq) + 4NH3(aq) ⇔ Cu(NH3)42+ (aq) a) beregn den aktuelle koncentration af Cu2+ i en opløsning hvor [Cu(NH3)4 2+] = 0,00400 M og [NH3] = 0,500 M b) forklar ar det i en sådan opløsning gælder at [Cu(NH3)4 2+] = c (Cu2+) hjællllp -
Cirkus
ForumindlægHej. Jeg har tegnet cirkus tæppe, som er et cirkel, og radiusen er 3 cm. Hvad er den virkelig radius af cirkus tæppe, hvis målestokforholdet er 1:150. Tak. -
Hjælp til syre-base
ForumindlægHar bru for lidt hjælp til denne:4a. Koncentreret svovlsyre, H2SO4, som er 96% regnet efter masse%, har massefyl¬den 1,84 g/mL. Omregn masse% til mol/L efter nedenstående retningslinier: 1. Hvor mange gram vejer 1 L af opløsningen? 2. Hvor mange gram ren svovlsyre er der i denne liter? 3... -
SRP farvestoffeer i sodavand
ForumindlægNogen som har en SRP liggende, som jeg må kigge på, der omhandler farvestoffer ? Hilsen Jeres ven -
help
ForumindlægNOGEN DER VIL HJÆLPE MIG MED MATEMATIK? -
FSA Cirkus :D
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet FSA eksamesæt om cirkus i matematik? Jeg er igang med at rette det, og ved simpelthen ikke hvad der er fejl ved det! Er der nogen der kan sende mig svarene og udregningerne? Vil bilve glad :) Tak.. -
Råd
ForumindlægHej jeg er en 8. klasses elev der gerne vil have svar på hvordan man kan blive bedre til at skrive tekster nogen der har gode råd? Er der også nogen der ved, hvordan man kan blive bedre til problemformulering i matematik vedrørende at forstå konteksten? Tak på forhånd -
DIO fremlæggelse om EU og vedvarende energi
ForumindlægHej Alle der skulle læse min post!:D Jeg sidder og er i gang med at forberede min DIO fremlæggelse. Jeg har lige været til møde med min eksaminator som har givet mig 4 i karakter for rapporten, så ikke det bedste udgangspunkt forud for fremlæggelsen. Han siger det der generelt har været i vejen... -
Vandraket
ForumindlægHej Vi er en gruppe der som eksperimentielt projekt på fysik b-niveau har lavet en vandraket og sendt den 20-25 meter op i luften mens vi filmede det. Vi kan altså bestemme hastigheden, tyngdeaccelerationen og højden. Men hvordan kan vi inddrage mere fysik fagligt stof i vores projekt? Vores l... -
Samf. skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag? -
Depression
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om depression i sin SRP, der kan hjælpe med hvad der sker i hjernen? Og hvilke ting man skal komme ind på når man snakker om depression og hjernen. Skriver i Biologi A -
ny skriftlig for niende
ForumindlægHej er der nogle der har facit til ny skriflig i niende? -
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
Richtertal
ForumindlægStyrken af et jordskælv kan angives ved det såkaldte Richtertal. Sammenhængen mellem den energimængde E (målt i joule), et jordskælv frigiver, og Richtertallet m er givet ved følgende formel log E = 2,4m - 1,2. a) Bestem den energimængde et jordskælv med Richtertallet 6,5 frigiver, og bestem Ri... -
fsa 1998 december?
Forumindlæghej, nogle som kan give mig facit til fsa 1998 matematik december ?? skal bruge den rimelig hurtigt! -
Brug af samme kilde?
ForumindlægHej SP, Jeg sidder lige og retter min SRP, og jeg kan se at i en del afsnit har jeg brugt det samme materiale- gør det noget? Altså får det lærer og cencor til at tro at jeg ikke har sat mig nok ind i bioteknologien? mvh Maria
